przyjeżdżajcie a nie zamawiajcie fotorelację <!-- s;) --> pójdzie info jeszcze na fora tunigowe więc przewidujemy sporej ilości ludzi
nikon (@nikon)
Informacje o nikon
Najlepsze posty napisane przez nikon
Najnowszy post utworzony przez nikon
-
-
11.05.2013 na terenie Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach będą wystawione demo car JVC i Pioneer - może przy okazji w tym miejscu spocik?
-
[quote="jszalanski"]witam,
-
czy w fabii II sa pociągnięte kable do tylnych głośników oraz ewentualnie jak to sprawdzić bez zdejmowania boczków, tzn czy 8 kabli wychodzących ze złączki ISO za radiem to napewno wyciagnieta instalacja.
-
a może któreś wersje miały pociagniete instalacje, jesli tak to które
-
jakie głośniki zastosować? tylko 2 woofery czy 2 woofery i 2 twittery?
zaproponujcie jakieś konkretne modele głosników które tam wchodza.
[/quote] -
nie są, sprawdzenie tylko przez ściągnięcie
-
tylko te doposażone fabrycznie lub w salonie w komplet głośników z tyłu
-
ja mam JBL 2 drożne, nie osadzałem twiterów w dedykowanym miejscu
-
-
w trasie F2 70 KM spalała mi przy jeździe ok. 130-140 km/h 10L LPG/100km
przy gazie w podłodze ok 12L tak więc RZEŹNIA!!! :rotfl: BRAKUJE STRASZNIE 6 BIEGU W SKODZINACH :dobani: <!-- s:dobani: -->Auto jest ekonomiczne do max. 100 km/h
Rekord jaki udało mi się osiągnąć to 5,5L LPG w trasie przez polskie wsie z ograniczeniami od 50 do 70 km/h jadąc w tych warunkach przepisowo i w stylu eko, nigdzie się nie spiesząc.
-
Panowie, jak zdemontować plastiki od wewnątrz kabiny - mam na myśli plastik z progu i ze środkowego słupka? Musze jakoś przeciągnąć kable ale nie wiem jak zdemontować plastiki (jeden już nadłamałem) <!-- s:( -->
mam już zdjęte boczki drzwi więc chciałbym szybko sięz tym uporać -
miałem tak a od czasu jak mi cichaczem wymienili przekładnię (lub naprawili) to mam spokój
Luz na przekładni sprawdzisz wchodząc pod auto na kanał i chytając za drążek w okolicy przekładni na wyłaczonym silniku, jeśli szarpiąć ręką góra / dół lub w inne strony będziesz miał luz i stukot to znaczy że coś jest nie tak
-
mi cięzko wchodziła 1 od około 10 000 km ale po jakimś czasie samo ustąpiło nawet nie pamiętam kiedy i jest już ok za to od jakiegoś czasu słyszę klekot łożyska oporowego jak jest na dworze zimno do czasu jak się nie zagrzeje układ napędowy (aktualnie 33000km) <!-- s:( -->
-
nie powiem Ci jak bardzo mnie to martwi bo i tak nie uwierzysz :hurra: <!-- s:hurra: -->
-
[quote="barpik"]pomysł dobry ale chyba halogeny z castoramy nie mają homologacji więc nie są to żadne światła dzienne <!-- s:) -->[/quote]
martwisz się tym? Jak dobrze to wykonasz to nikt się nie przyczepi, wszystkie homologacje masz nabite na kloszach halogenów które zaadoptujesz jako oprawy.
Dodatkowo jeśli jesteśz tych, którzy się bardzo boją to możesz kupić ledy o temperaturze barwowej żółtej - będą wyglądać jak zwykła żarówka (nie będąświecić na lekko niebieski kolor jak białe ledy)[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 01-10-2010, 12:08[/i] ][/size]
wrzucam kilka fotek obrazujących efekt pracyhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9825a16dcc662a44.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6430b60e8a8a73bd.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c09de4fa14fe2e5e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6521aa20b6cb02d.htmlPodłączenie: ja podłaczyłem się po zapłonie pod czarno czerwony przewód stacyjki plusem a minus na akumulator, dodatkowo zainstalowałem przekaźnik i wyłącznik całkowicie odcinający obwód na desce rozdzielczej.
-
problem już rozwiązany, przewód został pociągnięty przez obie grodzie wzdłóż linki otwierania maski.