Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. leszekgdynia
    L

    leszekgdynia (@leszekgdynia)

    0
    Reputacja
    26
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o leszekgdynia

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez leszekgdynia

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez leszekgdynia

    • L
      [F1 i F2] autoalarm samoistnie włączający sie

      Juz uzupełniłem
      dodam ze fabia 2001

      alarm firmy Prestige - AMX
      krańcówka pokrywy silnika nie działa tzn alarm sie nie włącza po otwarciu klapy

      choć w trakcie uzbrajania dioda zgłasza problem z czujka ruchu (jedno zapalenie)
      ale czujki ruchu działają poprawnie

      zgłupiałem zupełnie

      może mam złą instrukcje - na pilocie jest napisane AMX i nic wiecej
      ale wiem że są jakieś wersje

      czy ktos moze pomóc bo auto mi wyje w nocy

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      [F1 i F2] autoalarm samoistnie włączający sie

      :szok: <!-- s:szok: -->
      Witam

      Jak w tytule samoistnie włączający sie autoalarm. Sprawa poważna bo odpalił się raz nad ranem i pewnie pobudził sąsiadów.

      Właściwie nie mam żadnego tropu. Raz zrobił to w deszczu, raz w nocy, w odstępie 20h.

      Nawet nie wiem gdzie szukać.
      [b]
      Pomóżcie [b][/b][/b]

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      [F1 i F2] Regulacja zmiany biegów

      miałem służbowe auto wiec skoda stała bezczynnie i niedawno się za to wziąłem i zrobiłem

      A wiec przyczyna tkwiła w wybieraku . Jednym z jego elementów jest duży "skobel" z wygiętego płaskownika który obraca sie w trakcie zmiany miegó). Przymocowany jest do wózka za pomocą długiego sworznia który sie zatarł. Wciągnąć cały wybierak na stół rozebrać, wyczyścić i złożyć.

      pozdrawiam i dziękuę za sugestię

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • L
      [F1 i F2] Regulacja zmiany biegów

      Wielkie dzięki Adam_M. za profesjonalną instrukcję !!! :super: <!-- s:super: -->

      Męczyłem sie długo z tymi linkami i metodą łopatologiczną jakoś to wyregulowałem . Tak mi sie przynajmniej wydaje bo biegi wchodzą prawidłowo --- ale problem pozostał.

      Jak trzeba będzie to rozbiorę wszystko jeszcze raz.

      Nie rozwiązany problem wygląda następująco?

      Mianowicie kłopot jest w centracji lewarka. Bez podpiętej linki sprężyna pod mieszkiem centruje dobrze, ale gdy podepnę linkę problem wraca tzn lewarek nie centruje do środka np przy przechodzeniu z 2 na 3 trzeba wycentrować lewarek i wtedy 3.

      Jak myślisz Adam_M czy to dalej problem z regulacją linek czy sprężyna pod mieszkiem zbyt słaba , a może olej w przekładni?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • L
      [F1 i F2] zanim urwe sruby :)

      kłopot mam z centrowaniem lewarka w kierunku drzwi-drzwi.
      nie mogę sobie poradzić bo nie wiem czy sprężyna pod mieszkiem za słaba czy nie potrafię wyregulować cięgien

      mechanizm regulacji jest nie precyzyjny tzn popuszczasz plastiki na lince no i ona jeździ jak chce.

      regulacja nie przynosi efektów - lewarek nie odbija -tzn trzeba go centrować manualnie zanim wrzucisz 3 lub 4

      nie mogę sobie z tym poradzić

      może ktoś zna sposoby na skuteczną regulację cięgien?

      http://imageshack.us/photo/my-images/6/img0036jko.jpg/<!-- m -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • L
      [F1 i F2] zanim urwe sruby :)

      poszło!!!
      🙂 <!-- s:) -->

      dzieki za pomoc

      teraz jak sie cholera reguluje te cięgna?

      mam na mysli cięgna od wybieraka skrzyni

      mieliście może jakieś doświadczenia?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • L
      [F1 i F2] zanim urwe sruby :)

      Cześć

      Moja Fabia to już staruszek więc urwać śrubę to nie sztuka.

      Wczoraj próbowałem wyjąć obudowę akumulatora. Niby drobiazg. Ale wszystkie śruby trzymają jak cholera. Zlałem dzień wcześniej "lepszym" WD i nic.

      Czy możecie koledzy podpowiedzieć które śruby muszę odkręcić zanim pozrywam nie te co trzeba.
      Czy muszę zdjąć całą obudowę filtra powietrza żeby wyjąć obudowę akumulatora i dostać sie do cięgien wybieraka skrzyni?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • L
      [F1 i F2] Regulacja zmiany biegów

      pogmerałem trochę tymi cięgnami i wynika z tego że:

      cięgno dolne (na zdjęciu widoczne bliżej) odpowiedzialne jest za ruchy dźwigni w kierunku przód tył samochodu czyli na biegi R12345
      cięgno górne (na zdjęciu widoczne dalej) odpowiedzialne jest za ruchy dźwigni w kierunku drzwi czyli ruchy lewo prawo na luzie
      i właśnie z tym drugim cięgnem mam problem - nie odbija tzn dźwignia nie centruje sie na luzie (jak ściągnę na luzie lewarek zmiany biegów do pozycji R12 to nie wraca do pozycji środkowej)

      może ktoś z kolegów wie jakie sprężyny/odbijacze odpowiadają za centracje lewarka do pozycji środkowej ??

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 10-01-2012, 20:16[/i] ][/size]
      http://imageshack.us/photo/my-images/6/img0036jko.jpg/<!-- m -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • L
      [F1 i F2] Regulacja zmiany biegów

      Witam
      Szukałem na forum ale nic konkretnego się nie dokopałem.
      Czy moglibyście mi pomóc Proszę. Źle wchodzi mi trzeci bieg. Mam wrażenie że powodem jest mój stary nawyk mianowicie w trakcie podjeżdżania do świateł „wyciągałem” bieg bez sprzęgła. Gdy jest to 4 i 5 to odbywa się to bez hałasu i problemów. Do czasu 
      A teraz moje pytanie:
      Podobno gdzieś są jakieś cięgna/linki których regulacja jest odpowiedzialna za prawidłowe centrowanie dźwigni zmiany biegów.
      Czy ktoś z szanownych kolegów miał już podobną potrzebę i mógłby poradzić?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • L
      [F1] awaria radia

      dla zainteresowanych

      z powodu nieobecności dopiero teraz załatwiłem sprawę

      była to dla mnie zagadka co sie dzieje - niby wszystko ok a nie działa:)

      i w końcu elektronik rozwikłał sprawę

      padł panel !!!

      ot i cały problem, kupiłem nowy po okazyjnej cenie i teraz wszystko gra i buczy 🙂 <!-- s:) -->

      pozdrawiam wszystkich

      i dzięki za rady

      napisane w Warsztat elektryczny