Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. krzysiokal
    K

    krzysiokal (@krzysiokal)

    0
    Reputacja
    35
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o krzysiokal

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez krzysiokal

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez krzysiokal

    • K
      [F1] N75 1.9tdi rs

      Zawór magnetyczny raczej jest nierozbieralny 😞 <!-- s:( --> w jaki sposób moge go sprawdzić czy działa nie właściwie. Mam vcds. Jest przeładowanie turbo delikatne. Aktualnych logów nie mam.
      I jeszcze co jest lepsze taki zawór magnetyczny czy zastosowanie oddzielnie n75 i n18 ??
      I czy ktoś przerabiał ten zawór na 2 oddzielne ?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • K
      [F1] N75 1.9tdi rs

      Tak mam. 1 idzie do gruszki, do turbo, do egr, do podcisnienia hamulcow czy cos itp. W sumie jest 6 przewodow, ale w puszcze jeden jest zaslepiony.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • K
      [F1] N75 1.9tdi rs

      Forumowicze mam pytanie. Czy to możliwe że w mojej Rs nie ma zaworu N75 ? Chcialem go obejrzec podmaską ale go nie ma. Mam problem gdyz turbina łapie doładowanie od 2300rpm.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • K
      Po kasowaniu bledów komp zgłupiał

      Podlaskie.
      To był pierwszy raz innym kablem i innym programem (vag commander) i tam nie ma auto scan ani zapisu na dysk 😉 <!-- s;) -->
      Vag czy VCDS mam na tyle ogarnięty że nie zjebałbym.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • K
      Po kasowaniu bledów komp zgłupiał

      Witajcie

      Sprawa dotyczy Seata Toledo 5P

      Otóż mam kabel vag k line oraz kabel k+can
      Po can podłączyłem się z kompem programem can commander 5.1. Pokasowałem błędy jakieś były, przeleciałem wszystko. I było tak. Po załączeniu zapłonu klakson się odzywał oraz jak wrzuciłem wsteczny to trąbił i przestał. Teraz po włączeniu zapłonu jest ok i po włączeniu wstecznego też ok.

      Tylko że klakson na kierownicy w ogóle nie działa, ale jak przełączam tempomat z on na off to trąbi niemiłosiernie. Nie mogę nic na fisie zmieniać (mfd, audio, phone, navigation) klawisze prawej manetki i lewej nie reagują na nic.
      Przestała działać mi kierownica wielofunkcyjna(głośniej, ciszej, itd). Aktualnie wyjąłem przekaźnik klakonu bo trąbił kiedy chciał (jak się wyłączało tempomat zmieniało kierunki)

      Jak się domyślam trzeba albo zakodować albo zrobić adaptację.
      Czy jest ktoś kto może mi pomóc ???
      Dysponuję 2 kablami oraz programami vag com311 oraz can commander 1.4 china 4.5 i 5.1
      Przed podłączeniem kabla can wszystko śmigało. Na kablu K-line nie było takich cyrków.

      Kablem po linii K wejdę tylko do silnika reszta jest na can.
      Kabel can działa mi tylko w commanderze a druk po linii k w vagu.

      Za wszelką pomoc będe bardzo wdzięczny.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • K
      F1 czujnik położenia wałka rozrządu (G40)

      Witam czy ktoś może posiada lub wie jak się łączą piny kostki czujnik do komputera ? Chciałbym sprawdzić czy czujnik mi walną czy wiązka jest gdzieś urwana.
      Póki co sprawdziłem u siebie i wygląda to tak:
      zaczynając od strony gładkiej wtyczki (do kantu), a kończąc na zaokrąglonej.
      piny komputer
      1-> 11,18,65,66 (wtyczka duża) kolor kabla czarno niebieski
      2-> 109 (wtyczka mała) kolor kabla biało żółty
      3-> 101 (wtyczka mała) kolor kabla biało brązowy

      Czy jest ok czy jednak jest gdzieś zwarcie ?
      Dlaczego sprawdzam czujnik ? Gdyż trzeba kręcić ponad 7sekund by je odpalić. Spadła moc, turbo ciągnie od 3000obr/min

      Chodzi o czujnik położenia wałka rozrządu ten co jest obok paska rozrządu, a nie czujnik wału korbowego (halla) który jest przy filtrze oleju.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • K
      Duże ciśnienie w układzie chłodzenia F1 RS

      Po wymianie uszczelki pod głowicą wszystko jest jak należy 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • K
      F1 rs błąd g40 ciężko odpala brak mocy

      Chętnie bym zrobił logi i wgl tylko że auta nie odpalę tak jak wcześniej. Trzeba z 10 min może posiedzieć poczekać żeby ruszyło.
      Mam ostatnie.
      Gdy było ok:
      http://vaglog.pl/log_231184.html<!-- m -->
      http://vaglog.pl/log_231183.html
      A tutaj już jak zacząłem leźć ale jeździło ok:
      http://vaglog.pl/log_231181.html
      http://vaglog.pl/log_231182.html
      http://vaglog.pl/log_231180.html

      napisane w ON
    • K
      F1 rs błąd g40 ciężko odpala brak mocy

      Witajcie. Auto skoda Fabia Rs 96kw/130km silnik ASZ. Rok temu zrobiony rozrząd, ostatnio wymiana uszczelki głowicy planowanie itp., wymiana oleju.
      Usterka zaczęła się jakoś tydzień temu. Wyskoczył błąd g40 impulsywny sygnał. Dwa razy miałem problem z odpaleniem tego dnia. Później auto normalnie paliło i jeździło z tym błędem. Wczoraj chciałem ustawić kąt synchronizacji wtrysków(grupa silnik->blok pomiarowy 004 ostatnie okienko) był -0.06 do 0.00 zmieniłem na 2.22 przejechałem się wróciłem nic nie dało, myślę dam na minus. Kiedy dałem na minus już auto ciężko było zapalić. Aktualnie jest 0.00 nie skacze. Auto jest strasznie ciężko zapalić jeśli wgl się da. Trzeba kilka razy kręcić psikać samostart itp.

      Podjąłem się regulacji kąta ze względu że: Rok temu turbina zaczynała ciągnąć od 1800rpm aktualnie ciągnęła dopiero od 2500 do 3000 tylko (pełne doładowanie).
      Był elektryk sprawdził czujnik g40 (położenia wałka rozrządu) mówi że dobry, że wiązka jest uszkodzona. Wiązkę sprawdziłem i wiązka jest ok idealnie, tylko że przy samym komputerze pin 2 i 3 są ze sobą złączone).

      Dziś jak auto odpaliłem i jeździłem miało muła do 3000rpm a od dostawało pełne doładowanie.
      Nie wiem co robić czy warto wymieniać ten czujnik, czy dać do mechanika tylko mało ogarniętych mam w okolicy.

      napisane w ON
    • K
      Wymiana uszczelki pod głowicą F1 1.9 RS ASZ

      Witajcie. Niestety jestem zmuszony do wymiany uszczelki pod głowicą gdyż dociśnięcie jej nie pomogło. Dalej wywala mi płyn chłodniczy z powody wysokiego ciśnienia. Chce wiedzieć w co mam się zaopatrzyć oprócz samej uszczelki głowicy. Jakieś uszczelniacze jeszcze ? Uszczelka pod kolektory dolot i wylot ? I po co mam zmieniać wszystkie śruby głowicy na nowe ?
      Klucze spline posiadam. Czy jeszcze jakieś specjalne narzędzia będą potrzebne ?
      Kąt wtrysku też wiem jak ustawić vagiem. (aktualnie 0.0-0.1)
      Za wszelką pomoc dziękuję 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w ON