Witaj na forum Fabia Club Polska

FABIA 1,4 74KW 100KM

Topic created · 18 Posts · 3649 Views
  • Witam jest do wzięcia skoda fabia 1,4 74kw 100km. abs klimy cz.el.sz.radio/cd.itd.combi 2003r. co sądzicie o takim aucie.

  • Autko fajne tylko jak się go nie widzi to trudno doradzac ,a tak na marginesie to temat raczej nie w tym dziale. :evil: <!-- s:evil: -->

  • nie chodzi mi o wygląd tylko o silnik.(w jakim dziale powinienem z tym tematem wystąpić)

  • Silnik jak silnik:) trzeba go krecic zeby jechal 🙂 <!-- s:) --> Proponuje diesla 1.9 i fajnie jezdzi i malo pali a jak nam sie znudzi 101 konikow to i zawirosowac mozna

  • [quote="Bartek1112"]Silnik jak silnik:) trzeba go krecic zeby jechal 🙂 <!-- s:) --> Proponuje diesla 1.9 i fajnie jezdzi i malo pali a jak nam sie znudzi 101 konikow to i zawirosowac mozna[/quote]
    dokładnie ale gozej jak sie zacznie psuc to po kieszeni szarpie 😄

  • [quote="kornat"][quote="Bartek1112"]Silnik jak silnik:) trzeba go krecic zeby jechal 🙂 <!-- s:) --> Proponuje diesla 1.9 i fajnie jezdzi i malo pali a jak nam sie znudzi 101 konikow to i zawirosowac mozna[/quote]
    dokładnie ale gozej jak sie zacznie psuc to po kieszeni szarpie 😄 [/quote]

    Jak wszystko 🙂 ale to dobry wybor

  • jak to ropniaczki 😄 <!-- s:D -->

  • dzisiaj oglądałem dwie fabiśki,1,4tdi-2005 i 1,9sdi-2004.obie clasiki czyli golasy,ale ceny ciekawe.

  • W 1.4 TDI nawet się nie pchaj nie udane konstrukcje. Szukaj jak ja 1.9 SDI lub TDI tylko litości nie w classiku. Co do benzyny najlepszą opinię wśród machaników mają 1.4 16V 75 KM, te101 KM wypadają już gorzej. Ja szukałem 3 miechy, aż w końcu trafiłem rodzynka w TDI.

  • Witam. Mam nadzieje ze dobrze trafilem z tematem do tego dzialu.
    Mam Problem ze swoja Fabia 1.4 101Koni, mianowicie jest ona mułowata tak jak wersja 75 konna. Dosyc pozno reaguje na gaz, ciezko wkreca sie na obroty. Chcialbym dodac ze przepustnica jest czysta a filtr powietrza nowy (chyba i tak wymienie na stozek).
    Problem ktory tu opisal wystepuje bez przerwy, nie wazne czy cieplo czy zimno, czy pada czy nie, natomiast jak jestem na przegladzie w ASO to zawsze podpinaja mi samochod do kompa i potem przez jakies 2 dni samochod znowu chodzi tak jak powinien (jest zrywny i dobrze sie zbiera) Mam ta Skode od nowsci a zanik mocy ktory opisuje zauwazylem po przejechaniu jakichs 5000 kilometrow. Obecnie mam okolo 25000. Cos z tym trzeba zrobic bo nie moge sie nia cieszyc tylko przez chwile po wyjezdzie z ASO 🙂 Wszelkie rady mile widziane 🙂 <!-- s:) -->

  • [quote="Piotr_Glasgow"]Witam[/quote]
    Witam
    [quote="Piotr_Glasgow"]Mam nadzieje ze dobrze trafilem z tematem do tego dzialu. [/quote]
    dobrze trafiłeś
    może filtr paliwa ale jak po podpieciu do kompa naprawia sie a pozniej znowu mułowaty jest to cos jest chyba ze sterownikiem nie tak ale nie jestem pewien

