[quote="koko"][quote="kucza"]POL-MOT Auto (ul. Gruchacza 39, Warszawa). [/quote]
A ja jeżdżę tylko tam i jestem bardzo zadowolony. Trafiłes na zły dzień/dni .[/quote]
Tak jak napisał koko trafiłeś na nie odpowiedniego doradce
[quote="koko"][quote="kucza"]POL-MOT Auto (ul. Gruchacza 39, Warszawa). [/quote]
A ja jeżdżę tylko tam i jestem bardzo zadowolony. Trafiłes na zły dzień/dni .[/quote]
Tak jak napisał koko trafiłeś na nie odpowiedniego doradce
Na pewno nie po wymianie cewek. Najprawdopodobniej spadki temperatury. Topik można zamknąć
Zawiecha poza nizszymi sprezynami i amorkami niczym sie nie rozni. Pozdrawiam
Zostaje ejszcze kwestja tego jak to wyglada w sloncu? czy po wypolerowaniu szyby nie bedzie widac np kolek <!-- s:) -->
[quote="zielarzlol"]Nie ma to jak odpisywać na posty z przed trzech lat i organizować jakąś kłótnię.
Osobiście uważam, że trzeba być niezwykle zdolnym aby uszkodzić przepustnicę podczas czyszczenia. A wykonanie adaptacji przepustnicy to również jedna z najprostszych rzeczy do wykonania, chyba że ktoś ma problemy z obsługą komputera.
pozdro[/quote]
Sorki nie zerknalem na date. Nie trzeba byc zdolny zeby ja zepsu wystarczynadmierna iloś środka i nie umiejetne czyszczenie
[quote="MirekS"][quote="DJ GRZES"]Od dobierania sa serwisy[/quote]
A czy Ty masz pojęcie jaką manianę odpiepszają serwisy :?: Chyba nie :?: <!-- s:?: --> Więc nie bajeruj nas tu serwisami które sobie nie radzą z najprostszymi rzeczami. Najpierw poznaj serwis od środka, a dopiero go zachwalaj, ja właśnie tak zrobiłem i skutecznie się wyleczyłem z ich usług.
[b]Bieniek 1986[/b] nie bierz się sam za przepustnicę bo po jej wyczyszczeniu trzeba jeszcze podłączyć vaga lepiej skorzystać z jakiegoś zaufanego warsztaciku który to zrobi za dobrą flaszkę.[/quote]
Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka to raz a dwa łatwo można zepsuć przepustnice właśnie ja czyszcząc wiec oszczędzanie może być pozorne po za tym po czyszczeniu trzeba ja skalibrować.
Poznałeś serwis od środka? albo Ty albo Twoi znajomi odpier.... maniane to nie znaczy że wszyscy muszą. Pozdrawiam
[quote="koko"]Widziałem dzisiaj fragment programu na TVNTurbo. Mówili tam o obrywających się śrubach mocowania silnika. Dotyczyło to Fabi II generacji i silnika 1.4. Niestety całego programu nie widziałem więc wiele informacji o tym nie mam. Mówili że producent ma ustalić nr. Vin i zaprosić właścicieli feralnych samochodów do serwisu. Jeżeli wiecie więcej na ten temat to napiszcie .[/quote]
Jak narazie nic o tym nie wiadomo zeby byla taka przypadlosc <!-- s:) -->
[quote="delpiero"]Przy wymianie kół zauważyłem nieregularne zużycie przednich tarcz hamulca. Jak należy dokonać wymiany/ jakie będą potrzebne narzędzia?[/quote]
Narzedzia? klucze i ewentualnie mlotek. Sciagasz kolo, odkrecasz srube mocujaca tarcze i jarzma, odciagasz tloczek i potem skladzasz wszytsko na gotowo. A szybciej i bezpieczniej bedzie jak dasz 100 zl i Tobie wymienia w jakims punkcie bez piepszenia sie. Pozdrawiam
[quote="cicik"]no ja mam ambiente + i mam odblask.
Pytałem dodatkowo w serwisie i powiedzieli mi żebym sobie zmienił czujnik komfortu to będę miał lampkę :wsciekly: <!-- s:wsciekly: --> i to za jakieś 800 zł. bzdura
czy nie wystarczają kable, zdjęcie boczku, i podłączenie?
pozdro cicik[/quote]
W serwisie nik nie bedzie sie piepszyl z druciarstwem wiec sie nie dziw. Pozdrawiam
Płyn DOT 4 a co do przyrządu daj sobie spokój, zrób tradycyjna metoda. Zajrzyj i sprawdź rozmiar klucza nic trudnego. Pozdrawiam