Jaki masz silnik? AZE ma 1 sondę a AZF ma 2 sondy. Grzałka jest zbudowana w sondę. Musisz zmierzyć oporność wyprowadzen grzałki sondy i sprawdzić czy po uruchomieniu zimnego silnika pojawia się tam napięcie 12V.
rom2002 (@rom2002)
Informacje o rom2002
Najlepsze posty napisane przez rom2002
Najnowszy post utworzony przez rom2002
-
-
Może "bawiłeś" się tym nowym włącznikiem przed wymiana?
Można go w ten sposób uszkodzić.
Przy montażu po przekręceniu go w swoim otworze blokowana jest regulacja długości "języczka" i dopiero wtedy prawidłowo działa. -
A ja niestety nie mam takich pokojówek <!-- s:( -->
Mam autko sprowadzone z Danii a po przekręceniu kluczyka ciągle świecą światła mijania.
Ktoś wie jak to zmienić?Nie gasną po zaciągnięciu ręcznego. Kodowanie sprawdzę jutro.
Nie wytrzymałem i sprawdziłem. Kodowanie 1 - Europa i reszta świata.... -
Żeby odłączyć czujnik musisz nacisnąć na wtyczce taki wystający języczek. Podczas tego naciskania dociśnij wtyczkę do czujnika a potem rozłącz.
Tam w otworze powinna być uszczelka, gumowy oring. Wyjmij ją i nałoż na czujnik. Potem razem włoż na swoje miejsce i zabezpiecz zawleczką.
To płyn chłodzący. Nie wiem jaki masz ale oryginalnie jest G12+ -
Nie wiem jaki masz silnik ale w F1 MPI trzeba ściągnąć cały filtr. Przy akumulatorze masz jedną śrubę do tego odkręć rurę dopływu i odpływu powietrza. Z tylu filtr jest zamocowany na gumie trzeba mocno pociągnąć żeby zszedł.
Podstawa akumulatora to jedna śruba pod akumulatorem w środku obudowy i chyba jedna od strony kabiny.
Możesz przyłożyć do śrub np. młotek i w niego uderzyć drugim zwykle to wystarcza -
- sid - PB - Kraków - 2
- enemik - PB - Kraków - 1
- WASIOR - ON - Gdańsk - 2
- stahu79 - PB - Jelenia Góra - 1
- Agnieszka - PB-ON- Gdańsk - 2
- zizou_pl - PB - Truskaw - 1
- szturmanKRK - PB - Kraków - 1
- Rfck - PB-PB-ON Gdańsk - 3
- Titko - PB - Ruda Śląska - 1
- Dundas - PB - Warszawa - 1
- xrolex23 - PB - ON- Wołomin - 2
- Milijon - Pb - Poznań - 1
- radekkawa - PB - Tarnów - 1
- mdpgd - PB - Gdańsk - 3
- Jerry PB-1 ON-1 Sulejówek -2
- wiesiek3d - ON - Rybnik - 1
- rom2002 - Pb - Toruń - 1
-
Ja mam silnik AQW 68KM i pod spodem tej pokrywy silnika mam zapasowy korek którym można zatkać wlew oleju i można jeździć bez niej.
-
Podepnę się pod temat. Miałem wymienianą UPG i mechanik ustawił mi zawory wg informacji z Autodaty. Chyba źle zrobił bo silnik "cyka"
Jak powinno się ustawić wstępny luz zaworów w silniku AQW 1,4/50kW?
Może się mylę ale jak dokręcę do oporu to nawet jak lekko cofnę to zawór będzie chyba uchylony? Takie mocne dokręcenie nie spowoduje wypalenia zaworów?