Czyli mechanik przy wymianie nie przesmarował styku łapy z wysprzęglikiem i łożyskiem wyciskowym. <!-- s;) -->
Zerowa to awaria - nie ma się czym martwić. Rozwiązanie nie jest trywialne w przypadku łożyska wyciskowego, bo trzeba ściągać skrzynię. Jeżeli chodzi o wysprzęglik - wystarczy nawalić smaru w zagłębienie w łapie, w które wetknięty jest trzpień/bolec wysprzęglika. Proste.
Super8 (@Super8)
Informacje o Super8
Najlepsze posty napisane przez Super8
Najnowszy post utworzony przez Super8
-
-
Niestety nie taka cisza... Gwizd/świst wydobywa się z tłumika między 3000-4000 RPM. <!-- s:( --> No nic jutro reklamacja.
-
Czujnik temperatury do wymiany. <!-- s;) --> Po co się męczyć w jakieś diagnozy itp. Przecież to znany problem z silników BBY/BBZ/BKY/BUD etc.
-
Nie wiem czy wiesz, ale ten temat nie dotyczy silników 1.4 16V/16[color=#FF0000]V[/color]
-
No i sam właśnie doświadczam rasowego brzmienie auta. Zaczyna się mniej więcej od 1800 RPM... <!-- s;) --> Za chwilę wyjazd na urlop - tłumikarz mówi, żeby poczekać, aż tłumik straci szczelność...
Co polecacie do silniczka BKY? Zależy mi na ciszy. -
Za to padnie Ci kiedyś pierwszy katalizator (całe szczęście... jest wymienny, nic nie trzeba ciąć i spawać). <!-- s:D --> Tak więc coś za coś.
-
[quote="emmjot"]To jak to jest z tymi silnikami BKY, problem z odmą jest wnich rozwiązany czy nie?[/quote]
Rozwiązany.
-
Czyli jest on po prostu schowany głębiej? Aż oblookam. W sumie u mnie samo jakoś ucichło jak pobawiłem się tym plastikowym "wspornikiem".
Dzięki za wyjaśnienie sprawy.