Witaj na forum Fabia Club Polska

[F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Temat utworzony · 548 Posty · 151555 Wyświetlenia
  • U mnie też się to pojawiło, po skasowaniu i tygodniu jezdzenia wraca. [url=http://wiki.ross-tech.com/index.php/17549/P1141/004417]Tutaj[/url] pisze, że to albo czujnik g70 lub g71 albo "vacuum lines". Przebieg 56k km. Może to świece? Ostatni raz zmieniane przy ok 35k km. Wydaje mi się, że pojawiło się to po czyszczeniu przepustnicy (wymieniłem też uszczelke i zrobiłem adaptacje). Wydaje mi się, że auto ma trochę odrobinkę mniej mocy niż kiedyś (ale nie jestem pewien). Na postoju na luzie w środku odczuwa się momentami drgania silnika (kiedyś tego nie było).

    Jakieś sugestie? Co i jak sprawdzić? (za zdjęcia lub dokładniejszy opis byłbym wdzięczny, mechanik ze mnie żaden)

  • u mnie tez po czyszczeniu przepustnicy to sie stalo

  • [b]skodzik[/b],
    Mam podobny problem . Po czyszczeniu przepustnicy mam podobne objawy jak opisujecie . Też bardzo interesuje mnie rozwiązanie problemu !
    Za pomoc z góry dziękuję !

  • [b]FIGO-23[/b],
    Pomogłem sobie sam .
    W podobnym przypadku adaptowałem przepustnicę .
    Błędy skasowałem , przepustnicę adaptowałem auto jeździ wreszcie jak należy !
    Polecam w podobnych przypadkach .
    Niemniej jaśli wyskoczą po adaptacji jakieś błędy - trzeba koniecznie szukać dalej !
    Pozdrawiam Klubowiczów !!!

  • hej mam pytnko gdzie zajde w fabi 1.2 hdti 2005r wtyke do vaga szukam i nie moge znalesc a przeciez gdzies musi byc ... pozdrowionka z gory dzieki za pomoc

  • jak masz otwierany schowek pod kierownicą przy drzwiach kierowcy to tam jest za tym schowkiem trzeba go otworzyć tak aby był w pionie

  • dzieki 🙂 <!-- s:) -->

  • witam,,
    szukam i nie widzę, czy miał już ktoś z szanownego grona taki błąd , i czym zakończyła się likwidacja przyczyny,,
    na kompie wyszło że jest to sterowanie turbiną, czy jakoś tak--
    w orginale-- P0299 Generic Turbo/Super Charger Wrider Boost
    rozpieliśmy wtyki, przedmuchali połączenia na tym rozdzielaczu podciśnień, skasowali
    błąd , ale oczywiście na chwilkę, po kilku km, to samo,
    brak mocy i jakby ktoś turbo ukradl, po zgaszeniu auta i odpaleniu silnik pracuje normalnie, po kilku km, ponownie brak mocy i jazda na emeryta,,

    gdzie wsadzić ręce?? co wymienić?? co sprawdzić?? 😞 <!-- s:( -->
    dzieki za ewentualne odp.

  • wygląda, że gdzieś tracisz ciśnienie.. jeśli masz 100% pewności, że N75 (zawór) jest sprawny to:

    1. sprawdź czy w rurze między turbo a coolerem nie ma pęknięć, którymi ucieka ciśnienie
    2. sprawdź solidność mocowań i jakość połączeń na obu końcach

    najmniejsza nieszczelność w tym obszarze i masz gwarantowane problemy z ciśnieniem

    daj znać jak poszło

  • Witam.

    Jest to błąd, który najczęściej wskazuje na problem około turbiny bądź również z nią samą. Do sprawdzenia są wszystkie wężyki i rury (czy są drożne, czy nie popękane), zawór podciśnieniowy sterujący kierownicami turbiny (ten na turbinie), a co za tym idzie również same kierownice czy się nie zacinają, do tego oczywiście N75 (bo N18 o ile się nie mylę ten silnik nie ma, ma wersja 130 konna) no i EGR i intercooler. Na sam początek najlepiej by było zrobić "logi dynamiczne" przy pomocy vag-a, co by nam powiedziało co dzieje się z ciśnieniem, a co za tym idzie jaki element najpierw sprawdzić. Jeśli chcesz zacząć od ręcznego sprawdzania to ja bym zaczął od wężyków i rur, potem praca kierownic turbiny i zaworu nimi sterującymi i zawór N75, potem cała reszta.

