Zawór magnetyczny raczej jest nierozbieralny <!-- s:( --> w jaki sposób moge go sprawdzić czy działa nie właściwie. Mam vcds. Jest przeładowanie turbo delikatne. Aktualnych logów nie mam.
I jeszcze co jest lepsze taki zawór magnetyczny czy zastosowanie oddzielnie n75 i n18 ??
I czy ktoś przerabiał ten zawór na 2 oddzielne ?
krzysiokal (@krzysiokal)
Informacje o krzysiokal
Najlepsze posty napisane przez krzysiokal
Najnowszy post utworzony przez krzysiokal
-
-
Tak mam. 1 idzie do gruszki, do turbo, do egr, do podcisnienia hamulcow czy cos itp. W sumie jest 6 przewodow, ale w puszcze jeden jest zaslepiony.
-
Forumowicze mam pytanie. Czy to możliwe że w mojej Rs nie ma zaworu N75 ? Chcialem go obejrzec podmaską ale go nie ma. Mam problem gdyz turbina łapie doładowanie od 2300rpm.
-
Podlaskie.
To był pierwszy raz innym kablem i innym programem (vag commander) i tam nie ma auto scan ani zapisu na dysk <!-- s;) -->
Vag czy VCDS mam na tyle ogarnięty że nie zjebałbym. -
Witajcie
Sprawa dotyczy Seata Toledo 5P
Otóż mam kabel vag k line oraz kabel k+can
Po can podłączyłem się z kompem programem can commander 5.1. Pokasowałem błędy jakieś były, przeleciałem wszystko. I było tak. Po załączeniu zapłonu klakson się odzywał oraz jak wrzuciłem wsteczny to trąbił i przestał. Teraz po włączeniu zapłonu jest ok i po włączeniu wstecznego też ok.Tylko że klakson na kierownicy w ogóle nie działa, ale jak przełączam tempomat z on na off to trąbi niemiłosiernie. Nie mogę nic na fisie zmieniać (mfd, audio, phone, navigation) klawisze prawej manetki i lewej nie reagują na nic.
Przestała działać mi kierownica wielofunkcyjna(głośniej, ciszej, itd). Aktualnie wyjąłem przekaźnik klakonu bo trąbił kiedy chciał (jak się wyłączało tempomat zmieniało kierunki)Jak się domyślam trzeba albo zakodować albo zrobić adaptację.
Czy jest ktoś kto może mi pomóc ???
Dysponuję 2 kablami oraz programami vag com311 oraz can commander 1.4 china 4.5 i 5.1
Przed podłączeniem kabla can wszystko śmigało. Na kablu K-line nie było takich cyrków.Kablem po linii K wejdę tylko do silnika reszta jest na can.
Kabel can działa mi tylko w commanderze a druk po linii k w vagu.Za wszelką pomoc będe bardzo wdzięczny.
-
Witam czy ktoś może posiada lub wie jak się łączą piny kostki czujnik do komputera ? Chciałbym sprawdzić czy czujnik mi walną czy wiązka jest gdzieś urwana.
Póki co sprawdziłem u siebie i wygląda to tak:
zaczynając od strony gładkiej wtyczki (do kantu), a kończąc na zaokrąglonej.
piny komputer
1-> 11,18,65,66 (wtyczka duża) kolor kabla czarno niebieski
2-> 109 (wtyczka mała) kolor kabla biało żółty
3-> 101 (wtyczka mała) kolor kabla biało brązowyCzy jest ok czy jednak jest gdzieś zwarcie ?
Dlaczego sprawdzam czujnik ? Gdyż trzeba kręcić ponad 7sekund by je odpalić. Spadła moc, turbo ciągnie od 3000obr/minChodzi o czujnik położenia wałka rozrządu ten co jest obok paska rozrządu, a nie czujnik wału korbowego (halla) który jest przy filtrze oleju.
-
Po wymianie uszczelki pod głowicą wszystko jest jak należy <!-- s:) -->
-
Chętnie bym zrobił logi i wgl tylko że auta nie odpalę tak jak wcześniej. Trzeba z 10 min może posiedzieć poczekać żeby ruszyło.
Mam ostatnie.
Gdy było ok:
http://vaglog.pl/log_231184.html<!-- m -->
http://vaglog.pl/log_231183.html
A tutaj już jak zacząłem leźć ale jeździło ok:
http://vaglog.pl/log_231181.html
http://vaglog.pl/log_231182.html
http://vaglog.pl/log_231180.html -
Witajcie. Auto skoda Fabia Rs 96kw/130km silnik ASZ. Rok temu zrobiony rozrząd, ostatnio wymiana uszczelki głowicy planowanie itp., wymiana oleju.
Usterka zaczęła się jakoś tydzień temu. Wyskoczył błąd g40 impulsywny sygnał. Dwa razy miałem problem z odpaleniem tego dnia. Później auto normalnie paliło i jeździło z tym błędem. Wczoraj chciałem ustawić kąt synchronizacji wtrysków(grupa silnik->blok pomiarowy 004 ostatnie okienko) był -0.06 do 0.00 zmieniłem na 2.22 przejechałem się wróciłem nic nie dało, myślę dam na minus. Kiedy dałem na minus już auto ciężko było zapalić. Aktualnie jest 0.00 nie skacze. Auto jest strasznie ciężko zapalić jeśli wgl się da. Trzeba kilka razy kręcić psikać samostart itp.Podjąłem się regulacji kąta ze względu że: Rok temu turbina zaczynała ciągnąć od 1800rpm aktualnie ciągnęła dopiero od 2500 do 3000 tylko (pełne doładowanie).
Był elektryk sprawdził czujnik g40 (położenia wałka rozrządu) mówi że dobry, że wiązka jest uszkodzona. Wiązkę sprawdziłem i wiązka jest ok idealnie, tylko że przy samym komputerze pin 2 i 3 są ze sobą złączone).Dziś jak auto odpaliłem i jeździłem miało muła do 3000rpm a od dostawało pełne doładowanie.
Nie wiem co robić czy warto wymieniać ten czujnik, czy dać do mechanika tylko mało ogarniętych mam w okolicy. -
Witajcie. Niestety jestem zmuszony do wymiany uszczelki pod głowicą gdyż dociśnięcie jej nie pomogło. Dalej wywala mi płyn chłodniczy z powody wysokiego ciśnienia. Chce wiedzieć w co mam się zaopatrzyć oprócz samej uszczelki głowicy. Jakieś uszczelniacze jeszcze ? Uszczelka pod kolektory dolot i wylot ? I po co mam zmieniać wszystkie śruby głowicy na nowe ?
Klucze spline posiadam. Czy jeszcze jakieś specjalne narzędzia będą potrzebne ?
Kąt wtrysku też wiem jak ustawić vagiem. (aktualnie 0.0-0.1)
Za wszelką pomoc dziękuję <!-- s:) -->