wtrace moje 3 słowa
jesli masz tani chinski prostownik albo prostownik transformatorowy bez zabezpieczeń ( nie mówie tu o bezpieczniku przy prostowniku) nie wolno ladowac aku bez odpiecia instalacji tanie prosrowniki w koncowej fazie ladowania moga dac napiecie nawet 18V ( nie jest to szkodliwe dla akumulatora ale dla instalacji juz tak)
niektore auta ( mercedes bmw audi i inne) maja wyprowadzenie do podlaczenia awaryjnega zasilania , mozna z tego korzystac na 2 sposoby , rozróch silnika przez kable , lub ładowanie akumulatora (ale tylko odpowiednim prostownikiem ) a te wyjscia sa montowane tylko po to ze te samochody sa juz naszpikowane elektronika jest to poniekad ochrona przed koniecznoscia adpiecia akumulatora
Mir_UTG (@Mir_UTG)
Informacje o Mir_UTG
Najlepsze posty napisane przez Mir_UTG
Najnowszy post utworzony przez Mir_UTG
-
-
z ciekawosci zobaczylem jak to radio wyglada
[url]http://allegro.pl/navi-dx-gps-radio-cd-skoda-octavia-superb-pl-menu-i2819076810.html[/url]
i powinno pasowac bez problemu
ale wiem ze gdzies widzialem bardzo podobne radio jakis zamiennik robione pod skode z tym ze byl tam win CE 5 czytalo DVD Dixv mp3
i mozna bylo wgrac automape -
[quote="PawelMusic1989"]Witajcie Ponownie
Dzięki za pomoc, a powiedźcie ile on powinien mieć tych ampergodzin ???? Jaki był standardowo w 1,9 Tdi montowany ?[/quote]
oryginał był 71Ah 590A EN Akuma jeszcze na nim jezdze ale to juz jego koniec wytrzymal 7 lat <!-- s:) -->
do 1,9 tdi powinien byc aku 72-77Ah rozruch minimum 660A (im wyższy rozruch tym cieńsza plyta)
oryginal mial 590A bo mial pogrubiana plyte takie akumulatory sa praktycznie nie dostepne w detalu -
ja slyszalem ze nie ma sensu lac 98 bo te silniki sa zaprojektowane pod paliwo 95 (jedynie silniki subaru sa fabrycznie przystosowane do paliwa 98) . slyszalem tez ze 95 na wszystkich stacjach nie wazne czy orlem bp, schell, lukoil jest z orlenu lub lotosu natomiast niektóre 98 i 99 oktanowe sa sprowadzane z zachodu chociaz prawda jest taka ze u nas paliwo jest miernej jakosci jako przyklad podam ze ostatnio kolega obdarowal mnie 20 litrami ropy kupionej w luxemburgu roznicy w mocy ani pracy silnika nie bylo ale za to mialem mniejsze spalanie
-
[quote="Sebson"]Witajcie,chłopaki nie chodzi mi o silnik taki co ma 2 sekundy do setki tylko tą serie zostawić i co myślicie o Chip tuningu ? Podniesie coś moc ? czy silnik dostanie w pi**e ? Tylko to chce wiedzieć.Nie mam kasy na jakiś swap.Chce mieć serie tylko z chipem.Jest ktoś taki co to ma i może się wypowiedzieć ?[/quote]
sam chip nic nie da bo nie masz turbiny , jesli chcesz zwiekszyc moc w wolnossacej benzynie to nowy okład dolotowy sportowy filtr powietrza, sportowy wydech ( nie sama koncowka wychechu tylko kompletny układ , strumiennica) świece, odelżone koło zamachowe, głowica, i pare innych zeczy potem robisz chipa zeby zgrac wszystko ze soba mozesz zyskac 10-20 koni ale do konca nie wiem trzeba gadac ze specem -
najlepszym sposobem na zwiekszenie mocy tego silnika to swap najlepiej na 1,8T
a czip w benzynie bez turbiny nic nie daje rownie dobrze mozesz wsadzic gwizdek w wydech i mowic ze masz blow-offa -
tez zamontowalem wykorzystałem wlacznik ASR i przekażnik bistabilny 4WSP + dla lepszego efektu żarówki zenon blue <!-- s:) -->
a oto efekt
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-SjMUXEGzU5o/ULiwXtvLyvI/AAAAAAAAA4Y/eYuVRBZokTI/s800/Zdj%25C4%2599cie0889.jpg[/img]
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-YKrW5h9733Y/ULiwXYMGWbI/AAAAAAAAA4U/e34jrPu-lJw/s800/Zdj%25C4%2599cie0890.jpg[/img]
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-ojbGX5pDr3A/ULiwXP6ndQI/AAAAAAAAA4Q/m7H5gc9rgKs/s800/Zdj%25C4%2599cie0891.jpg[/img]
piny na przełaczniku ASR :
1 pusty
2 5v LED -
3 zasilanie
4 zasilanie
5 pusty
6 5v LED +a tu opis techniczny przekaznika
[url]http://www.ase.hoste.pl/pdfy/4xs.pdf[/url] -
nie do końca
akumulator jest projektowany ze ma wytrzymac 5-6 lat , jesli wytrzyma mniej klient zrazi sie do danej firmy jesli wiecej firma zbankrutuje bo akumulatory nie beda sie psuc i firma nie bedzie zarabiac