Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. MARKO
    M

    MARKO (@MARKO)

    0
    Reputacja
    371
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o MARKO

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez MARKO

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez MARKO

    • M
      Fabia by MARKO

      [quote="MirekS"]Marko miałem na myśli dosłownie jazdę bez kół 😉 <!-- s;) --> .[/quote]

      Nie załapałem wcześniej :rotfl:
      Ale faktycznie mogło to tak zabrzmieć.
      Dobra koniec OT bo się coś posypie niedługo od adminów.

      napisane w Fabia I
    • M
      Fabia by MARKO

      Jakoś tam bardzo wyróżniające nie jest. Złoty kolor, ciemne szyby, pomarańczowo-malinowe + szare wykończenie wnętrza. całkiem przyjemne auto. Najważniejsze że duże, wygodne i BEZAWARYJNE.

      napisane w Fabia I
    • M
      Fabia by MARKO

      Teraz mam fajne Doblo. Co prawda tylko bez felg. Ale audio przełożyłem całe do niego z fabii i gra nieziemsko w tej kubaturze auta.

      napisane w Fabia I
    • M
      Fabia by MARKO

      Auto jeździ w EŁKU i prowadzi go kobieta. Mam nadzieję że fabka się jej dobrze sprawuje i że tu zajrzy i będzie kontynuować mój temat.

      napisane w Fabia I
    • M
      Fabia by MARKO

      Zapomniałem napisać że fabia się sprzedała w czerwcu 2012. Ale co jakiś czas chociaż na chwilę zaglądam na forum.

      napisane w Fabia I
    • M
      [F1] Ciągle pełen bak paliwa

      [quote="Krzysztof_Sulik"]Przeczytałem... do dziś zrobiłem 550km i wskaźnik dalej stoi na fuff, komp pokazuje 780km do przejechania.
      Może pływak się zawiesił ?? jest w ogóle taka możliwość ?

      Pozdrawiam[/quote]

      Taka możliwość zawsze istnieje.
      Jedź na stację i zatankuj ponownie pod korek. Jeśli to pływak to może się odwiesi i sprawdzisz ile paliwa poszło.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1] Ciągle pełen bak paliwa

      [quote="Krzysztof_Sulik"]Witam kolegów.
      Mam podobny problem ze wskaźnikiem paliwa. Zalałem pod sam korek, komputer po tankowaniu pokazywał mi że paliwa wystarczy na 870km, przejechałem do dziś 400km - wskaźnik ani drgnął, komp pokazuje ze można przejechać jeszcze 790km. Próbowałem pokołysać autem, ruszać palcem ten przełącznik we wlewie i nic.

      Proszę o poradę co zrobić aby wszystko wróciło do normy.
      Pozdrawiam[/quote]

      Przeczytaj temat od początku a wszystko stanie się jasne.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F2] Słabo chłodząca i wyjąca klimatyzacja !

      [quote="s27"] najlepiej ogarnia VCDS - ADACO - oryginał http://www.vag-com.pl/<!-- m -->[/quote]

      Wielkie dzięki za linka. Właśnie go ściągam także jak się nadarzy jakaś okazja to go przetestuje. Nie wiesz czy to co piszą na stronie to prawda? Program chodzi tylko z ich kablem czy też z Vag- comem również?

      [quote="koko"]Pozwolicie że bede sędzia w waszej sprawie[/quote]
      i to będzie najlepsza ocena. ... 🙂

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F2] Słabo chłodząca i wyjąca klimatyzacja !

      [quote="s27"]odgrzybiona i w upały bez żadnego osłaniana przewodów funkcjonowała z bdb wydajnością - więc się nie zgodzę nadal z tobą [/quote]

      To ja mam chyba jakiegoś pecha do klimatyzacji 😉 albo w swojej otyłości nie odczuwam tak chłodu 😉 <!-- s;) --> . Muszę chyba jeszcze do niej zajrzeć. Z jakiego programu kożystałeś żeby odczytać parametry klimy?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F2] Słabo chłodząca i wyjąca klimatyzacja !

      O tym zaworze to nie wiedziałem :???: <!-- s:???: --> i się nie obrażę, bo też mogę się pomylić, a ktoś kto mnie poprawia czegoś może mnie nauczyć.

      CO do izolowania przewodów się akurat nie zgodzę z tobą. Ogromna temp. panująca pod maską auta ogrzewa schłodzony czynnik zanim trafi do kabiny i to jest spora strata. Gdyby tak nie było to nie izolowało by się przewodów klimatyzacji stacjonarnych. Co prawda są dwa powody izolowania przewodów klimy stacjonarnej: utrata temp. i straszne oszranianie się przewodów które po wyłączeniu klimy ociekały by wodą.
      Sumując. Jeśli ktoś ma sprawną klimę a ewidentnie jest jej ciężko wydołać schładzając kabinę (w np. autach F1 czy fiat panda, doblo z silnikami 1,3 Mjet) to odizolowanie przewodu klimy pod maską daje naprawdę dużo.

      napisane w Warsztat mechaniczny