Ja mam u siebie w 1.4 16V 75KM instalację stag 4. Do tej pory zrobione ok 82 kkm na lpg, spalanie na 16" 8l/100 (bez klimy), 9-10 ( z klimą), natomiast na 14" zimówkach ok 7l/100km. Filtr w reduktorze wymieniam co 5 kkm a filtr fazy lotnej co 10 kkm. Przypominam o wymianie świec co 40 kkm bo gaz szybko je "wypala"
Wojtas (@Wojtas)
Informacje o Wojtas
Najlepsze posty napisane przez Wojtas
Najnowszy post utworzony przez Wojtas
-
-
ja polecam zestaw TRW...jak na razie przejechałem na tym zestawie ok 50 kkm i jeszcze starczy na jakieś 10..a potem tylko wymienię klocki ponieważ tarcze ledwo uległy zużyciu.
-
Tył uległ małej zmianie..zniknął znaczek oraz pojawiły się lampy po fl, także teraz jest o wiele lepiej. Do tego w miejsce halogenów założyłem światła led do jazdy dziennej...fotki wkrótce <!-- s:) -->
-
avatar musi byc nowy nie wiem czy kiedys byliscie pod taka turbina jak sie kreci ale dzwiek jest masakra ... nie wspomne jak to wygladalo .. myslalem ze spadnie na mnie <!-- s:) -->
oponki nowe tamte juz sie starly do zera z ta zabudowa to mialem plany w zeszlym roku .. narazie projekt stanal w miejscu ale mysle ze niedlugo nie niego wroce .. z silnikiem juz nic nie bede robil ale cos z audio zawsze mozna zrobic
-
jednak wybralem Weiteca i nie narzekam .. moge go polecic .. jezeli ktos chce to moj poprzedni zestaw MTS jest na sprzedaz .. oferta w dziale GIEŁDA
-
spadek obrotow przy przelaczeniu jest rzecza normalna, komp odcina doplyw benzyny, nastepuje wypalenie oparow benzyny a nastpnie zalacza sie instalacja gazowa ... mnie sie przelacza na wolnych obrotach jak silnik jest wystarczajaco cieply lub w czasie jazdy