Galka zmiany biegow
- 
				
				
				
				
Otoz problem jest nastepujacy. Autko ma dosc sporo przejechane i wytarta jest galka.....
Jest do kupienia sam srodek? ewentualnie pomysly co z tym zrobic zeby jakos ladnie to wygladalo?
Galka taka jak ta tylko bardziej starte to sreberko...
[url=http://www.allegro.pl/item534167544_galka_zmiany_biegow_skoda_fabia.html]klik[/url] - 
				
				
				
				
Najprościej i najestetyczniej będzie jeśli zmieni się gałkę razem z mieszkiem np. na taką:
http://allegro.pl/item537667660_galka_zmiany_biegow_skoda_fabia_gratis_rygle.html<!-- m -->pozdro
 - 
				
				
				
				
hmm niby najprosciej ale czy nie zrobi sie to samo co z ta? sadze ze jest gorszej jakosci niz orginal wiec...
rygielki mi niepotrzebne jakos mnie nie przekonuja
 <!-- s:P -->Myslalem zeby wygrzebac sam srodek galki (da sie?) i go oblozyc jasna skora albo cos innego...
 - 
				
				
				
				
Kiedy to jest oryginał - przynajmniej na to wygląda.
Wiadomo, że po pewnym czasie również się tak zrobi.
Ja zmieniłem fabryczną "najtańszą" gałkę na [url=http://allegro.pl/item533872990_skoda_podswietlana_galka_octavia_fabia_supe.html]coś takiego[/url] i skórzany mieszek.
Jestem bardzo zadowolony.
pozdro
 - 
				
				
				
				
[quote="zielarzlol"]Ja zmieniłem fabryczną "najtańszą" gałkę na [url=http://allegro.pl/item533872990_skoda_podswietlana_galka_octavia_fabia_supe.html]coś takiego[/url] i skórzany mieszek.[/quote]
fajne te gałki, chyba też się skuszę
 <!-- s:) --> Pasowałoby do zielonego podświetlenia, które mam w planach.
Ciekaw jestem jak leży w dłoni w porównaniu z fabryczną? Bo te fabryczne są bardzo dobrze dopasowane moim zdaniem.
Pozdrawiam. - 
				
				
				
				
polecam wymienić na orginalną skórzaną z wersji elegance
jeszcze lepiej leży w dłoni - mi org plastikowe kopytko jakos nie leżało - 
				
				
				
				
Lub poszukaj od wersji RS, miałem kiedyś taką jest
 <!-- s
 --> - 
				
				
				
				
[b]klife[/b], ja miałem podobny "problem" u siebie mimo małego przebiegu sreberko było lekko naruszone (chyba ktoś drapał je jakąś obrączką albo sygnetem podczas zmiany biegów :zdziwko: ) i żeby jakoś to wyglądało to wyjąłem sam środek i zjechałem sreberko na polerce. Miało to być rozwiązanie tymczasowe a tak się złożyło, że jeżdżę już tak prawie 1,5 roku :] <!-- s:] -->
A druga sprawa to muszę przyznać, że ta podświetlana gałka :hyhy: wygląda całkiem fajnie. Ciekawe czy z jej podłączeniem (chodzi mi o podciągnięcie prądu) nie ma problemów??Pozdrawiam
 - 
				
				
				
				
Nie ma problemu z prądem-możesz podłączyć zasilanie z żaróweczki od podświetlenia popielniczki,czyli pozycyjne.
omron - 
				
				
				
				
Ale trupa odkopałem.!
Przymierzam się wymiany gałeczki bo jest w kiepskim stanie.
Zdjąłem ramkę z materiałem( skórka ) i gałka jest zaciśnięta metalową spinką, którą nie wiem jak zdjąć ?
I druga sprawa, leży tam mała wtyczka z żaróweczką ( kable mają 10-15 cm ) i nie bardzo mogłem znaleść od czego to jest.? - 
				
				
				
				
[quote="Piotr F1"]Zdjąłem ramkę z materiałem( skórka ) i gałka jest zaciśnięta metalową spinką, którą nie wiem jak zdjąć ?[/quote]
Musisz ją rozerwać/ przeciąć, a potem nową gałkę spiąć opaską zaciskową[quote]I druga sprawa, leży tam mała wtyczka z żaróweczką ( kable mają 10-15 cm ) i nie bardzo mogłem znaleść od czego to jest.?[/quote]
Może to być podświetlenie od popielniczki
 <!-- s;) --> - 
				
				
				
				
[quote="zdono"]Cytat:
I druga sprawa, leży tam mała wtyczka z żaróweczką ( kable mają 10-15 cm ) i nie bardzo mogłem znaleść od czego to jest.?Może to być podświetlenie od popielniczki [/quote]
to jest podświetlenie popielniczki
 <!-- s;) --> - 
				
				
				
				
zdono, dzieki za pomoc. Gałka wymieniona, a spinkę metalową trzeba rozgiąć małymi szczypcami .
Wtyczka żeczywiście jest od podświetlania popielniczki. Tylko żeby ją wcisnąć, trzeba odkręcić i wyjąć panel który jest pod popielniczką, no i oczywiście mieć zdięty miech od gałki zmiany biegów.
Rozpisałem się tak dla tych, co może też nie wiedzą co mają. :hurra: <!-- s:hurra: --> - 
				
				
				
				
[quote="Piotr F1"]zdono, dzieki za pomoc. Gałka wymieniona, a spinkę metalową trzeba rozgiąć małymi szczypcami .
Wtyczka żeczywiście jest od podświetlania popielniczki. Tylko żeby ją wcisnąć, trzeba odkręcić i wyjąć panel który jest pod popielniczką, no i oczywiście mieć zdięty miech od gałki zmiany biegów.
Rozpisałem się tak dla tych, co może też nie wiedzą co mają. :hurra: <!-- s:hurra: -->[/quote]Piotr, i jaką gałeczkę zapodałeś??:)