Witam. Mam Staga 300 w fabii 1.2 12V 2004r. zrobilem 80tys. na gazie drobne problemy z checkiem ale ogolnie ok. Na baku 27l zrobie 400km. Polecam Serwis Auto-gaz Siewierz jak wyregulowali w terenie to mam spokoj z checkiem juz 2 lata.
pandrejew (@pandrejew)
Informacje o pandrejew
Najlepsze posty napisane przez pandrejew
Najnowszy post utworzony przez pandrejew
-
-
jak skrzypienie występuje tylko po zaciągnięciu ręcznego to stawiam na bebny. Trezba przesmarowac zaciski przy szczekach i po klopocie. :] <!-- s:] -->
-
Hej. Nie sugeruj się wskaźnikiem poziomu gazu - to jest tylko wskaznik orientacyjny. Wszystko zależy jak ci ustawili poziom kontrolek w serwisie. Mnie do butli wchodzi 29 litrów czystego gazu. Rezerwa zapala się po przejechaniu 250km a na baku zrobię 400km, więc rezerwa wynosi ok. 60%. Oczywiście można to wyregulować jak komuś to przeszkadza Po skonczeniu gazu automatycznie przełączy się na benzyne i bedzie to sygnalizowane dzwiekiem akustycznym. Jak Ci miga kontrolka zielona na rozgrzanym silniku to znaczy, że jedziesz na benzynie - dzieje się to bardzo rzadko kiedy spada ciśnienie gazu np. ja tak zauwazylem jak jezdzę na luzie z górki :hurra: <!-- s:hurra: --> Przynajmniej fabjka nie zapomni jak sie jezdzi na benzynie... Pozdrawiam
-
Wymieniałem juz parę razy olej w mojej 1.2 12V i jeszcze o takiej metodzie nie słyszałem. Wymiana jak w każdym innym silniku. Przecież to nie jest silnik specjalnej troski. <!-- s --> Bez obaw, jak byłem pierwszy raz wymieniać jak jeszcze fabka była na gwarancji to widziałem jak wymieniali w serwisie - oczywiście po ludzku i żadnych cudów. Pozdrawiam
-
DO filipous. Polecam warsztat w Siewierzu tel. 32 674 34 83 ja osobiście polecam STAG-300, ale wybór nalezy do Ciebie. To jest warsztat z 12 letnią tradycją znają się na rzeczy, na pewno będziesz zadowolony. Założysz już sekwencję za 2700, naprawdę warto te silniki są idealne do gazu. Ja na baku ( zazwyczaj wchodzi 27 litrów ) za 59zł ( LPG 2,20 za litr ) przejadę 360km i to zimą :super: <!-- s:super: --> . Pozdrawiam
-
Jesli chodzi o sekwencje to regulacja nie jest wcale taka trudna pod warunkiem, że masz oprogramowanie i interfejs, które ja np. dostałem po założeniu instalacji w serwisie. Wiele znajomych ma STAG 300 i sobie chwali. Zainteresowanych zapraszam na forum gazu http://www.ac.com.pl stałych i przyszłych gaziarzy. Pozdrawiam :zdrowko: <!-- s:zdrowko: -->
-
Witam. Sekwencja przy temp. powietrza -10st. przełącza się po przejechaniu ok.3km (tem. przełączenia przy osiągnięciu temp. silnika 35 st. ) wiec na gazie wiele nie pojeździsz. Ale jednak sekwencja lepiej się sprawuje. Spalanie jest ok 1l/100km gazu mniejsze niż przy instalacji starszego typu. Mnie miesiącznie zostaje w kieszeni 200zł jezdze 12tys. rocznie wiec sie oplaca. Jesli chodzi o zywotnosc silnika na LPG to zdania sa podzielone, glownym czynnikiem jest dobry montaz i regulacja. Pozdrawiam
-
Dziwne zeby 2 silniczki siadly naraz bo sa 2 (do przednego spryskiwacza i tylnego). Proponuję zdemontować i sprawdzić czy działa na zasilaczu 12V. Niekoniecznie trzeba wymieniac można oddać do regeneracji. Dużo na pewno zostanie w kieszeni. Pozdrawiam :super: <!-- s:super: -->
-
Witam. latem średnio 5,9 zima max 7,4 a teraz na gazie sekwencyjnym max 8 (zima). Pozdrawiam