a wiesz ze dzisiaj bylem na myjce i stojac sobie w kolejce na jalowych obrotach mialem zgaszone radio i wylaczony nawiew (wczesniej to dosc zagluszalo ten efekt) i mam tak samo, kurcze nie powinno tak chyba stukac, wciskam cisza na obrotach jalowych, puszczam to w koncowej fazie odpuszczania jest dosc glosne stukniecie wlasnie jakby metaliczne cos gdzies (czyzby docisk ? po 5k km ? wtf ? czy po raz kolejny ten typ tak ma ?)
w poniedzialek jade z tym do aso, zobacze co powiedza
denerwuje je mnie jeszcze inna sprawa w 1.4 16v, nie wiem czy wszystkie tak maja czy tylko u mnie, musze porownac w aso z jakims innym modelem na placu, reakcja na pedal gazu ma spora zwloke czasowa, wiem ze jest tam potencjometr, odczyt wychylenia na adc, dane ida do sterownika, ten ustala reszte i dopiero silnik jest dawkowany, to wszystko ma wplyw na dodatkowy narzut czasowy, ale to jest troche porazka w porownaniu do starej linki gdzie reakcja byla natychmiastowa, a tu okolo 2 sek jak depne zanim te obroty wejda
czytalem ze wiele osob to irytuje, to chyba nie pojedyncza przypadlosc, nie wspomne juz, ze jak auto obciazone z klima na full, to jeszcze ciezej idzie, a i obroty przy zmianie biegow niezle spadaja w czasie jak sprzeglo jest wcisniete i trzeba mocno depnac gaz zanim zacznie sie puszczac sprzeglo (a tu znow czas reakcji na depniecie, ech ...)