  • Ja mam ten silniczek (1.4 16V 101KM) i spisuje sie bardzo dobrze. Dopoki elektryka nie zaczela szwankowac (cos muli go strasznie, ale po podpieciu do kompa przez aso problem na chwile znika) to bralem spod swiatel wiele duzo mocniejszych samochodow 🙂 Spalanie jest niskiem w porownaniu do Hondy Accord 2.0 lub Rovera 600Ti (ten sam silnik co w hondzie ale z turbo). Moja Fabia pali w miescie 8,5 litra jezeli ja prowadze, jak prowadzi moj ojciec to pali nawet 9,5 🙂 <!-- s:) -->
    Ogólnie jestem zadowolony, ale gdybym mial kupowac jeszcze raz to skusilbym sie na 1.9TDi tez 101 koni. Duzo mniej pali, wyzszy moment tylko z tego co slyszalem to wszelkie naprawy sa drozsze. :cisza:

  • [b]Piotr_Glasgow[/b] jak Cię proszę nie dubluj tematów tyczących się tego samego, jeżeli ktoś coś będzie miał do napisania to napisze w jednym. Połączyłem oba [b]Twe[/b] posty razem bo nieco się różnią.

    Co do [b]Twego[/b] problemu niestety z tymi silnikami tak jest czemu nie wiem, i mechanicy ich nie lubią. Dlatego zalecane jest kupować wersję 75 konną z którą problemów brak.

  • Przepraszam, zamieszalem sie troche z tymi tematami 🙂 <!-- s:) -->

  • [quote="MirekS"]Co do Twego problemu niestety z tymi silnikami tak jest czemu nie wiem, i mechanicy ich nie lubią. Dlatego zalecane jest kupować wersję 75 konną z którą problemów brak.[/quote]
    pierwsze słyszę, że mechanicy ich nie lubią i że z fabią 1.4 75KM problemów brak 😄 <!-- s:D --> .
    Co zaś do wspomnianego [b]Piotr_Glasgow[/b] przez Ciebie problemu to ja bym uderzał w: filtr powietrza, czujnik temperatury lub może zawór cyrkulacji spalin. Pytanie, czy jak w serwisie podpinają pod kompa, to coś diagnozują?
    [b]R_46[/b], tak z ciekawości, czy Fabka o której piszesz jest w komisie w salonie na Obornickiej? Jeśli tak to oglądałem ją ostatnio na podnośniku w serwisie (bo chcę u siebie dołożyć klimę a to była wersja z takim samym silnikiem i z klimą). Myślałem nawet czy by nie wymienić swojej na tą, ale mam o połowę mniejszy przebieg i bardziej styka mi mój kolor 😉 .
    Ja bym ją brał na Twoim miejscu, no chyba że chcesz iść w polecaną przez większość 1.9TDI. Wszystko zależy do czego chcesz auto i co chcesz z nim w przyszłości robić (lub nie robić).

  • mr t. - dzieki za odpowiedz. Problemem jest to ze wlasnie ona nigdy nie pokazuje zadnych bledow po podpieciu dpo gniazda diagnostycznego.

  • [quote="mr t."][quote="MirekS"]Co do Twego problemu niestety z tymi silnikami tak jest czemu nie wiem, i mechanicy ich nie lubią. Dlatego zalecane jest kupować wersję 75 konną z którą problemów brak.[/quote]
    pierwsze słyszę, że mechanicy ich nie lubią i że z fabią 1.4 75KM problemów brak 😄 <!-- s:D --> .
    [/quote]

    Mówię to na podstawie słów gościa z którym pracuję, a on wcześniej był mistrzem w ASO emida w kraku.
    W wersji 75 koni praktycznie wystarcza tylko okresowy przegląd.

  • [b]Piotr_Glasgow[/b], rzuć jeszcze okiem na taką stronę: http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=4156<!-- m --> . Może masz walnięty termostat i ciągle bierze ciepłe powietrze z silnika? To też wpływa na pogorszenie osiągów.

Log in to reply