Doigrałem się ----- WYMIANA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH
-
wspolczuje .. [b]PIO[/b] musisz chyba kupowac lzejsze buty .. ale gaz napewno tez sie troche do tego przyczynil <!-- s:( -->
-
[quote="PIO69"] ....Mam nadzieję ,że pozwolicie mi wtedy byc HONOROWYM członkiem - tzn Fabii nie posiadającym ale sercem z FCP będącym.[/quote]
Pewnie ze tak FCP tworza ludzie a nie samochody <!-- s:D -->
-
Gaz jest suchym paliwem, ma wyższą temperaturę spalania, no i część silników niestety zaczyna troszkę ciągnąć wtedy olej.
-
Współczuję... Całe szczęście , że na gwarancji Ciekawe kiedy ja się doigram :hyhy: Czeska technologia mocna - prędzej korby wyjdą bokiem niż pierścionki zaczną popuszczać <!-- s;) -->
-
[quote="PIO69"] spalanie średnie z 200 km z czego 100 w miescie i 100 w trasie(90-120) 14 litrów.
Po naprawie fabka najprawdopodobniej idzie na sprzedaż.[/quote]14 literków na 100 km? Czy na 200? Bo jak na 200 to b. dobry wynik.
Myślisz o kolejnej fabce czy zmiana marki? -
Dochodzi jeszcze zwiększone ryzyko kradzieży, ale to Twój wybór.
-
No to powodzonka i czekamy na [b]DOBRE[/b] wieści <!-- s:) -->
-
No i niech mi ktoś powie że Gaz jest dobry...
GAZ TO ZŁO... żadne sekwencje żadne nic, same problemy z tym gównem... nikt mnie do gzu nie przekona, jak mnie nie będzie stać na benzyne to sie przesiąde na rower.
-
dobrze gadasz Lukasz <!-- s:) -->
-
[quote="Łukasz"]No i niech mi ktoś powie że Gaz jest dobry...[/quote]
Ja się odważę , gaz jest :super: <!-- s:super: -->.
[quote="Łukasz"]GAZ TO ZŁO... żadne sekwencje żadne nic, same problemy z tym gównem... [/quote]
Problemów nie ma żadnych pod warunkiem, że montuje to fachowiec, a nie partacz. Zawsze się trzymam zasady:
[b]CO TANIE TO DROGIE[/b] - i jeszcze źle na tym nie wyszedłem, świadczą o tym dwie moje skodzinki .
Mentalność polaka jest taka, że idzie tam gdzie najtaniej, tyczy się to nie tylko gazu, ale i budowy dróg, mieszkań, nawet zakupu artkułów codziennego użytku, a potem narzeka, że coś jest złe, a to nie jest złe tylko wykonane z podzespołów o różnej klasie jakości. Dlatego lepiej nieraz dopłacić 100, 200, czy 300 zł i mieć coś wykonane jak należy. -
Wątpie by PIO69 zamontował ten gaz u... kowala
-
[b]Łukasz[/b] ja już różne przebranżowienia widziałem, najlepsze było jak szewc chciał zostać technikiem utrzymania ruchu w moim zakładzie pracy - pracował dwa dni i został wylany narażając firmę do tego na straty.
-
[quote="MirekS"][b]Łukasz[/b] ja już różne przebranżowienia widziałem, najlepsze było jak szewc chciał zostać technikiem utrzymania ruchu w moim zakładzie pracy - pracował dwa dni i został wylany narażając firmę do tego na straty.[/quote]
Ja Cie Mirku rozumiem, też widziałem różne rzeczy...
Więc może niech sie wypowie sam zainteresowany gdzie zakładał gass :?: <!-- s:?: --> -
co do funduszy, to zycze powodzenia jak zacznie sie bessa :hyhy: <!-- s:hyhy: -->
-
[quote="PIO69"]
Zaczynam proces docierania furki - przez 2000 km nie zobacze na obrotomierzu więcej niz 3500-3800 obr.[/quote]Ja moją fabkę dotarłem na obrotach do 3000 tys, tak zalecają starzy szpece silnikowi.
[quote="PIO69"]Wymnieniono równierz tylnie poduszki wachacza(y?) przednich bo już się zniszczyły(mam przejechane 37000km)[/quote]
Trochę za wcześnie, moje przekroczyły parę dni temu barirę 90 tys km, a na ostatnim przeglądzie nie wykazywały żadnych luzów.
-
[quote="PIO69"]Coś mi się zdaje że mam za ostrą nogę, za małe miasto(za dużo świateł na przejechany kilometr) i to się odbija na Fabce.
Ale w sumie Fabkę lubię mimo jej wielu dolegliwości drobnych(i raczej przezemnie wywołanych)[/quote]skad ja to znam <!-- s:P -->
-
Masz pecha z tą fabiulą <!-- s:( --> , moja tylko zimą doszła do dychy.
-
PIO69 to faktycznie nie fajnie, widac feralny egzemplarz...
Ps. To teraz BMW 330 D :?: <!-- s:?: -->
-
[b]PIO69[/b] Moja na gazie raczej żadko przekracza 9 litrów, przy delikatniej jeżdzie 8l. Porównaj ile przy takiej jeżdzie paliła by Ci benzyny?.
BMW 330 D musi trochę palić patrz link http://www1.bmw.pl/produkty/samochody/bmwserii3/limuzyna/<!-- m -->