Silnik BKY a zawór EGR.
Moje pierwsze pytanie jest takie, czy silnik BKY występuje w wersji bez zaworu EGR?
Drugie pytanie, czy trudno jest usunąc w sterowniku silnika sprawdzanie przepływu z EGR?
Silnik BKY a zawór EGR.
Moje pierwsze pytanie jest takie, czy silnik BKY występuje w wersji bez zaworu EGR?
Drugie pytanie, czy trudno jest usunąc w sterowniku silnika sprawdzanie przepływu z EGR?
na 100% pewny nie jestem, ale mój model już chyba posiadał ten "mechanizm" zapobiegający zamarzaniu odmy.
...poszukiwania silnika trwają.
Hej,
Silnik skody zaczął stukać troche a zaraz coraz bardziej i bardziej.... diagnoza mechanika "obrócona panewka" - silnik do wymiany.
Whyyyyy??!!! <!-- s:( -->
Po pierwsze wqriłem się miłosiernie, bo człowiek dba o auto, wymenia olej jak należy a tu taka niespodzianka
Wg. internetów to albo za rzadko wymiany olej ,albo zła jakość, a druga sprawa to katowanie silnika na zimnym.... qrde czasem ruszałem dynamicznie spod bloku ale bez przesady.
A po za tym to właśnie po to kupiłem 1.4 16V bo to ponoć niezniszczalna jednostka... jednak zniszczalna.
Mechanik chce wymieniać silnik na inną uzywkę, co Wy na to?
Napisałem już na [u]forum.octaviaclub.pl[/u] to napisze tez tutaj:
Wielkie dzięki dla kolegi [b][u]koleś[/u][/b] !
Taśma i manetki wymienione i to wszystko w ok.30 minut.
Skoda zyskała TEMPOMAT i KOMPUTER POKŁADOWY no i odzyskała klakson i poduszke
Koleś zrobił kawał dobrej roboty i pewnie w przyszłości z jego pomocą coś jeszcze dołożę do wyposażenia swojej skody
Coś czuje, że u mnie w następnej kolejności będą to dodatkowe głośniki i oświetlenie wnętrza <!-- s:P -->
Także jeżeli ktoś ma podobny problem i nie za daleko na Śląsk to szczerze polecam!
A tempomat i komputer pokładowy tak oto się dumnie prezentują :
[url=https://www.fotosik.pl/zdjecie/d598e4c09825705a][img]https://images84.fotosik.pl/959/d598e4c09825705amed.jpg[/img][/url]
Witam,
Zaczepiłem już kolegów na OCP - bo problem dotyczy O2, ale wiem, że na FCP zawsze można liczyć więc zapytam też Was <!-- s:) -->
Czy ktoś walczył już z wymianą Taśmy / Zwijaka w swoich skodach?
Ze względu na wysoką cenę orginalnej części zastanawiam się czy można użyć zamiennika lub używanego originału?
Czy wymiana jest skomplikowana?
Wiem jak odkręcic kierownice , tylko zastanawiam sie jak pozniej zalożyc ten Zwijak, czy tam coś trzeba nastawiać?
No i co.... nadal nie wiem co robic z tym silnikiem.
Stukanie sie jakby zwiekszylo, albo ja juz zostalem przez Nie opętany <!-- s:P -->.
Auto niby jezdzi, ale ....
Potrzebny mi jakis specjalista od VAG - znacie kogos we Wrocławiu?
[quote="Qba"]Podbijam temat. ostatnio padł mi silnik w mojej Fabince 1.4 MPI. [/quote]
Z ciekawości spytam, przy jakim przebiegu padł silnik?
Najpierw musiałem sprawdzić co to jest to spalanie stukowe wg. "Miłośnika czterech kółek":
https://www.youtube.com/watch?v=9eRJSjEx5e4<!-- m -->
W sumie z objawów jakie podali, to może i być to, ale qrna świece mam świeże, olej niedawno wymieniony, paliwo/lpg tylko z "markowych" stacji , ehh.
Musze sie wybrać do jakiegoś VAG specjalisty co by sie temu przyjrzał.
Hej,
Od jakiegoś czasu próbuje zlokalizować niepokojący dźwięk dochodzący spod maski. Mój 1.4 16V zaczął "cykać".
Wiem że "cykać" to mało profesjonalne określenie.
Brzmi to jakby jakieś metalowe elementy się lekko zderzały co brzmi jak "cykanie".
Udało mi się wybadać, że dźwięk pojawia się jak dodaje gazu. Nie ma go na wolnych obrotach.
Najlepiej można go usłyszeć jak rozkęce auto do ok 3000obr. puszcze gaz i póżniej lekko go nacisne tak żeby nie powodowało to przyspieszania.
Jestem juz po wstępnej diagnozie u mechanika i usłyszałem ze to mogą być popychacze, co sądzicie?
Odświeże temat.
Jaki warsztat polecacie we Wro?
Chciałbym poddać silnik mojej Fabii do diagnozy i chciałbym oddać komuś, kto dobrze go zna.