Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. comfort
    C

    comfort (@comfort)

    0
    Reputacja
    377
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o comfort

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez comfort

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez comfort

    • C
      Kłopoty z Fabią 1, 1.2HTP

      [quote="marcing040381"]Moja dobra rada unikaj dużych prędkości bo ten silnik tego nie lubi, chyba że chcesz mieć kapitalny remont.To silnik typowo miejski, raczej na szybkie pokonywanie tras się nie nadaje.[/quote]

      A czy możesz rozwinąć tą ciekawą tezę? Prędkość 120...130 km/h to jest normalna autostradowa prędkość i nie wydaje mi się, żeby w jakikolwiek sposób mogła zaszkodzić silnikowi (przy założeniu, że jest zalany porządnym syntetycznym olejem).

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      Opony zimowe Kraków - gdzie?

      Nie powinno się nic strasznego z nimi dziać, ale na Twoim miejscu nie rozwijałbym na nich dużych prędkości z powodu ich wieku. Mogą strzelić przy dłuższej jeździe autostradowej, jak będziesz jeździć spokojnie to objeździsz sezon.

      napisane w Dosłownie wszystko
    • C
      Opony zimowe Kraków - gdzie?

      Byłeś umówiony czy przyjechałeś prosto z ulicy? Jak wiadomo jest teraz gorący okres wymiany opon więc się nie dziw, że po 1 minucie nikt do Ciebie nie przyszedł. Po drugie jakie znaczenie ma to ile km przejeżdżasz miesięcznie do tego jakiej marki oponę zaproponowali? To dobrze, że Ci zaproponowali Continentala, bo to jedną z najlepszych opon zimowych na świecie.

      PS. podałem przecież linka do ich sklepu internetowego, nie dało się na spokojnie sobie wybrać opon w zaciszu domowym i zamówić online? Za 2..3 dostałbyś maila powiadamiającego, że możesz przyjechać po odbiór osobisty. I mimo, że nie byłeś umówiony na przełożenie kół to wzięliby Cię na stanowisko i zmienili koła, a Ty dostałbyś rabat na całą usługę 30% bo u nich kupiłeś opony.

      Dokładnie w taki sposób zostałem obsłużony kilka dni temu zamawiając do mojego puga nowe opony.

      napisane w Dosłownie wszystko
    • C
      [F1] Blacharz i lakiernik

      Spróbuj u Krzyśka, 2 auta zrobił bardzo porządnie:

      http://www.pkt.pl/s/bibice/1914822/wasniowski_krzysztof_blacharstwo_i_lakiernictwo_pojazdowe.html<!-- m -->

      napisane w Blacharstwo i lakiernictwo
    • C
      Fabia zapala i gaśnie po 2s

      Świeczki wymieniamy co 60 tys. km.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • C
      [F1 i F2] Jaki olej? - temat zbiorczy

      Już dawno chciałem wam pokazać film, na którym pokazane jest jak bardzo silnik dostaje w kość podczas zimnego rozruchu w zimie. W końcu udało mi się go odnaleźć.

      Przepraszam, że jest w języku angielskim, jakby co służę pomocą w przetłumaczeniu niezrozumiałych fragmentów. Ten film jest w szczególności dla tych osób, które twierdzą że olej półsyntetyczny (10W) czy też mineralny (15W) jest odpowiedni do smarowania silnika w takich warunkach jakie obecnie panują w Polsce. A przypominam, że poprzedniej zimy temperatura w nocy spadała nawet do -30 stopni. Jeżeli chodzi o testy z filmu to zostały one wykonane przy temperaturze -35 stopni.

      ps. zwróćcie szczególną uwagę na test uruchomienia samochodu od 5 minuty 35 sekundy - dla ułatwienia tłumaczę, że pierwsze odpalenie samochodu odbyło się na oleju 0W30, natomiast drugie na oleju 10W30. Myślę, że ten film definitywnie zakończy dyskusje na temat czy warto kiedykolwiek przechodzić na olej półsyntetyczny lub mineralny.

      Miłego oglądania!

      [url=http://www.youtube.com/watch?v=OWiQyR7PWII]esso engine oil winter conditions part 1[/url]

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      Po ilu km prawidlowa temp silnika

      Wszystko zależy od zewnętrznej temperatury i od tego czy od razu korzystasz z ogrzewania kabiny czy też nie.

      Jeżeli komuś się nie chce zaglądać pod maskę to jest prosty test na to czy termostat jest uszkodzony czy nie. Przy niskiej temperaturze zewnętrznej jedziemy na drogę szybkiego ruchu lub autostradę i patrzymy na wskaźnik temp. Jeżeli wskazówka nie stoi na 90 stopni tylko opada w lewo to sprawę mamy jasną.

      napisane w PB
    • C
      Klubowicz on the road

      Mam wgląd w faktury napraw od momentu kupna przez 1-go właściciela i co ciekawe z elektroniką nie było dużo problemów. Wyposażenie elektryczne jest bardzo bogate, z ciekawości sprawdziłem każdą funkcję tego auta i działa bez zarzutu:)

      napisane w Dosłownie wszystko
    • C
      Klubowicz on the road

      Nie, nie. To jest model 307, który występował w 2 wersjach, zwykłej break i wersji SW. Różnice zewnętrze są małe i sprowadzają się do tych 2 rzeczy co wymieniłem. 407 to auto o oczko wyżej, klasa średnia.

      napisane w Dosłownie wszystko
    • C
      Klubowicz on the road

      Faktycznie są 2 wersje kombi, dopiero teraz zauważyłem 😉 <!-- s;) --> To moja jest ta zwykła, z tego co widzę SW powinna mieć srebrne relingi i szklany panoramiczny dach.

      napisane w Dosłownie wszystko