Odkopuję kotleta. Czy ktoś wie jakie jest hasło do pliku? Nie mogę się nigdzie dopatrzeć. Ewentualnie czy ktoś ma kody binarne do zmiany ustawień "z ręki"
bloku (@bloku)
Informacje o bloku
Najlepsze posty napisane przez bloku
Najnowszy post utworzony przez bloku
-
-
Witam,
mamy mały problem ze znalezieniem plusa stałego lub po stacyjce w skrzynce bezpieczników pod kierownicą. Znalazłem ale prąd jest tylko przed zapłonem. Jak tylko przekręcę stacyjkę lub odpalę auto brak tam "prądu" aby się podpiąć. Czyżby CAN blokował taką opcję? Ewentualnie może ktoś znalazł lub wie gdzie najłatwiej się podłączyć pod stałe 12V aby ominąć radio i gniazdo zapalniczki (chcę uniknąć zakłóceń)?
Fabia 3 2016r 1,0 MPI bez moduły komfortu (tzn niepełny bo brak domykania szyb czy automatycznego opuszczania).
-
Mi się udało 302km zrobić zanim pierwsza krecha zeszła ale paliwko pod korek zalane. Ciekawe jak będzie w obecnej - poprzednia to była II po małym lifcie wnętrza (rocznik 2010). Obecna to 2011 i wskaźniki już inne... Brakuje mi takich wskaźników jak ma[b]julekF1[/b]...
-
[quote="Allen"]Ładna fabia, ale audi coupe które posiadasz "lepsiejsze" :hyhy: <!-- s:hyhy: -->[/quote]
Co to za Qpa? Dawać mi tu więcej informacji
-
Skoro tak to możliwe że przymarzają w tych mrozach. Sprawdź czy masz prowadnice nasmarowane jeśli masz tarcze na tyle a jeśli bębny to czy czasem któryś cylinderek nie cieknie i płyn hamulcowy zamarza (ten co cieknie)
-
Ja u siebie podobne objawy zauważyłem ale tylko podczas "mokrych" dni. Wina była w tulejach belki - trzeba było przesmarować.
-
[quote="Ciacho"][b]lukasz930[/b], wszystko jest ok, ten silnik tak już ma, miałem u siebie to samo i wszystko było 100% sprawne
można to trochę ograniczyć zasłaniając wlot powietrza specjalną osłonką, też to przerabiałem i było lepiej - w silniku SDI ma to sens jak w żadnym innym
o takie coś: http://www.allegro.pl/item860939461_skoda_fabia_5d_od_2000r_oslona_zimowa_heko.html<!-- m -->[/quote]
Czy ASO podaje takie wartości - to aż dziwne aby silniki nie osiągały optymalnych wartości?!?!?!
-
Sprawdź też dolny wąż od chłodnicy - jak będzie zimny znak że najprawdopodobniej czujnik temperatury, jeśli będzie letni lub ciepły to znak że termostat może być cały czas w pozycji otwartej i jest duży obieg. Jeszcze bym sprawdził czujnik na deskę rozdzielczą - może być tak że przy niższych temeperaturach traci rezystancję.
-
Ja po swojej stłuczce wiem że lepiej kupić. Obok mnie stała Octavia gdzie był malowany błotnik - porównałem grubość oryginału i malowanego...
A tak jak [b]kornat[/b] napisał...można spokojnie dostać pod kolor. Wystarczy aby sprawdzać po VINie - chodzi o tą samą linię wyposażeniową.
-
Najprawdopodobniej skuty lód dostał się w układ zawieszenia i że jest mocno zmrożony sam z siebie nie wypadnie. Może powodować dziwne odgłosy. Jeśli jednak zaspa była dość "twarda" mógł uszkodzić zawieszenie lub nagiąć osłonę tarczy hamulcowej.