Witam, u mnie problem był z wiązką kabli które idą do klapy bagażnika. Kilka było połamanych chociaż nikt nigdy to nich nie zaglądał. Zlutowanie rozwiązało problem.
clitcmd (@clitcmd)
Informacje o clitcmd
Najlepsze posty napisane przez clitcmd
Najnowszy post utworzony przez clitcmd
-
-
[quote="MirekS"][quote="zwirz1"]
- Piszczenie koła - lewe przednie koło piszczy przy hamowaniu, ale również po puszczeniu hamulca - przy małej prędkości słychać że trze w jednym miejscu bo pisk nie jest ciągły tylko pulsacyjny[/quote]
Sprawdź temp przednich felg po przejechaniu np. 10km, jeżeli będzie taka sama zacisk jest ok.
Problem raczej widzę, że kupiłeś jakieś kiepskie zamienniki klocków i stąd piski, a skoro jest to pulsacyjne być może masz nieco skrzywioną tarczę.
Upewnij się jednak czy to napewno z przodu, z tyłu przy bębnach jest rozpieracz on jeśli sie zatrze potrafi piszczeć.[/quote]Co jeśli się zatrze rozpieracz? To się jakoś czyści ?
-
Witam,
Jak sie dostac do wentylatora ?
cos zaczela charapac u mnie i mysle ze musze tam cos podczyscic.. -
[quote="mattuszycki"]http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=2774&hilit=dmuchawa tu coś znajdziesz bankowo[/quote]
dzieki ! poszukam...
"dmuchawa" ...tego slowa mi brakowalo <!-- s:) --> -
no wlasnie nie przechodzi.... jezdzilem chwile na pelnym obrotach nawiewu... myslalem ze cos tam sie przedmucha, ale nic.
-
Witam,
Od kilku dnia mam taki problem. Kiedy włączam nawiew słyszę lekkie stukanie, ocieranie. Tak jakby coś ocierało o kręcący się wiatraczek. Czy tam jest w ogóle jakiś wiatraczek? Słychać to tak jakby jakiś liść wpadł albo coś miękkiego i zahacza o to. Odgłos taki sam na każdej temperaturze, a także przy każdym rodzaju nawiewu (szyba, kierowca, nogi itd.). Przy zwiększaniu siły nawiewu stukot robi się szybszy.
Można się tam jakoś dostać i sprawdzić czy coś tam wpadło ?
-
[quote="comfort"]Ktoś już podał w tym wątku firmy z Krakowa regenerujące reflektory:
http://www.reflektory.autogamma.pl/<!-- m -->
http://www.czystelampy.pl/Macie z nimi jakieś doświadczenia? Ok. 60zł za lampę to nie jest dużo. A widzę, że efekt jest naprawdę rewelacyjny. Dużo lepszy aniżeli polerowanie reflektora samemu.[/quote]
Podpinam sie pod pytanie... ktos cos wie na ich temat ?
-
[quote="dr O."]To powinno pomóc:
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e44e5b182afe409d][url=http://images37.fotosik.pl/1531/e44e5b182afe409dm.jpg]Obrazek[/url][/URL][url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2fb2ae849dbc04d7][url=http://images37.fotosik.pl/1531/2fb2ae849dbc04d7m.jpg]Obrazek[/url][/URL]
Śruby mocujące dokręcamy momentem 35 Nm.[/quote]
dobre dobre <!-- s:) -->
-
[quote="Piotr F1"]zdono, dzieki za pomoc. Gałka wymieniona, a spinkę metalową trzeba rozgiąć małymi szczypcami .
Wtyczka żeczywiście jest od podświetlania popielniczki. Tylko żeby ją wcisnąć, trzeba odkręcić i wyjąć panel który jest pod popielniczką, no i oczywiście mieć zdięty miech od gałki zmiany biegów.
Rozpisałem się tak dla tych, co może też nie wiedzą co mają. :hurra: <!-- s:hurra: -->[/quote]Piotr, i jaką gałeczkę zapodałeś??:)
-
a tak z ciekawości... jaki koszt wymiany uszczelki pod głowicą na prandoty ?