Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. rom2002
    R

    rom2002 (@rom2002)

    0
    Reputacja
    9
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o rom2002

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez rom2002

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez rom2002

    • R
      [F1] Sonda lambda - problem

      Jaki masz silnik? AZE ma 1 sondę a AZF ma 2 sondy. Grzałka jest zbudowana w sondę. Musisz zmierzyć oporność wyprowadzen grzałki sondy i sprawdzić czy po uruchomieniu zimnego silnika pojawia się tam napięcie 12V.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] EPC & Światła stop - problem z zielonym włącznikiem

      Ja od 2 lat jeżdżę na zielonym 🙂

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] EPC & Światła stop - problem z zielonym włącznikiem

      Może "bawiłeś" się tym nowym włącznikiem przed wymiana?
      Można go w ten sposób uszkodzić.
      Przy montażu po przekręceniu go w swoim otworze blokowana jest regulacja długości "języczka" i dopiero wtedy prawidłowo działa.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Świecące światła przy włączonym kierunkowskazie - błąd?

      A ja niestety nie mam takich pokojówek 😞 <!-- s:( -->
      Mam autko sprowadzone z Danii a po przekręceniu kluczyka ciągle świecą światła mijania.
      Ktoś wie jak to zmienić?

      Nie gasną po zaciągnięciu ręcznego. Kodowanie sprawdzę jutro.
      Nie wytrzymałem i sprawdziłem. Kodowanie 1 - Europa i reszta świata....

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Bład 16500 próba demontażu G62 wylany płyn ;/

      Żeby odłączyć czujnik musisz nacisnąć na wtyczce taki wystający języczek. Podczas tego naciskania dociśnij wtyczkę do czujnika a potem rozłącz.
      Tam w otworze powinna być uszczelka, gumowy oring. Wyjmij ją i nałoż na czujnik. Potem razem włoż na swoje miejsce i zabezpiecz zawleczką.
      To płyn chłodzący. Nie wiem jaki masz ale oryginalnie jest G12+

      napisane w PB
    • R
      [F1 i F2] zanim urwe sruby :)

      Nie wiem jaki masz silnik ale w F1 MPI trzeba ściągnąć cały filtr. Przy akumulatorze masz jedną śrubę do tego odkręć rurę dopływu i odpływu powietrza. Z tylu filtr jest zamocowany na gumie trzeba mocno pociągnąć żeby zszedł.
      Podstawa akumulatora to jedna śruba pod akumulatorem w środku obudowy i chyba jedna od strony kabiny.
      Możesz przyłożyć do śrub np. młotek i w niego uderzyć drugim zwykle to wystarcza 🙂

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • R
      Karta rabatowa Lotos
      1. sid - PB - Kraków - 2
      2. enemik - PB - Kraków - 1
      3. WASIOR - ON - Gdańsk - 2
      4. stahu79 - PB - Jelenia Góra - 1
      5. Agnieszka - PB-ON- Gdańsk - 2
      6. zizou_pl - PB - Truskaw - 1
      7. szturmanKRK - PB - Kraków - 1
      8. Rfck - PB-PB-ON Gdańsk - 3
      9. Titko - PB - Ruda Śląska - 1
      10. Dundas - PB - Warszawa - 1
      11. xrolex23 - PB - ON- Wołomin - 2
      12. Milijon - Pb - Poznań - 1
      13. radekkawa - PB - Tarnów - 1
      14. mdpgd - PB - Gdańsk - 3
      15. Jerry PB-1 ON-1 Sulejówek -2
      16. wiesiek3d - ON - Rybnik - 1
      17. rom2002 - Pb - Toruń - 1
      napisane w Dosłownie wszystko
    • R
      [F1 i F2] Osłona silnika plastikowa/górna - temat zbiorczy

      Ja mam silnik AQW 68KM i pod spodem tej pokrywy silnika mam zapasowy korek którym można zatkać wlew oleju i można jeździć bez niej.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • R
      [F1] Jak wyregulowac wstepnie luz zaworów w silniku 1.4 MPI

      Podepnę się pod temat. Miałem wymienianą UPG i mechanik ustawił mi zawory wg informacji z Autodaty. Chyba źle zrobił bo silnik "cyka"
      Jak powinno się ustawić wstępny luz zaworów w silniku AQW 1,4/50kW?
      Może się mylę ale jak dokręcę do oporu to nawet jak lekko cofnę to zawór będzie chyba uchylony? Takie mocne dokręcenie nie spowoduje wypalenia zaworów?

      napisane w Warsztat mechaniczny