Wtryskiwacze do sprawdzenia. Nie sugeruj się tylko trzecim cylindrem, sprawdź wszystkie. Przy okazji możesz kompresję sprawdzić.
zlloty (@zlloty)
Informacje o zlloty
Najlepsze posty napisane przez zlloty
Najnowszy post utworzony przez zlloty
-
-
Do radia idą Ci dwa przewody zasilające - z aku i ze stacyjki. Tam możesz wziąć trochę prądu.
Kiedyś kombinowałem z podłączaniem tableta do radia, problemem był zbyt słaby sygnał audio z tableta. Próbowałem używać przedwzmacniacza, ale gdy podłączyłem zasilanie tableta i przedwzmacniacza, to na głośniki szły straszne zakłócenia.
Kolejny problem to zasilanie tableta - potrzebna jest ładowarka min. 2A, zwykłe ładowarki zapalniczkowe są dedykowane do telefonów i mają 500mA. A nawet na ładowarce 2A, gdy używałem tableta jako nawigacji, bateria powolutku topniała.
-
Napisałeś, że otwierasz klapę bagażnika cięgnem w kabinie - czy da się ją otworzyć przyciskiem na klapie? Wówczas elektryczny silniczek powinien otworzyć zamek.
Drugie pytanie to czy działa oświetlenie rejestracji?
Jeśli na oba pytania odpowiedź jest "nie", wówczas najprawdopodobniej uszkodzona jest wiązka idąca do klapy, przez co komputer nie dostaje sygnału o otwartej klapie bagażnika z zamka.
-
Może prościej byłoby użyć przekaźnika domyślnie rozwartego sterowanego napięciem ze stacyjki?
-
Masz dwa filtry - fazy ciekłej i fazy lotnej.
Fazy ciekłej to ten, do którego link podałeś, montuje się go w reduktorze, wymienia co 30 - 40 tys. km
Fazy lotnej montuje się na wężu między reduktorem a listwą (kierunek bardzo istotny). Wymienia się co ok 10 tys. km.Obydwa kosztują grosze. Przy okazji - filtr fazy lotnej możesz dostać z "daszkiem" (bez dziury patrząc od góry) i bez "daszka". Który zastosować - zależy od reduktora.
-
- wtryskiwacz mógł się zabrudzić - kup na stacji preparat do czyszczenia wtryskiwaczy (jakieś 20 zł), wlej do baku i niech się czyści
- cewka może siadać, możesz pożyczyć od kogoś i sprawdzić, ewentualnie wymienić (lepszy używany oryginał, niż zamiennik).
-
Zacznij od sprawdzenia przewodów, gniazdek, wtyczek, te ostatnie dobrze wyczyść i wtedy sprawdź.
-
Trochę odkopuję temat, ale wczoraj robiłem bębny u siebie, to się wypowiem.
Kolejność demontażu szczęk (próbowałem na kilka sposobów, ten jako jedyny się sprawdził)
- sprężynka samoregulatora
- mała sprężynka rozpierak - prawa szczęka (tylna)
- kapturki i sprężyny trzymające szczęki (te w połowie szczęk)
- górę rozłączyć, wszystko powinno się złożyć na tyle, żeby można było zdjąć dolną sprężynę (uwaga, szczęki mogą wystrzelić, kolega tak w twarz dostał).
- można odpiąć rozpierak od szczęki, ale do czyszczenia nie ma takiej potrzeby.
Zakładanie
- założyć rozpierak na lewą szczękę (gruba sprężyna góra)
- założyć linkę ręcznego na łapkę prawej szczęki (tylnej)
- wpasować prawą szczękę w rozpierak (ma on bolec blokujący od tyłu, co trochę utrudnia sprawę)
- zamontować kapturki i sprężyny na trzpieniach
- zamontwać małą spręzynę rozpierak - prawa szczęka
- założyć dolną sprężynę
I tu jest mały haczyk - normalnie jest to bardzo trudne do zrobienia, ja robiłem tak, że podważyłem szczeki na dole i wyjąłem je na blachę, pod którą powinny siedzieć. Wtedy założyłem spręzynę i podważając wsadziłem je na miejsce. - założyć sprężynę samoregulatora, podbić samoregulator do jak najwyższej pozycji (nie zaszkodzi lekko go przesmarować smarem do zacisków)
-
Rozebrać, psiknąć silikonem w sprayu, zastosować kołki do tapicerki z gumkami (sprzedawane obecnie w ASO)