[F1 , F2] SILNIK 1,4 16V
-
[quote="szymek krusz"][quote="emmjot"]Ja wybierając skodę kierowałem sie właśnie wyborem silnika 1.4 16V , gdyz niejednokrotnie spotkalem sie z opinia ze to najtrwalszy silnik z oferowanych w Fabiach. Jak sadzicie prawda to?[/quote]
Prawda ,
zapytaj użytkowników na Forum Fabia Club POlska[/quote]Z tym silnikiem trzeba się po prostu nauczyć żyć. Że jak zimny to sobie lubi trochę pohałasować.
-
"Że jak zimny to sobie lubi trochę pohałasować."
Tyż prowda -
To jak to jest z tymi silnikami BKY, problem z odmą jest wnich rozwiązany czy nie?
-
[quote="emmjot"]To jak to jest z tymi silnikami BKY, problem z odmą jest wnich rozwiązany czy nie?[/quote]
Rozwiązany.
-
Zawsze mam swój olej i nigdy ASO nie robi problemów. Leje Mobil 1 5/50
-
[quote="Super8"][quote="emmjot"]To jak to jest z tymi silnikami BKY, problem z odmą jest wnich rozwiązany czy nie?[/quote]
Rozwiązany. ;-)[/quote]
Cieszy mnie to bardzo <!-- s:D -->
-
Za to padnie Ci kiedyś pierwszy katalizator (całe szczęście... jest wymienny, nic nie trzeba ciąć i spawać). <!-- s:D --> Tak więc coś za coś.
-
mam sprawę- posiadam fabie 14, 16v 2001
podczas dużej wilgotności ( po deszczu , w czasie ulewy) auto jakby nie pracowało na wszystkie cylindry ;/ stuki, puki
nie da sie nawet ruszyć aż sie nie rozgrzeje (trwa to do 2 min) ... problem też powstaje podczas jazdy na rozgrzanym silniku w czasie mocnych ulew a w aucie wymienione zostało : Świece,kable, palec rozdzielacza
co to może być ??
pomocy !! -
Witam
Jaki "PALEC" wymieniłeś? -
nie palec a cewkę zapłonią to co podaje prąd na kable później na świece
http://allegro.pl/skoda-fabia-1-4-16v-cewka-zaplonowa-i3337008616.html<!-- m -->
problem pojawia sie w czasie ulew lub dużej wilgotnościy
dzis w ciepla pogode zero wilgotnosc problem wciaz pojawia sie tylko na benie(odpala bez problemu ale po okolo max 2min mozna jechac trzymajac wcisniety pedal gazu-odczuwalne brak pracy na wszystkich cylindrach)
wymienione;kable,swiece,cewka oleje
kto w okolicach Bytonia tz slask i okolic czestochowy moze polecic kogos kto wyczysci przepustnice i/lub fachowym okiem zobaczy fione ?? z gory dziekuje za pomoc . pomocy koledzy -
jesli chce Ci sie podjechac do ARMAX w Strzemieszycach (za Dąbrowa Górniczą), a masz juz dosc gamoniow co bardziej zepsuja niz naprawia i do tego skasuja, to nie ma dla mnie lepszych specow od grupy VAG, a szczegolnie skody niz ta ekipa, bedziesz jednak musial zadzwonic i sobie zarezerowac termin, bo czesto gesto u nich ludu
kasa za naprawy smieszna, rozwiaza najdziwniejszy przypadek, sprawdz sam
-
Witam
takie błędy w moim BBY pokazał komputer:
1/sonda lambda 1 rząd
2/sonda lambda prąd pompowania
chek zapalił się po jakimś czasie gaśnie i znowu zapalaJakieś rady sugestie
-
[quote="szymek krusz"]Witam
takie błędy w moim BBY pokazał komputer:
1/sonda lambda 1 rząd
2/sonda lambda prąd pompowania
chek zapalił się po jakimś czasie gaśnie i znowu zapalaJakieś rady sugestie[/quote]
Dziś chek zgasł zrobiłem 60 km nie "zapalił" się.
Co może być powodem takich objawów?
Co można odczytać z pkt 1 i 2 ? -
Witam,mam mały problem silnik AUA po nagrzaniu auta zaczyna coś buczeć w kabinie, nie słychać tego pod maską ani z tyłu auta lecz ewidentnie gdzieś z deski rozdzielczej takie buuuuuuuuuuuu jak włącze awaryjne buczenie jest w rytm awaryjnych buu buu buu lub jak mrugam długimi dodam że to słychać tylko na postoju .co to może być bo byłem juz u trzech mechaników i nic,jeden mówi że może alternator przebieg 65000km drugi aku do wymiany bo ma 5 lat zbadałem trzyma pali jeżdzi .Panowie pomocy co to może być bo mnie szl.....trafi zaraz,każdy mówi co innego,a nie wymienie pół auta.Prosze -help.
-
Może to silnik dmuchawy?Z której strony słychać ten dźwięk?Nie czasem od strony pasażera?
-
Masz racje od strony pasażera ale dmuchawa jest wyłączona i buczy,może jakieś zwarcie że buczy.Ale jak pisałem wcześniej buczy w rytm włączonych awaryjnych-spadek napięcia?
-
Sprawdziłeś może wyłącznik świateł awaryjnych?Tu może tkwić problem.Wyciągnij go i sprawdź zwarcie.Wiem że w Octavię występował ten problem właśnie przez to.
-
Ale ja nie mam problemu ze światłami awaryjnymi tylko z buczeniem czegoś w kabinie na biegu jałowym po nagrzaniu silnika.Nie moge dojść co to buczy i pisałem wcześniej że jak włącze np.awaryjne to buczy w rytm kierunków albo jak mrugam długimi,a jak nic nie włącze to buczy ciągle
-
Buczy na pewno pod deską?
Sprawdzałeś w komorze silnika?
Może to brzęczyk sygnalizacji włączonych świateł?
Czy buczy na odpalonym silniku i zgaszonym? -
Facet ja nie jestem ulomny jak pisze ze buczy na biegu jalowym to nie brzeczy.jeszcze potrafie to odróżnić.