Migotanie podświetlenia zegarów

Topic created · 10 Posts · 1917 Views
  • Witam, mam problem, otóż zauwazylem niedawno że jak zapalam samochod w nocy to podswietlenie zegarów lekko zanikało (tzn. cos w rodzaju lekkeigo braku pradu, żażyło się, nie wiem jak to okreslić, świecą się, ale jak by nie dostawały pełnch 12V), nie przeszkadza to podczas jazdy, ale jest to dziwne.

    No i podczas postoju jak skręcam kołami to lampy też maja takie objamy, cos jakby oświetkenie słabło i wzrastało w ułamku sekundy i tak w kółko.

    Może ktos miał takie problemy??

    No chyba że to normalne.

  • TTTM.

    Pompa wspomagania podczas kręcenia kierownicą ma spory pobór prądu i mogą występować objawy, które opisałeś.

    pozdro

  • [quote="zielarzlol"]TTTM.

    Pompa wspomagania podczas kręcenia kierownicą ma spory pobór prądu i mogą występować objawy, które opisałeś.

    pozdro[/quote]

    OK więc juz pompe sobie wyjaśniliśmy

    Ale co teraz z postojem?

  • No podczas postoju kręcisz kierownicą i pompa wspomagania ciągnie sporą ilość prądu.

    pozdro

  • a jak wytłumaczyć miganie podświetlenia zegarów na postoju z włączonymi postojówkami i wyłączonym silnikiem (kluczyk w stacyjce tak że nie piszczy i radio gra)?

  • A czy to nie czasem odzywa się czujnik skrętu? Objawy podobne do tych, które ja miałem, a po wymianie czujnika ustąpiły.

  • no tak ale mi tak czasem mrugnie podświetlenie zegarów na wyłaczonym silniku?
    Wtedy chyba nie jest aktywny czujnik skrętu ani nic z tych rzeczy? (zapłon wyłączony)
    a zresztą w czasie jazdy nic sie takiego nie dzieje, no troszke czasem światła przygasną przy skręcaniu kierownicą ale dosłownie minimalnie i to mi sie wydaje normalnie w tym aucie bo zawsze tak było w sumie 🙂 <!-- s:) -->

  • Witajcie
    Jedynie co mógłbym ci poradzić to po sprawdzać kable czy któryś nie jest przetarty ułamany i sie trzyma na jednym włosku lub czy się do czegoś nie zwiera w postaci przebicia i wtedy jest tak duży pobór prądu że to może przygasać . A poza tym to zobacz wyłącznik do świateł czy on poprawnie pracuje . Ja miałem tak że jak załączyłem to pozycyjne mi sie nie paliły a jak poruszałem tym plastikiem ( którym zapalałem te światła) to sie zapaliły 🙂 <!-- s:) -->

  • Takie objawy jak opisujesz występują gdy jedna z klem akumulatora jest poluzowana. Sprawdż koniecznie mocowanie klem!!!

  • [quote="kris4724"]Takie objawy jak opisujesz występują gdy jedna z klem akumulatora jest poluzowana. Sprawdż koniecznie mocowanie klem!!![/quote]
    ale kto? ja?

    u mnie w aucie jest absolutnie wszystko ok, co ciekawe ostatnio wymieniłem postojówki w lampach z przodu bo mi się jedna spaliła, i od tego czasu jakoś nie widzę żeby mi mrugało podświetlenie, trochę tego nie rozumiem, no ale ok 😉 <!-- s;) -->

Log in to reply