Czy ktos odczepial mieszek od galki zmiany biegow???
-
Jak w temacie. Bo ja sie mecze i nie moge odczepic mieszka od galki zmiany biegow.
-
Moze to pomoze http://fcl.pl/forum/viewtopic.php?t=845<!-- m -->
-
To to akurat widzial;em i sobie poradzilem. Problem byl z rozdzieleniem mieszka od samej galki, gdyz chcialem wymienic sam mieszek a galka zostala. Troche sie przy tym nameczylem ale na sile dalo sie zrobic.
-
[quote="redled"]To to akurat widzial;em i sobie poradzilem. Problem byl z rozdzieleniem mieszka od samej galki, gdyz chcialem wymienic sam mieszek a galka zostala. Troche sie przy tym nameczylem ale na sile dalo sie zrobic.[/quote]
w fabii wszystko jest zamontowane albo na zatrzaski do ktorych trzeba miec troche sily i wyczucia zeby ich nie polamac oraz kluczy "torxow" <!-- s:) -->
-
hmm, samej galki od mieskza nie oddzielalem. Ale pewnei trzeba bylo rozerwac, bo sa zszyte razem. Tak??
Czy moze znalazles inny sposb?? -
[quote="Zygus"]hmm, samej galki od mieskza nie oddzielalem. Ale pewnei trzeba bylo rozerwac, bo sa zszyte razem. Tak??
Czy moze znalazl
es inny sposb??[/quote]JEST TAK JAK PISZESZ ZYGUŚ.......... :rotfl: <!-- s:rotfl: --> -
Ja to podwazylem z dwoch stron duzym srubokretem (male sie wyginaly) ale udalo sie. Ogolnie to tam nie ma zatrzaskow tylko jest na sile wcisniete i tylko na sile dalo sie wyjac. Plastik troszke sie snieksztalcil ale galka na szczescie sie nie zniszczyla. Ale pozatym po wsadzeniu nowego mieszka trzyma sie dobrze. Efekt jest taki jak by bylo fabrycznie zalozone:) Sporo sie nameczylem i nasadzilem jobow ale naszczescie dobrze poszlo;) jestem zadowolony:)
-
[b]Redled[/b] to czekamy na fotki :hyhy: <!-- s:hyhy: -->
-
oki wiec potem zrobie fotki i wrzuce;)
-
Sorki ze tak pozno ale poprostu tak wyszlo Wrzucam fotki <!-- s:D -->
-
Wyglada jak orginal. Bardzo dobry efekt uzyskales
-
Witam,
Potrzebuję informacji czy i jak można zdjąć plastik pod gałką zmiany biegów, żeby zdjąć mieszek. Można go potraktować na "siłę" srubokrętem?
-
Nie wiem czy każda fabia ma identyczne mocowanie, ale u mnie najpierw trzeba wykręcić śrubę torx po wyciągnięciu popielniczki. Następnie łapiesz za tą plastikową ramkę która okala mieszek i starasz się ją pociągnąć w kierunku tyłu auta - to jest mocowanie na zatrzask. Jak Ci puści to bez problemu wyciągniesz całość.
Żeby zdemontować całkowicie gałkę ze skrzyni biegów musisz wcześniej odgiąć metalową opaskę, która przymocowuje gałkę do metalowego pręta.
-
Do tego montu nie mam problemów.
Pytanie jak ściągnąć stary mieszek z samej gałki. Jest dociśnięty od dołu do gałki kawałkiem plastiku. -
[quote="mstepie"]Pytanie jak ściągnąć stary mieszek z samej gałki. Jest dociśnięty od dołu do gałki kawałkiem plastiku.[/quote]
ten plastik od dołu należy przekręcić. W < lub w >. <!-- s;) --> -
Dokładnie, to jest bardzo mocno spasowane. Musisz użyć naprawdę sporej siły aby gałka zeszła z bolca. Gałka ma od dołu plastikową tulejkę, a tak się składa że bolec ze skrzyni biegów jest nagwintowany, to dlatego gałka tak ciężko schodzi. Z wyczuciem musisz zluzować gałkę i w końcu zejdzie. Ja się mocowałem z 5 minut.
-
Koledze chodzi o rozłączenie gałka - mieszek.
To się nie da, to je amelinium. Sprzedawane w zestawach, np.:
http://allegro.pl/mieszek-popielniczka-fabia-i-chrom-i2609623400.html<!-- m --> -
[quote="zlloty"]Koledze chodzi o rozłączenie gałka - mieszek.
To się nie da, to je amelinium. Sprzedawane w zestawach, np.:
http://allegro.pl/mieszek-popielniczka-fabia-i-chrom-i2609623400.html<!-- m -->[/quote]
Da się. Osobiscie to robiłem.