Czujnik wymieniłeś ?
Jeśli tak , to jeśli masz możliwość , podłącz w miejscu czujnika manometr który "fizycznie" pokaże ciśnienie oleju . Wtedy okaże się czy winna jest pompa , wiązka elektryczna :czujnik -kontrolka
szymek krusz (@szymek krusz)
Informacje o szymek krusz
Najlepsze posty napisane przez szymek krusz
Najnowszy post utworzony przez szymek krusz
-
-
[quote="MarcinM"]Stag tak i całym sobą mówię tak, tyle tylko, że zależy kto zakłada, bo niestety spotkałem się z takimi magikami co regulowali ustawiali zmieniali przewody i zrobić nie mogli[/quote]
70% sukcesu to :dobór osprzętu gazowego do silnika,prawidłowy montaż i regulacja -
Dzięki Marcin
Instrukcję już mu ściągnąłem wcześniej.
A jeśli odłączy aku to radio się rozkoduje?pozdrawiam
Szymon
-
17589 Sonda Lambda HO2S 1, bank 1, odniesienie napięcia - otwarty obwód
17604 Sonda Lambda HO2S 1, bank 1, obwód grzałki (EOS, przewody)
17587 Sonda Lambda HO2S 1, bank 1, prąd pompy - zwarcie do masya niżej błędy z mojej fabii
- sonda lambda 1rząd 1
-sonda lambda liniowa/napięcie wzorcowe
-sonda lambda liniowa/ prąd pompowania
powtarzają się , ale nie są aktywne , kasują się same po kilku odpaleniach i czasami pojawiają się po 4 km a nieraz po 800km
Jakie wnioski Wam się nasuwają?
- sonda lambda 1rząd 1
-
Witam
maxon
Ja bym "obstawił " końcówki drążków kierowniczych (choć to nie zawieszenie <!-- s:) --> ) a układ kierowniczy. -
Wrzuć fotki
Do fazy lotnej ważne są średnice krućców aby pasowały na wężyki., a faza ciekła trudno powiedzieć.
Ja mam BRC i dopiero jak wyjąłem z obudowy to wiem jaki wkład filtra kupić.