Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. kornat
    K

    kornat (@kornat)

    0
    Reputacja
    1400
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o kornat

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez kornat

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez kornat

    • K
      [Inne] Żarówki

      Nie warto, lepiej kupić jakieś markowe.

      napisane w Tuning optyczny
    • K
      [F1] EGR czy ktoś to usuwał ?

      [quote="krzysiokal"] Nie wiem jak to jest w dieslach.[/quote]
      W dieslach po zaślepieniu zacznie dłuższej się nagrzewać oraz sama praca silnika będzie twardsza.

      napisane w Tuning mechaniczny
    • K
      Wymiana kompletu tarcz i klocków oraz płynu hamulcowego

      Tak.

      napisane w ON
    • K
      Wymiana kompletu tarcz i klocków oraz płynu hamulcowego

      Jeżeli sprzęgło dobrze pracuje lepiej zostawić.

      napisane w ON
    • K
      Wymiana kompletu tarcz i klocków oraz płynu hamulcowego
      1. Kup sobie dużą strzykawkę 100ml i odessij płyn ze zbiornika.
      2. Wlej nowy płyn do zbiornika na maxa.
      3. Jak masz ABS przekręć kluczyk w pozycję zapłon.
      4. Idź do tylnego prawego koła i ściągnij kapturek a druga osoba niech pompuje 3-5razy. Przy ostatnim wciśnięciu homoseksualistę niech trzyma a Ty odkręcasz odpowietrznik. Jak pedał wejdzie w podłogę zakręcasz odpowietrznik. Postępujesz tak aż zacznie lecieć czysty płyn. Jeżeli leci czysty płyn i nie ma pęcherzyków powietrza przechodzisz do kolejnego koła i postępujesz identycznie. Pomaga założenie wężyka na odpowietrznik gdzie widać jaki płyn leci i czy jest powietrze.

      Oczywiście po 2-3 spuszczeniach płynu warto sprawdzić poziom w zbiorniczku oraz dać parę sekund na ochłodzenie się pompy.

      Jeżeli w zbiorniczku branie płynu trzeba będzie powtórzyć odpowietrzanie. Jeżeli będziesz kontrolował stan to nie zapowietrzysz układu.

      Na koniec warto wcisnąć parę razy hamulec i sprawdzić poziom płynu.

      P.S. Płyn hamulcowy jest dość żrący więc warto zachować uwagę.

      napisane w ON
    • K
      Turbina 1.9 TDI

      Po prostu ruszasz dźwigienką i sprawdzasz czy się wciska i sama odskakuje na ok. 1,5cm

      napisane w ON
    • K
      Turbina 1.9 TDI

      Zostaw czujnik ciśnienia w spokoju. Sprawdź gruszkę przy turbinie oraz dźwigienkę zmiennej geometrii przy turbinie.

      napisane w ON
    • K
      Oświetlenie wnętrza

      Dolutuj równolegle rezystor i po sprawie. Następnym razem jak się komuś nie chce w takie coś bawić niech kupuje ledy z tzw. can

      napisane w Warsztat elektryczny
    • K
      Olej.. 200 tys km..?!

      Zalewam prawie pod max. a jak zlewam to jest ok. 3 kropki nad linią minimum. Dla tego obstawiam że różnica w stanie z jaki zalałem a jaki zlałem jest około połowa skali.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • K
      Olej.. 200 tys km..?!

      [quote="TOMUŚ"][quote="kornat"]Ten mit powinien zrobić bye bye a nie uszczelniacze, ja zrobiłem przesiadkę przy 200kkm z 10W40 na 5W40 i to jeszcze pełen syntetyk a nie przetwarzany na syntetyk (HC synthetic) i autko lata jak tralala. Co lepsze full syntetyka na 10kkm zjada ok. 0,5L
      P.S. Tak dla jasności zrobiłem już ok 18kkm po przesiadce i nic się nie rozstrzeliło a mój TDI nie jest głaskany po pedale gazu.[/quote]

      Może lepiej napisz ile Ci przed zmianą oleju ten twój TDI żarł tego oleju :?: <!-- s:?: -->[/quote]
      Może z 0,2-0,3L nie mierzę dokładnie bo od wymiany do wymiany (10-12kkm) nie dolewam.
      Choćby nawet nic nie żarł a teraz weźmie z te 0,5L to wielkiej różnicy mi nie robi bo i tak zawsze 5L oleju muszę kupić.

      napisane w Warsztat mechaniczny