Witaj na forum Fabia Club Polska

Moja FaPia :)

Topic created · 19 Posts · 8814 Views
  • Witam! W koncu po prawie roku posiadania Fapii i członkostwa w klubie nadszedł czas sie przywitac porzadnie i pochwalic. Pochodze z małej miejscowosci Zawadzkie (tak 40m od Opola i 40km od Gliwic 😛 <!-- s:P --> ) Mam 23 lata, obecnie szukam pracy ale idzie w dobrym kierunku. Dlaczego tyle z tym wszystkim zwlekalem? Duzo powodow, glownie zdrowotnych (2 operacje w tym roku i obie udane). Tyle o mnie, czas na konkrety 😛

    Fabie otrzymalem 15 listopada 2012r. wraz ze zdaniem prawa jazdy. Fabia jest od poczatku, czyli kwietnia 2002r., w mojej rodzinie a konkretnie ciagle jezdzil nią ojciec. Jednak w zeszlym roku postanowił zmienic samochod na Octavie 2 kombii a Fabie mi dać gdyz szkoda mu bylo sprzedawac a dobre i sprwadzone auto w rodzinie sie zawsze przyda 🙂

    Tak wiec:
    Model: F1 Sedan
    Wersja wyposazenia: Comfort
    Rok produkcji: Kwiecien 2002r.
    Kolor: Szary metalic (9151 F7F7)
    Silnik: 1.4 16V 75km
    Przebieg: 212kkm.
    Koła: 14" stalowe.

    Co do wyposazenie to standard. Najbardziej mnie boli ze ojciec przy zakupie wolał komputer pokładowy by widziec ile mu spala i inne pierdoly zamiast klimatyzacji... No coz. Brak tez ABS. A tak to wszystko standard. Nie zmienialem nic. No procz radia na Pioneer bo zalezalo mi na CD/MP3 i USB. Auto bylo serwisowane w ASO do 2009r.

    Jak wrazenia? Jest to moj pierwszy samochod wlasny ale nie jedyny jakim mialem okazje jezdzic. Jak najbardziej na plus komfort jazdy i ogolne wrazenia, jestem bardzo zadowolony 🙂 No jedyne czego mi brakuje to tej klimy no silnik moglby byc nieco badziej zrywny 😛 Auto otrzymalem jak mialo nieco ponad 205tys km, obecnie ma ponad 212tys wiec kolo 7tys km zrobilem 🙂

    W 2006r. Fabia dostała 'niezlego shota' w prawy bok, kobieta wyjezdzajac z prawej strony zapomniala spojrzec w lewo czy cos jedzie... Ale zrobili w ASO wszystko ladnie pieknie. Choc nie, pas od strony pasazera przykrecili na odwrot przez co jest krzywo i nie chce sie sam zwijac 😛 no coz, bywa...

    Ostatnio u za znajomego lakiernika zrobilem klape z bagaznika gdyz zaczela mi juz rdzewiec pod tablica rejestracyjna. Efekt rewelacyjny, balem sie ze bedize widac roznice pomiedzy nowym a starym juz lakierem ale nic z tych rzeczy a laczny koszt to 150zl 🙂

    Teraz sprobuje tu wgrac fotki, mam nadzieje ze sie uda 😛 Naklejke FAPIA na tylnia klape zmontowali mi koledzy jako niespodzianke, nawet nie wieidzialem kiedy to kleili ale spoko 😄

    Pozdrawiam 😉

  • Ładna Fabia znaczy sie Fapia 🆗 <!-- s🆗 -->

  • :!: :!: :!: :!: :!: <!-- s:!: -->
    Ja chcę taką wlepę! 😄
    Kto mi sprawi na urodzinki?? :hyhy:
    Ładna Fapia 😄 Szerokości 😄

  • [quote="Wrona"]:!: :!: :!: :!: :!: <!-- s:!: -->
    Ja chcę taką wlepę! 😄
    Kto mi sprawi na urodzinki?? :hyhy:
    Ładna Fapia 😄 Szerokości 😄 [/quote]

    Kolega zrobil projekt w photoshopie i na allegro tam wyslal jakies firmie co robi naklejki i sie tym zajeli, fajnie ze jest 'wycinane' a nie jako calosc 😛

  • Hmmm... jak finanse pozwolą to sobie sprawię smerfetkę, a co 😄 <!-- s:D -->
    Dzięki za cynk 🙂

  • Niedlugo wpadnie nowy zestaw zarowek H7, postojwek i podswietlenia tablicy 😉 <!-- s;) -->

