Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. magicman77
    M

    magicman77 (@magicman77)

    0
    Reputacja
    37
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o magicman77

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez magicman77

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez magicman77

    • M
      [F2FL] stuki w tylnej części nadwozia przy drzwiach

      mialem to samo, na 1 przegladzie i po kilku jazdach probnych po dziurach aso stwierdzilo, ze jest luz na klapie, ktory gdzies sie tam kasuje / reguluje

      po regulacji zero stukan z tylu (ogolnie diagnoza tez taka, ze drzwi pracuja na uszczelkach, jest to czasem slyszalne, mozna tam podobno uzyc sonax silikon w spray-u na uszczelki i to calkowicie wyciszy prace)

      mozesz tez sprawdzic mocowanie gasnicy, ktore jest imho zalosne i kolo z narzedziami czy to nie lata / stuka, calkiem zdemontuj i zrob jazde po dziurach

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Zalewa go na ssaniu

      6,5 L nawet na starcie to jakis hardcore, u mnie przy co prawda 1.4 16v 85km komputer pokazuje po nocy i w duzy mroz przy pozalaczanych odbiornikach energii zaraz po odpaleniu okolo 2,6-2,7L i szybko spada co pare sekund o 0,1L, na rozgrzanym silniku okolo 0,5L/h

      po odpaleniu na ssaniu i bogatej mieszance zawsze czuc benzyne, nowa honda, nowe skody, inne starsze auta jakie mialem - wszedzie tak samo po odpaleniu, benzyne lekko czuc, ale tylko przez chwile, pozniej juz zero zapachu

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F2FL] TSI - Rozrząd

      bylem kilka dni temu w aso skody na przegladzie i rozmawialem jak to wyglada w praktyce

      w skodzie od octavii w gore sa 1.2 tsi na paskach ale tylko te zamowione w fabryce od zera, zas w vw wszystko nowe ma paski, facet stwierdzil ze fajnie ale czy rozwiazanie bedzie bolaczka na wszystkie problemy tsi okaze sie "po czasie"

      jak RS dostanie silnik na pasku, bo chyba na razie nadal lancuch w 1.4tsi to bedzie sie mozna zastanowic, bo autko fajne 😄 <!-- s:D -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F2] Problemy z silnikami TSI

      bylem kilka dni temu w aso skody na przegladzie i rozmawialem jak to wyglada w praktyce

      w skodzie od octavii w gore sa 1.2 tsi na paskach ale tylko te zamowione w fabryce od zera, zas w vw wszystko nowe ma paski, facet stwierdzil ze fajnie ale czy rozwiazanie bedzie bolaczka na wszystkie problemy tsi okaze sie "po czasie"

      jak RS dostanie silnik na pasku, bo chyba na razie nadal lancuch w 1.4tsi to bedzie sie mozna zastanowic, bo autko fajne 😄 <!-- s:D -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F2] Nowe auto i już problemy?!

      wojgalic odczytaj wiadomosci prywatne ;]

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1 , F2] SILNIK 1,4 16V

      jesli chce Ci sie podjechac do ARMAX w Strzemieszycach (za Dąbrowa Górniczą), a masz juz dosc gamoniow co bardziej zepsuja niz naprawia i do tego skasuja, to nie ma dla mnie lepszych specow od grupy VAG, a szczegolnie skody niz ta ekipa, bedziesz jednak musial zadzwonic i sobie zarezerowac termin, bo czesto gesto u nich ludu

      kasa za naprawy smieszna, rozwiaza najdziwniejszy przypadek, sprawdz sam

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F2, F2 FL]Turbina 1,2 i 1,4 TSI

      kumplowi z roboty również padło turbo w 1.2TSI 85KM, a myślał już że problemy nie będą go dotyczyć.
      Wymienili w ASO turbinę - miał niezłego fuksa, że nadal miał auto na gwarancji (około 1,5 roku ma auto) i nic nie zapłacił za to, pytanie tylko co dalej, po gwarancji

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1 i F2] Sprzęgło - temat zbiorczy

