Będzie ktoś w sobotę? Ja się wybieram <!-- s;) -->
zdono (@zdono)
Informacje o zdono
Najlepsze posty napisane przez zdono
Najnowszy post utworzony przez zdono
-
Jak mechanik stwierdził ze nie ma luzów to powinno być sztywne. Jak robisz taki test to musisz mieć kluczyk w stacyjce żeby Ci się kierownica nie zablokowała.
Zrób jeszcze tak: odpal silnik i ruszaj kierownicą prawo lewo w granicach luzu (od uderzenia do uderzenia) duzy jest ten luz? -
Wybita końcówka drążka z lewej będzie dawała luz tylko z lewej strony. Natomiast jeśli masz luz też z drugiej a nie wyczuwasz luzu na końcówce drążka to albo wybity jest drążek albo przekładnia ma luzy. Wymień końcówkę która ma luz i zobaczysz jak będzie po stronie z której wymieniłeś ją, jeśli będzie minimalny luz, taki jak z drugiej strony to przekładnia ma luz.
2A i 3A - drążek kierowniczy
4 i 5 - końcówka drążka kierowniczego
[img]http://images70.fotosik.pl/1092/ea732a9b6d61cfe3gen.png[/img] -
[quote="darkkam1"][quote="zdono"]... od wewnętrznej strony zderzaka (RS) jest zaznaczone miejsce na spryskiwacz <!-- s:) -->[/quote]
No tak wszystko byłoby super jakbym posiadał Skodę , a muszę zaadaptować je do Fiata Linea, a tam nie było nic przewidziane więc nie jest zaznaczone.[/quote]
Jeśli nie zapomnę to sprawdzę czy jest możliwość. -
Z jakiego powodu nie możesz dobrać po VIN'ie?
W F1 występuje tylko jedno łożysko, bez względu na rodzaj nadwozia.Cena za łożysko (z piastą, bo tylko tak występuje) dobrej firmy to nie całe 200zł za sztukę.
numer: 6Q0598611
-
Nie mam pojęcia czy są regulowane, ale od wewnętrznej strony zderzaka (RS) jest zaznaczone miejsce na spryskiwacz <!-- s:) -->
-
Jeśli po odkręceniu dwóch nakrętek o których mówisz pokrywa nadal się trzyma to po prostu ją pociągnij do góry <!-- s;) -->
PS. Wyciągnij bagnet i korek
-
Strona nadal aktywna więc myślę, że akcja jeszcze trwa Najlepiej zadzwoń do serwisu gdzie chciałbyś zrobić to badanie i zapytaj <!-- s:) -->
-
Nie kojarzę, ale skoro tak mówisz.. <!-- s;) -->
PS. Następnym razem mrugaj, trąb itp :]