Wymiana zapalniczki, naciągnięcie ręcznego
-
1.pod popielniczka wykrecamy 3 śruby
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-1goBhcUhLLk/UHP8rTYAF8I/AAAAAAAAAm8/f7RLAmYPEFw/s800/Zdj%25C4%2599cie0803.jpg[/img]
2. wyjmujemy popielniczke mieszek i gałke zmiany biegów
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-wedyb1OVblk/UHP9F-cqVQI/AAAAAAAAAn8/ipkZxbyThBc/s800/Zdj%25C4%2599cie0813.jpg[/img]
3. odpinamy oswietlenie popielniczki
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-zJPSWLJflvE/UHP8wP8UtVI/AAAAAAAAAnI/es7jCH7bWMI/s800/Zdj%25C4%2599cie0804.jpg[/img]
4.z uczuciem wyszarpujemy tylna popielniczke
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-2DMhsuiGMYE/UHP8v099ZLI/AAAAAAAAAnE/N8Em4vm6mug/s800/Zdj%25C4%2599cie0805.jpg[/img]
5. odkrecamy sruby
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-bJDRsv1w3NQ/UHP8z_lUOVI/AAAAAAAAAnU/NygqPJ8kMEQ/s800/Zdj%25C4%2599cie0807.jpg[/img]
6. podważamy plastiki pod recznym i go wyjmujemy nastepnie zsuwamy plastik z recznego
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-tY3c15mCrvk/UHP87ePB4kI/AAAAAAAAAnk/X_G_sStAlDg/s800/Zdj%25C4%2599cie0808.jpg[/img]
7. zozdzielamy tunel od reszty plastiku
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-KrdC0tduOwA/UHP85yKSN3I/AAAAAAAAAnc/EoHM9zVwaD8/s800/Zdj%25C4%2599cie0809.jpg[/img]
8. odpinamy zasilanie zapalniczki wymieniamy ja
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-a2cMScIxwkI/UHP8-ud1gLI/AAAAAAAAAns/zZSIJxOgoDM/s800/Zdj%25C4%2599cie0810.jpg[/img]
9. regulujemy reczny jesli jest potrzeba
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-tnl5d3Y1H0I/UHP9CrV4cPI/AAAAAAAAAn0/x39d8MfT01Q/s800/Zdj%25C4%2599cie0812.jpg[/img]
10. odkurzamy nagromadzony syf i maraz
11. skladamy w odwrotnej kolejnosci <!-- s:) -->a tak przy okazji ktos wie gdzie dostane zarówke z fotki nr 2 jest ona zaspolona razem z wtyczka i nigdzie tego nie moge dostac
-
[quote="Mir_UTG"]a tak przy okazji ktos wie gdzie dostane zarówke z fotki nr 2 jest ona zaspolona razem z wtyczka i nigdzie tego nie moge dostac[/quote]
Skoro nigdzie jej nie ma, to zapewne dostaniesz ją w ASO <!-- s:) -->
-
Dodam od siebie ze,
- Nie trzeba zdejmowac galki z drazka zmiany biegow
- Nie trzeba zdejmowac nic z hamulca recznego
Wszystko wychodzi elegancko, pozatym ok <!-- s:) -->
-
co do 9. to zalecane jest wyprostowanie hustawki <!-- s;) -->
-
A ja mam pytanie nie co z innej beczki, czy możliwe że blaszka z otworami widoczna na fot. 9 (ta za linkami ręcznego) to coś do montażu oryginalnego podłokietnika?
-
[quote="mattuszycki"]A ja mam pytanie nie co z innej beczki, czy możliwe że blaszka z otworami widoczna na fot. 9 (ta za linkami ręcznego) to coś do montażu oryginalnego podłokietnika?[/quote]
Chyba nie, tam jest przykręcany tunel. -
Dokladnie tam masz nakladni do wkrecenia srub <!-- s:) -->
-
[quote="Tofik"]Dokladnie tam masz nakladni do wkrecenia srub <!-- s:) -->[/quote]
Ale tunelu czy podłokietnika?
Tzn. tunel na pewno, ale być może podłokietnik też tam jest przykręcany -
Do tunelu, one sa pod deklem z uchwytu na napoje, wiec jak ci pojdzie na to podlokietnik? Widziakem na forum, ze chyba Voytaz montowal podlokietnik, ale na zatrzaskach. <!-- s;) -->
-
[b]voytaz[/b] ma montowany na tunel
-
Powie mi ktos do czego ten kabelek ? Kolo recznego sie on znajduje...
-
Wybaczcie że odkopuję <!-- s;) -->
Ten kabelek idzie do podświetlenia popielniczki.
Żaróweczkę do podświetlenia spaloną wyrywamy kombinerkami ( mi się posypało szkło i druciki wyrwałem) zajeżdżamy do motoryzacyjnego lub elektrycznego i prosimy o malutką żaróweczkę. W elektryku za małą mi zaproponowali, a w motoryzacyjnym za dużą. Upchałem za dużą i mi nie świeci (prąd nie dochodzi) Skąd wziąć prąd do tego kabla ?