    A teraz takie pytanka:

    1. Łatwo sie 'majstruje' przy pasie? Bo jak pisalem ten od strony pasazera jest zle przykrecony a nie wiem czy latwo sie to tam rozbiera, czy to zatrzaski czy jak.
    2. Jak naciagnac reczny? Idzie samemu to zrobic w latwy sposob? Ledwo mi łapie, dopiero na calkiem ostatnim pociagnieciu.
  • odpowiedz nt. recznego: jak chcesz rozbierac beben, to jest troche pracy, na forum jest watek jak regulowac reczny, a jezeli chcesz linki naciagnac, to pod deklem jest popielniczka. Wyjmij ja i bedziesz w glebi mial nakretke. Klucz 10 i ogien 🙂 <!-- s:) -->

  • hmmm mysle naciaganie pod popielniczka wystarczy ale zobaczymy. bede probowal na dniach 😉 <!-- s;) -->

  • [quote="rapen"]1. Łatwo sie 'majstruje' przy pasie? Bo jak pisalem ten od strony pasazera jest zle przykrecony a nie wiem czy latwo sie to tam rozbiera, czy to zatrzaski czy jak.[/quote]
    trzeba ściągnąć plastik osłaniający (ten który naciska się aby opuścić pas na słupku) pod nim jest śruba (nie pamiętam jaki klucz) odkręcasz, przekręcasz i przykręcasz 😉 <!-- s;) -->

    Pamiętaj, że jest to ważny element bezpieczeństwa w samochodzie, więc przykręć go z odpowiednią siłą 😉

  • Co do pasa to wyglada to tak. A co do recznego i popielniczki: czyli zeby naciagnac troche reczy to jeszcze ot musze odkrecic tak? I jak to teraz z tym pasem? Bo wydaje mi sie ze calosc bede musial sciagac, ten plastik a tego sie najbardziej boje ze cos polamie albo nie wiem ;/

  • U mnie tez się ostatnio przekręcił "sam". Odkręciłem tą śrubę która jest na zdjęciu nr 2, okręciłem pas (wokół jego osi) i było OK 😉 <!-- s;) -->

    Co do ręcznego. Regulacja linek ręcznego jest z tyłu tunelu środkowego (nie ta popielniczka którą masz na zdjęciu)
    podaję link do zdjęcia na którym widać gdzie to jest 😉

    [url]http://i.imgur.com/vaxvE.jpg[/url]

  • OK, dzieki za info, bede na dniach probowal 😉 <!-- s;) -->

    Mam jeszcze jedno pytanie 😄 mianowicie, gdzie w przednich drzwiach pasazera jest czujnik co zapala lampke w srodku? Bo gdy ktos wchodzi czy wychodz to sie nie zapala mi lampka 😞

  • może lampka jest wyłączona spróbuj na początek zmienić położenie suwaka przy lampce

  • Nie nie bo jak moje otwieram albo tylnie to zaswieca sie normalnie wiec cos nie tak z tymi drzwiami od pasazera jest.

  • jest podobny temat

    http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=2707<!-- l -->

  • Troche przypadkowa historia ale smieszna 😛 Otoz wczoraj ni stad ni z owad przy odpalaniu dziwnie podskoczyly obroty i zaswiecily sie kontrolki silnika i EPC. Lekko zdziwiony probuje jechac i jedzie normalnie, bez szwanku. Przy kolejnym odpalaniu zniknela kontrolka EPC ale 'helikoptere' został. No i tak jezdzilem troche po miescie, sklepy, gaszenie, odpalanie i wciaz swieci. Wzielo mnie an czulosc i 'poglaskalem' Fabianka pytajac co mu dolega i ze jutro pojdziemy do lekarza. Ostatni sklep, wysiadam, robie zakupy wracam i... kontrolka przestala sie swieic ;d samo naprawienie 😄 <!-- s:D -->

    A tak na powazniej juz to potem brat podjechalem z komputerem z warsztatu i sie okazal blad 17566/P1158 - czujnik ciśnienia kolektora (G71):niepoprawny sygnał. Czyli raczej niz groznego bo wszystko dziala.

    A niedlugo juz szykuje sie wymiana sprzegla.

  • Bo z autkiem trzeba rozmawiać, aby pozostać z nim w harmonii.

  • Wczoraj sam sie przekonalem i doswiadczylem tego ze samochody tez maja uczucia.

  • To sie mówi samochody z duszą, z wdziękiem 😄 <!-- s:D -->

Log in to reply