      [quote="freeman1985"]Witajcie ponownie, kilka postów wcześniej pisałem o grzechotaniu znikającym po wciśnięciu sprzęgła w mojej drugiej fabii z silnikiem [b]1.2 HTP 12V[/b]. Kilka dni temu grzechotanie skończyło się awarią docisku sprzęgła i wymianą kompletu sprzęgła, co ciekawe po wymianie grzechotanie nie zniknelo całkowicie, jest teraz o wiele cichsze prawdę mówiąc trzeba się dokładnie wsłuchać żeby coś usłyszeć ale dalej znika po wciśnięciu sprzęgła. Pojawił się za to inny problem przy szybszym puszczaniu sprzęgła czy to na luzie czy po wrzuceniu biegu i gwałtownym puszczaniu bez dodania gazu słychać takie metaliczne delikatne stuknięcie gdzieś z okolic sprzęgła lub skrzyni, dźwięg pojawia się tylko przy puszczaniu sprzęgła mniej więcej w miejscu gdzie zaczyna ono juz "brać", gdy puszcza się pedał powoli nic nie słychać. Czy któś może poradzić co to może być tym razem?. Będę wdzieczny za wszystkie informację. Pozdrawiam[/quote]

      zerknij na koncowke postow w tym watku:

      http://fcp.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=11454<!-- l -->

      chodzi Ci o taki jednorazowy metaliczny "brzdek" ? srednio glosny jak sie na luzie (tylko i wylacznie jak nie ma biegu, w innych przypadkach zawsze cisza) wcisnie i pusci sprzeglo ?

      mam praktycznie nowke jak i badalem nowki na placu w aso i rozmawialem z serwisem na miejscu jesli o tym mowa to olej to, napisalem co w aso odpowiedzieli, wszystkie nowe tez tak maja, przynajmniej 1.4 16v fabie

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Regulacja skrzyni fabia |II

      to nie tyle luz, co jakis "brzdek" metaliczny, tak najlepiej to porownac, jak inne auta nowe maja tak samo, to oleje sprawe

      edycja: jest dokladnie tak samo jak u Ciebie, tzn dokladniej sie przysluchalem, jak puszczam powoli to cisza, jak szybko to jakby brzdek metaliczny, jakby puscic tak na biegu to bylby "strzal ze sprzegla", tak tutaj jakby docisk w tarcze uderzal na jalowym ? widac to ten sam efekt dokladnie co u Ciebie, byc moze to jakis ogranicznik albo odbojnik nie wiem, taki efekt jakby cos odbijalo metalicznie tam po natychmiastowym puszczeniu sprzegla na jalowym

      edycja 2: bylem w ASO, facet tlumaczy ze to normalne zachowanie, docisk uderza wtedy w tarcze sprzegla na luzie jak pracuje, ze srodka auta to w sumie jest nieslyszalne, jedynie jak sie drzwi otworzy, wszystkie nowe fabie mialy to samo na placu, normalna praca i tyle, w sumie rzadko sie na luzie wciska sprzeglo i puszcza bez biegu, jedynie przy wyrzucaniu przed zatrzymaniem calkowitym i dohamowaniem do zera, ten stuk jednorazowy nie ma wplywu na zywotnosc i prace

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Regulacja skrzyni fabia |II

      a wiesz ze dzisiaj bylem na myjce i stojac sobie w kolejce na jalowych obrotach mialem zgaszone radio i wylaczony nawiew (wczesniej to dosc zagluszalo ten efekt) i mam tak samo, kurcze nie powinno tak chyba stukac, wciskam cisza na obrotach jalowych, puszczam to w koncowej fazie odpuszczania jest dosc glosne stukniecie wlasnie jakby metaliczne cos gdzies (czyzby docisk ? po 5k km ? wtf ? czy po raz kolejny ten typ tak ma ?)

      w poniedzialek jade z tym do aso, zobacze co powiedza

      denerwuje je mnie jeszcze inna sprawa w 1.4 16v, nie wiem czy wszystkie tak maja czy tylko u mnie, musze porownac w aso z jakims innym modelem na placu, reakcja na pedal gazu ma spora zwloke czasowa, wiem ze jest tam potencjometr, odczyt wychylenia na adc, dane ida do sterownika, ten ustala reszte i dopiero silnik jest dawkowany, to wszystko ma wplyw na dodatkowy narzut czasowy, ale to jest troche porazka w porownaniu do starej linki gdzie reakcja byla natychmiastowa, a tu okolo 2 sek jak depne zanim te obroty wejda

      czytalem ze wiele osob to irytuje, to chyba nie pojedyncza przypadlosc, nie wspomne juz, ze jak auto obciazone z klima na full, to jeszcze ciezej idzie, a i obroty przy zmianie biegow niezle spadaja w czasie jak sprzeglo jest wcisniete i trzeba mocno depnac gaz zanim zacznie sie puszczac sprzeglo (a tu znow czas reakcji na depniecie, ech ...)

      napisane w Warsztat mechaniczny