    Pozdrawiam

  • dzięki Wam piękne,, to co dam radę sprawdzić organo-leptycznie sprawdzę,
    potem wizyta u jakiegoś speca od tdi wolkswagenowskiego,,

  • witam

    przy diagnozie klimatyzacji wyskoczył mi taki błąd.
    błąd 818 - przerwa lub zwarcie do plusa.
    Klimatyzacja dzała. Co oznacza ten błąd. Gdzie szukac usterki? Po skasowaniu pojawia sie ponownie.

  • [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=145843]zobacz tu[/url]
    Wujek Google Twoim Przyjacielem - hasło : 818+VAG

  • coś już wiem,,
    błąd P0299 wskazało na sterowanie turbiny,
    co zrobiłem?? zdemontowałem to "pudełeczko" czarne z podłączonymi podciśnieniami
    , po odpięciu wtyki z wężykami widać tam otworki w których sa filterki z tworzywa,
    jeden z nich był po prostu jakby zaślepiony, najzwyczajniej zapchany,
    po przekuwałem, przedmuchałem, zrobiłem przelot, jak ręka odjął, turbo jak nowe,
    przy 180/h zero problemu,,
    i tak naprawiłem auto za 40zł (koszt sczytania błędu-nie ASO i kasacji błędu) :rotfl: <!-- s:rotfl: -->
    :oczami: 🙂
    czasem warto troszkę samemu pokombinowac..

  • W związku z tym że większość linków do Allegro które były tu podane nie działa,proszę o wskazanie jaki kabelek zakupić (niedrogi na usb) -Fabia 1,2 HTP 2004r przed liftem,z góry dziękuję i zdaję się na doświadczenie kolegów.Fajnie by było żeby w komplecie było polskie oprogramowanie (chodzi o podstawową diagnostykę i kasowanie błędów)

  • [quote="halomistrz"]W związku z tym że większość linków do Allegro które były tu podane nie działa,proszę o wskazanie jaki kabelek zakupić (niedrogi na usb) -Fabia 1,2 HTP 2004r przed liftem,z góry dziękuję i zdaję się na doświadczenie kolegów.Fajnie by było żeby w komplecie było polskie oprogramowanie (chodzi o podstawową diagnostykę i kasowanie błędów)[/quote]

    Witam ja mam taki kabelek http://allegro.pl/item854300842_interfejs_vw_audi_seat_skoda_vag_usb_obd_ii_soft.html<!-- m --> oraz VAG-COM 311.2n i nie ma żadnego problemu łapie nawet auta z 2007 roku, pozdr

  • Jaką wersję polskiego vaga ten kabelek obsłuży?

  • [quote="halomistrz"]Jaką wersję polskiego vaga ten kabelek obsłuży?[/quote]

    Z polskim Vagiem 4.9 śmiga ok

  • Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i od razu pytanie czy ktoś sie spotkał z takim czymś? Od pewnego czasu po przekręceniu kluczyka w mojej fabce 1.4 16v 75km 2005 , nie chce zapalać się kontrolka akumulatora, czasami lekko sie jarzy, czasami miga. Zimny silnik od tego czasu ciężko odpala, casami trzeba dłużej go kręcić rozrusznikiem ale jak ciepły nie ma problemu pali normalnie. Ładowanie sprawdzone wynosi 14.2v bez obciązenia i 13.8v z obciążeniem. Vag pokazał błąd 1117-Sygnał obciążenia zacisku alternatora DF nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY . I problem gdzie szukać przyczyny, alternator wyjęty i zaciski przeczyszczone dalej to samo.Czy to coś poważniejszego?

  • Dzięki serdeczne za radę