W F1 żarówki H7 paliły się wtedy jak silnik był gaszony lub odpalany na włączonych światłach mijania, żarówki nie wytrzymywały skoku napięcia.
MirekS (@MirekS)
Information about MirekS
Best posts made by MirekS
Latest posts made by MirekS
-
-
Część silników 1.4 16V miało problem z zamarzającą odmą w okresie zimowym, a to powodowało utrudnione smarowanie, tutaj upatrywałbym przyczynę Twego obrócenia panewki.
Rozglądnij się za używką z anglika. -
[b]erkas[/b] zacznij od tego, że zdemontuj filtr na jeden dzień i zobacz co będzie. Jestem pewny, iż przyczyną jest zawilgocony filtr jak Ci w poprzednim poście podpowiada kolega.
-
Awaria czujnika może występować bez względu na temp na zew. oraz silnika.
Mruganie świateł oraz deski też nie jest regułą jak również awaria czujnika nie powoduje wycieków płynu.
Generalnie chwilowy zanik wspomagania najczęściej jest spowodowany awarią czujnika skrętu, fabia 1 posiadała 2 rodzaje pomp koyo - bardzo awaryjna oraz TRW - prawie bezproblemowa pod warunkiem, że podczas manewrów parkingowych kiera nie była dociągana na maxa w lewo lub w prawo - tylko, że o tym mało kto wiedział. Dociąganie na maxa powodowało awarie hydrauliki. -
<a href="mailto:karolina18101@wp.pl">karolina18101@wp.pl</a><!-- e --> prawdopodobną przyczyną Twojego problemu jest uszkodzony czujnik w zbiorniczku płynu chłodzącego, zbliżone do Twoich objawy miałem w poprzedniej mojej fabii tzn nie miałem dziwnych anomalii z paliwem reszta by się zgadzała.