Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. mstepie
    M

    mstepie (@mstepie)

    0
    Reputacja
    21
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o mstepie

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez mstepie

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez mstepie

    • M
      Czy ktos odczepial mieszek od galki zmiany biegow???

      Do tego montu nie mam problemów.
      Pytanie jak ściągnąć stary mieszek z samej gałki. Jest dociśnięty od dołu do gałki kawałkiem plastiku.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Czy ktos odczepial mieszek od galki zmiany biegow???

      Witam,

      Potrzebuję informacji czy i jak można zdjąć plastik pod gałką zmiany biegów, żeby zdjąć mieszek. Można go potraktować na "siłę" srubokrętem?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1 i F2] Chłodnica - płyn/wentylator/wymiana/kontrolka

      Jaką polecacie pompę wodną do Fabii z silnikiem 1,4 MPI?

      Widać wyciek płynu na silniku od strony paska do alternatora. Mechanik twierdzi, że padła pompa wodna ...

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Tarcze i klocki - temat zbiorczy

      Jakie tarcze i klocki na przód będą najlepsze do jazdy po mieście?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1] Hamulec ręczny/kontrolka - temat zbiorczy

      Witam,

      Ja mam chyba też podobny problem. Rano po odpaleniu samochodu, zwolnieniu ręcznego przy początku cofania jest taki dziwny objaw. Przy rozpoczęciu cofania czasami czuć opór, tak jak by coś blokowało tylne koła. To trwa przez chwilę. Po dodaniu gazu słychać lekki chałas i opór ustępuje. Czuć też lekki wstrząs. Czy to też można podciągnąć pod ww. przyczyny?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1] rurka bagnetu do pomiaru oleju

      [quote="koleś"][quote="mstepie"]czy ktoś nie ma przypadkiem zdjęcia, schematu silnika 1,4 MPI z zaznaczonym miejscem, gdzie jest wejście osłonki bagnetu do silnika?[/quote]
      Mam coś takiego:
      Wymontowanie i zamontowanie rurki prowadzącej miarki oleju
      – Odkręcić nakrętkę -1- przy kolektorze wylotowym i rurkę prowadzącą -2- wyjąć do góry.
      – Podczas montażu wymienić pierścień uszczelniający -3-.
      – Nowe nakrętki samozabezpieczające -1- dokręcić momentem 20 Nm.

      [url=http://w847.wrzuta.pl/obraz/8JnCzIfahRz/rurka_bagnetu][url=http://c2.wrzuta.pl/wm18061/3ab26ecb0024c7eb4e1b7570/rurka_bagnetu]Obrazek[/url][/url][/quote]

      Czy do miejsca w którym osłonka jest montowana do korpusu silnika jest dostęp od góry, a czy potrzebny jest podnośnik, kanał, itp.?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1] rurka bagnetu do pomiaru oleju

      Pewnie znowu dostanę ostrzeżenie, ale mam pytanie czy ktoś nie ma przypadkiem zdjęcia, schematu silnika 1,4 MPI z zaznaczonym miejscem, gdzie jest wejście osłonki bagnetu do silnika? Czy jest tam dojście od góry czy trzeba na kanał?
      Tak zdejmowałem osłonę silnika, że albo wyciągnąłem, albo urwałem tę nieszczęsną osłonkę :mur: <!-- s:mur: -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1] Nierówna praca silnika PB - temat zbiorczy

      Witam,

      Chciałbym odświeżyć temat. Mam podobny problem. W serwisie powiedzieli, że jest przetarty wąż łączący przepustnicę z zaworem.
      Czy ktoś mógłby może mamieścić zdjęcie jak taki wąż wygląda?
      Pytanie drugie czy są jakieś zamienniki bo w serwisie powiedzieli ok. 300 PLN za wąż nie mówiąc już o wymianie.

      napisane w PB
    • M
      [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

      To to wiem.
      Chodzi o to gdzie szukać tego przewodu i jak wygląda.

      napisane w Diagnostyka - oprogramowanie
    • M
      [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

      Witam,

      Byłem dzisiaj w warsztacie i powiedzieli, że mam przetarty przewód recyrkulacji spalin.
      Czy ktoś wie co takiego jest?

      Dodam jeszcze, że powiedzili, że część kosztuje jakieś 200 PLN.
      Zapytałem również w sklepie i powiedzieli, że kosztuje 10 PLN/metr. 🙂 <!-- s:) -->

      :orany:

      napisane w Diagnostyka - oprogramowanie