[F2] FABIA II 1.2 70KM - średnie spalanie
-
witam
nowa fabia II 1,2 70KM
200km trasa
400km cykl mieszany - wylot miasta - mala miejscwosc ok 11km
200km miasto poza szczytem - powyzej 5km przejazdy
srednie spalanie 7.9 l/100km
jestem spokojnym kierowca - jezdze na obrotach 2000-2500czy to duzo czy w normie, bo wg mne conajmniej o 1l za duzo
pozdrawiam
-
wydaje sie za dużo, ale jeśli auto nowe to pewnie silnik sie musi dotrzeć trochę przez parę tyś km i wtedy zapewne spalanie spadnie
-
powiedziałbym nawet, że to bardzo dużo jak na ten silniczek. Ja mam fabke I z silnikiem 1.4 75 KM i w trasie mam średnie zawsze poniżej 6l, a mój rekord to 5,1l.
Na to, że silnik jest jeszcze na dotarciu raczej bym winy nie zwalał. Obecnie silniki docierane są fabrycznie.
Może przełącz sobie na spalanie chwilowe i zobacz ile spalasz przy 2000-2500 obr., tylko przy wyłączonych zbędnych obciążeniach typu klima. -
[quote="kondri"]Obecnie silniki docierane są fabrycznie. [/quote]
to taka teoria, która ładnie brzmi... -
pojade do ASO na komputer ale moge wlasnie uslyszec ze nowy na dotarciu i tak moze byc, poza tym zima i wieksze spalanie
mam pytanie:
czyjest mozliwosc zeby w ASO zubozyli mi mieszanke zeby mniej palil a co za tym idzie byl bardziej mulowaty.
bo kopyto przy wyprzedzaniu ma mocne -
[quote="and62"]czyjest mozliwosc zeby w ASO zubozyli mi mieszanke zeby mniej palil[/quote]
to by było okrutne <!-- s:) -->
Znęcanie się nad samochodami powinno byc karane moim zdaniemMożliwe, że rzeczywiście pali tyle bo jest nowa, mi aż tyle nie piła na dotarciu.
Mam nadzieję że wszystko dobrze się wyjaśni
Pozdrawiam. -
Spokojnie poczekaj jeszcze trochę, zobaczysz czy się zmniejszy.
Zerknij sobie na tą stronkę, masz tu dane dot spalania, realne wprowadzane przez użytkowników serwisu. Łatwo można porównać sobie.
http://www.spritmonitor.de/en/<!-- m -->a pod tym linkiem już wyszukane same fabie, z takim silniczkiem jak twój