Problem z silnikiem 1.2HTP 64KM

Topic created · 12 Posts · 6278 Views
  • Witam
    Jest problem z pracą silnika 1.2 HTP 12V 64KM. Objawia się to tym, że przy przyspieszaniu na zimnym silniku (do temp. silnika ok 70°C) powyżej ok 3 tyś. km silnik zaczyna się dławić i przerywać, zaczyna migać kontrolka silnika. Fabia ma przebieg ok 45 tyś. km. Bez instalacji LPG. Dodam że przepustnica była czyszczona. Czy ktoś miał taki przypadek w swojej Fabii 1.2HTP. Dodam że przepustnica była czyszczona, błedy wykasownane, ale to pomogło na ok 150km. Z góey dzięki za pomoc

  • To jest mniejwięcej przebieg przy którym zaczynają się problemy z rozrządem w 1.2.
    A co z świeczkami :?: <!-- s:?: -->

  • Cześć MirekS na tobie zawsze można liczyć. Fabia brata nie bieże oleju , także poziom 3/4 jest zawsze utrzymywany. jeżeli łańcuch nie przeskoczył to powinno być OK

  • Z tego co slyszalem probelmy tego typu sa dosc czeste dla tego silnika ale jak wiesc niesie dla poczatku ich produkcji (tak podaje producent) sa juz wyeliminowane i w po liftingu w Fabii sie juz nie pojawiaja.
    Choc z tego co z wlasnego podworka sie dowiedzialem kolega mial w 1.2 6V problem ze sterownikiem i tez mu szarpalo obrotami.
    Ja mialem tylko raz problem z moca, tzn nie dusil sie ale nie zabardzo wchodzil w obroty, ale sie wkoncu udalo polaczyc fakty okazalo sie ze paliwo bylo do d..., bo zatankowalem na stacji ktorej poprostu musialem, od poczatku leje benzyne tylko a moze az w 99% na stacjach NESTE - srednicowka, A4 kolo teraz juz Reala, lub u siebie na szombierkach i klopotow z benzyna nie mam i tania jest. (lokalizacja stacji dla tych z okregu katowice-bytom)

    Mam nadzieje ze to co pisze producent jest prawda bo mam ten sam silnik tyle ze moja jest po liftingu. A jak bedzie sie przekonam za niedlugo jak przekrocze 40tys.
    Narazie na liczniku 23.000

    Pozdrawiam
    ZABER

  • A czy po czyszczeniu przepustnicy był vag :?: <!-- s:?: -->

  • [quote="abenek"]Witam
    Jest problem z pracą silnika 1.2 HTP 12V 64KM. Objawia się to tym, że przy przyspieszaniu na zimnym silniku (do temp. silnika ok 70°C) powyżej ok 3 tyś. km silnik zaczyna się dławić i przerywać, zaczyna migać kontrolka silnika. Fabia ma przebieg ok 45 tyś. km. Bez instalacji LPG. Dodam że przepustnica była czyszczona. Czy ktoś miał taki przypadek w swojej Fabii 1.2HTP. Dodam że przepustnica była czyszczona, błedy wykasownane, ale to pomogło na ok 150km. Z góey dzięki za pomoc[/quote]

    Część czy zdołałeś jakoś rozwiązać ten problem, gdyż ja mam podobny stą różnicą że mam gaz. Gaz regulowali mi chyba z 30 razy.
    Jeśli ktoś ma jakąś radę proszę o pomoc.
    Z góry dziękuję. <a href="mailto:tartak6@wp.pl">tartak6@wp.pl</a><!-- e -->

  • A ja miałem problem z czujnikiem temp. co powodowało błedne odczyty dla sondy lambda.Objawy były nieco inne tzn. troszkę obroty skakały ,ale raczej słabo tak o ok 100obr(sto).I wskazania temp były dziwne, raz szybko łapał temp a raz dopiero po 10 km.Stało się to przy przebiegu ok 41tyś.Po wymianie czujnika wszystko OK.

  • do tartak6 - Jak masz problem z gazem , instalacja Vector 4 coś jak stag 300 to podjedź sobie do Siewierza, dobry warsztat 32 267 34 83. Ja tez miałem problem z szarpaniem i kontrolka check i wszystko chlopaki zrobili. te silniki trzeba tez wyregulować w terenie z laptopem bo maja czułą elektronikę. Potem są całkowicie bezobsługowe. Są 12 lat na rynku. Pozdrawiam

  • ja rowniez mialem problem z czujnikiem temp przy podobnym przebiegu 48 Kkm u mnie czujnik przy wysokich temp pokazywal ze jest zimny ponizej 0 efektem bylo zalewanie silnika 😞 <!-- s:( -->

  • 68000, żadnych problemów z silnikiem, jedynie był wymieniany jakieś uziemienie bo komputer wariował, resetował się i zapalało się kilka kontrolek, (ABS, ESP, ręczny i silnik) :super: <!-- s:super: -->

  • Problem rozwiązałem bratu mojemu. Kupiłem kpl. 3 szt. cewek i po wymianie zap...la jak szalona. :super: <!-- s:super: -->

  • To dobrze, skoro to było jednak coś w elektryce, przenoszę temat do działu elektrycznego.

Log in to reply