[F1 i F2] zanim urwe sruby :)
-
Cześć
Moja Fabia to już staruszek więc urwać śrubę to nie sztuka.
Wczoraj próbowałem wyjąć obudowę akumulatora. Niby drobiazg. Ale wszystkie śruby trzymają jak cholera. Zlałem dzień wcześniej "lepszym" WD i nic.
Czy możecie koledzy podpowiedzieć które śruby muszę odkręcić zanim pozrywam nie te co trzeba.
Czy muszę zdjąć całą obudowę filtra powietrza żeby wyjąć obudowę akumulatora i dostać sie do cięgien wybieraka skrzyni? -
Nie wiem jaki masz silnik ale w F1 MPI trzeba ściągnąć cały filtr. Przy akumulatorze masz jedną śrubę do tego odkręć rurę dopływu i odpływu powietrza. Z tylu filtr jest zamocowany na gumie trzeba mocno pociągnąć żeby zszedł.
Podstawa akumulatora to jedna śruba pod akumulatorem w środku obudowy i chyba jedna od strony kabiny.
Możesz przyłożyć do śrub np. młotek i w niego uderzyć drugim zwykle to wystarcza -
[quote="rom2002"]Możesz przyłożyć do śrub np. młotek i w niego uderzyć drugim zwykle to wystarcza :-)[/quote]
- Dodatkowo ok 1h przed rozbiórką polej Oryginalną COCA-COLĄ (świeżo otwartą). Tylko się nie śmiej, bo po tym gównie wszystko puszcza.
Np. na aluminiowe zamki w fabii to było najlepszym sposobem. Żadne WD, smary i inne pierdoły nie spowodowały że mógłbym ruszyć kluczem w zamku.
-
[quote="MARKO"]+ Dodatkowo ok 1h przed rozbiórką polej Oryginalną COCA-COLĄ (świeżo otwartą).[/quote]
potwierdzam - sam stosowałem i zadziałało podobnie jak odplamianie dywanu <!-- s:) -->
[b]rom202[/b] też dobrze radzi, bo uderzając wzdłuż śruby zbijasz tlenki które ją trzymają i odkręcanie idzie łatwiej
-
poszło!!!
<!-- s:) -->dzieki za pomoc
teraz jak sie cholera reguluje te cięgna?
mam na mysli cięgna od wybieraka skrzyni
mieliście może jakieś doświadczenia?
-
[quote="dr O."][quote="MARKO"]+ Dodatkowo ok 1h przed rozbiórką polej Oryginalną COCA-COLĄ (świeżo otwartą).[/quote]
potwierdzam - sam stosowałem i zadziałało podobnie jak odplamianie dywanu <!-- s:) -->
[/quote]I dobrze odrdzewia i odtłuszcza struny gitary, a nawet ładnie myje toalety
-
Cola ma ten minus, że zawiera cukier i potem trzeba długo czyścić, żeby się nic nie lepiło. Inaczej za jakiś czas cały syf wdzięcznie przykleja sie do "słodkiego" miejsca.
Co do regulacji cięgien - napisz, w czym jest problem, bo z tego, co pamiętam, to dobrze wyregulować cięgna nie jest tak prosto.
-
kłopot mam z centrowaniem lewarka w kierunku drzwi-drzwi.
nie mogę sobie poradzić bo nie wiem czy sprężyna pod mieszkiem za słaba czy nie potrafię wyregulować cięgienmechanizm regulacji jest nie precyzyjny tzn popuszczasz plastiki na lince no i ona jeździ jak chce.
regulacja nie przynosi efektów - lewarek nie odbija -tzn trzeba go centrować manualnie zanim wrzucisz 3 lub 4
nie mogę sobie z tym poradzić
może ktoś zna sposoby na skuteczną regulację cięgien?
http://imageshack.us/photo/my-images/6/img0036jko.jpg/<!-- m -->
-
[color=#FF0000]temat zaczyna odbiegać od tytułu. Proszę założyć nowy w odpowiednim miejscu <!-- s:) -->[/color]