Nie warto, lepiej kupić jakieś markowe.
kornat (@kornat)
Informacje o kornat
Najlepsze posty napisane przez kornat
Najnowszy post utworzony przez kornat
-
[quote="krzysiokal"] Nie wiem jak to jest w dieslach.[/quote]
W dieslach po zaślepieniu zacznie dłuższej się nagrzewać oraz sama praca silnika będzie twardsza. -
- Kup sobie dużą strzykawkę 100ml i odessij płyn ze zbiornika.
- Wlej nowy płyn do zbiornika na maxa.
- Jak masz ABS przekręć kluczyk w pozycję zapłon.
- Idź do tylnego prawego koła i ściągnij kapturek a druga osoba niech pompuje 3-5razy. Przy ostatnim wciśnięciu homoseksualistę niech trzyma a Ty odkręcasz odpowietrznik. Jak pedał wejdzie w podłogę zakręcasz odpowietrznik. Postępujesz tak aż zacznie lecieć czysty płyn. Jeżeli leci czysty płyn i nie ma pęcherzyków powietrza przechodzisz do kolejnego koła i postępujesz identycznie. Pomaga założenie wężyka na odpowietrznik gdzie widać jaki płyn leci i czy jest powietrze.
Oczywiście po 2-3 spuszczeniach płynu warto sprawdzić poziom w zbiorniczku oraz dać parę sekund na ochłodzenie się pompy.
Jeżeli w zbiorniczku branie płynu trzeba będzie powtórzyć odpowietrzanie. Jeżeli będziesz kontrolował stan to nie zapowietrzysz układu.
Na koniec warto wcisnąć parę razy hamulec i sprawdzić poziom płynu.
P.S. Płyn hamulcowy jest dość żrący więc warto zachować uwagę.
-
Po prostu ruszasz dźwigienką i sprawdzasz czy się wciska i sama odskakuje na ok. 1,5cm
-
Zostaw czujnik ciśnienia w spokoju. Sprawdź gruszkę przy turbinie oraz dźwigienkę zmiennej geometrii przy turbinie.
-
Dolutuj równolegle rezystor i po sprawie. Następnym razem jak się komuś nie chce w takie coś bawić niech kupuje ledy z tzw. can
-
Zalewam prawie pod max. a jak zlewam to jest ok. 3 kropki nad linią minimum. Dla tego obstawiam że różnica w stanie z jaki zalałem a jaki zlałem jest około połowa skali.
-
[quote="TOMUŚ"][quote="kornat"]Ten mit powinien zrobić bye bye a nie uszczelniacze, ja zrobiłem przesiadkę przy 200kkm z 10W40 na 5W40 i to jeszcze pełen syntetyk a nie przetwarzany na syntetyk (HC synthetic) i autko lata jak tralala. Co lepsze full syntetyka na 10kkm zjada ok. 0,5L
P.S. Tak dla jasności zrobiłem już ok 18kkm po przesiadce i nic się nie rozstrzeliło a mój TDI nie jest głaskany po pedale gazu.[/quote]Może lepiej napisz ile Ci przed zmianą oleju ten twój TDI żarł tego oleju :?: <!-- s:?: -->[/quote]
Może z 0,2-0,3L nie mierzę dokładnie bo od wymiany do wymiany (10-12kkm) nie dolewam.
Choćby nawet nic nie żarł a teraz weźmie z te 0,5L to wielkiej różnicy mi nie robi bo i tak zawsze 5L oleju muszę kupić.