Galka zmiany biegow

Topic created · 14 Posts · 2841 Views
  • Otoz problem jest nastepujacy. Autko ma dosc sporo przejechane i wytarta jest galka.....

    Jest do kupienia sam srodek? ewentualnie pomysly co z tym zrobic zeby jakos ladnie to wygladalo?

    Galka taka jak ta tylko bardziej starte to sreberko...
    [url=http://www.allegro.pl/item534167544_galka_zmiany_biegow_skoda_fabia.html]klik[/url]

  • Najprościej i najestetyczniej będzie jeśli zmieni się gałkę razem z mieszkiem np. na taką:
    http://allegro.pl/item537667660_galka_zmiany_biegow_skoda_fabia_gratis_rygle.html<!-- m -->

    pozdro

  • hmm niby najprosciej ale czy nie zrobi sie to samo co z ta? sadze ze jest gorszej jakosci niz orginal wiec...

    rygielki mi niepotrzebne jakos mnie nie przekonuja 😛 <!-- s:P -->

    Myslalem zeby wygrzebac sam srodek galki (da sie?) i go oblozyc jasna skora albo cos innego...

  • Kiedy to jest oryginał - przynajmniej na to wygląda.

    Wiadomo, że po pewnym czasie również się tak zrobi.

    Ja zmieniłem fabryczną "najtańszą" gałkę na [url=http://allegro.pl/item533872990_skoda_podswietlana_galka_octavia_fabia_supe.html]coś takiego[/url] i skórzany mieszek.

    Jestem bardzo zadowolony.

    pozdro

  • [quote="zielarzlol"]Ja zmieniłem fabryczną "najtańszą" gałkę na [url=http://allegro.pl/item533872990_skoda_podswietlana_galka_octavia_fabia_supe.html]coś takiego[/url] i skórzany mieszek.[/quote]

    fajne te gałki, chyba też się skuszę 🙂 <!-- s:) --> Pasowałoby do zielonego podświetlenia, które mam w planach.
    Ciekaw jestem jak leży w dłoni w porównaniu z fabryczną? Bo te fabryczne są bardzo dobrze dopasowane moim zdaniem.
    Pozdrawiam.

  • polecam wymienić na orginalną skórzaną z wersji elegance
    jeszcze lepiej leży w dłoni - mi org plastikowe kopytko jakos nie leżało

  • Lub poszukaj od wersji RS, miałem kiedyś taką jest 🆗 <!-- s🆗 -->

  • [b]klife[/b], ja miałem podobny "problem" u siebie mimo małego przebiegu sreberko było lekko naruszone (chyba ktoś drapał je jakąś obrączką albo sygnetem podczas zmiany biegów :zdziwko: ) i żeby jakoś to wyglądało to wyjąłem sam środek i zjechałem sreberko na polerce. Miało to być rozwiązanie tymczasowe a tak się złożyło, że jeżdżę już tak prawie 1,5 roku :] <!-- s:] -->
    A druga sprawa to muszę przyznać, że ta podświetlana gałka :hyhy: wygląda całkiem fajnie. Ciekawe czy z jej podłączeniem (chodzi mi o podciągnięcie prądu) nie ma problemów??

    Pozdrawiam

  • Nie ma problemu z prądem-możesz podłączyć zasilanie z żaróweczki od podświetlenia popielniczki,czyli pozycyjne.
    omron

  • Ale trupa odkopałem.!
    Przymierzam się wymiany gałeczki bo jest w kiepskim stanie.
    Zdjąłem ramkę z materiałem( skórka ) i gałka jest zaciśnięta metalową spinką, którą nie wiem jak zdjąć ?
    I druga sprawa, leży tam mała wtyczka z żaróweczką ( kable mają 10-15 cm ) i nie bardzo mogłem znaleść od czego to jest.?

  • [quote="Piotr F1"]Zdjąłem ramkę z materiałem( skórka ) i gałka jest zaciśnięta metalową spinką, którą nie wiem jak zdjąć ?[/quote]
    Musisz ją rozerwać/ przeciąć, a potem nową gałkę spiąć opaską zaciskową

    [quote]I druga sprawa, leży tam mała wtyczka z żaróweczką ( kable mają 10-15 cm ) i nie bardzo mogłem znaleść od czego to jest.?[/quote]
    Może to być podświetlenie od popielniczki 😉 <!-- s;) -->

  • [quote="zdono"]Cytat:
    I druga sprawa, leży tam mała wtyczka z żaróweczką ( kable mają 10-15 cm ) i nie bardzo mogłem znaleść od czego to jest.?

    Może to być podświetlenie od popielniczki [/quote]
    to jest podświetlenie popielniczki 😉 <!-- s;) -->

  • zdono, dzieki za pomoc. Gałka wymieniona, a spinkę metalową trzeba rozgiąć małymi szczypcami .
    Wtyczka żeczywiście jest od podświetlania popielniczki. Tylko żeby ją wcisnąć, trzeba odkręcić i wyjąć panel który jest pod popielniczką, no i oczywiście mieć zdięty miech od gałki zmiany biegów.
    Rozpisałem się tak dla tych, co może też nie wiedzą co mają. :hurra: <!-- s:hurra: -->

  • [quote="Piotr F1"]zdono, dzieki za pomoc. Gałka wymieniona, a spinkę metalową trzeba rozgiąć małymi szczypcami .
    Wtyczka żeczywiście jest od podświetlania popielniczki. Tylko żeby ją wcisnąć, trzeba odkręcić i wyjąć panel który jest pod popielniczką, no i oczywiście mieć zdięty miech od gałki zmiany biegów.
    Rozpisałem się tak dla tych, co może też nie wiedzą co mają. :hurra: <!-- s:hurra: -->[/quote]

    Piotr, i jaką gałeczkę zapodałeś??:)

Log in to reply