Wygłuszenia

Topic created · 88 Posts · 79641 Views
  • mnie tez interesuje temat zrzucenia tapicerki z drzwi ( wymiana głosników ) drzwi przód i tył - sopranki itd

  • Ja robiłem ostatnio głośniki z przodu, i facet powiedział ze nie radzi zdejmować właśnie tej blachy, mówił że potem ciężko zamontowac to pozatym to juz ingerencja w drzwi, mówił ze nic nie da wydłuszenie pod tą blachą, za to bardzo dużo da wydłuszenie odrazu pod tapicerką. Ja bede robił to wygłuszenie ale po powrocie z Wakacji.

  • [quote="Łukasz"]Ja robiłem ostatnio głośniki z przodu, i facet powiedział ze nie radzi zdejmować właśnie tej blachy, mówił że potem ciężko zamontowac to pozatym to juz ingerencja w drzwi, mówił ze nic nie da wydłuszenie pod tą blachą, za to bardzo dużo da wydłuszenie odrazu pod tapicerką. Ja bede robił to wygłuszenie ale po powrocie z Wakacji.[/quote]

    [b]Łukasz[/b] powiedz cos tamw koncu zamontowal 🙂 <!-- s:) -->iczy podpinales to pod wzmacniacz ?? :twisted:

  • Narazie nie podpiołem wzmacniacza ... ale niewykluczone że takowy sie znajdzie bo bede chciał napędzić głośiki z tyłu, narazie na przodzie jest HERTZ ESK 165. Na tył mysle ze coś z elpsek bądź HERTZ DSK 165.

  • [quote="Łukasz"]... na przodzie jest HERTZ ESK 165...[/quote]

    mozesz powiedziec ile zaplaciles za nie ?? i czy dobrze to gra 😄 <!-- s:D --> ??

  • kosztowały mnie 380 zł z montarzem , graja hymm nie chwaląc sie pięknie, jak na swoją cene to grają bardzo przyzwoicie, nie moge nażekać, musze jeszcze radio sobie poustawiać bo coś za mało basu mam ale głośniczki to miodek. Z wygłuszeniem to jest taka sprawa że gość u którego to montowałem powiedział ze odradza odklejanie tej blachy, wygłuszał juz Fabie i mówi ze wygłuszenie tylko pod tapicerką da naprawde dużo, a to żeby nie było rezonansów to sie nie da , bo głośnik pracuje, i nie ma możliwości żeby wyeliminowac rezonans. Co do ceny wygłuszenia drzwi przednich to jak sie pytałem to 100 zł za parę. Był u niego gość z Yarisem wygłuszał również to powiem że jak usiadłem u niego w tym Yarisku to mało szyby nie wylatwywały. Też miał HERTZ ESK 165 tylko że jakis model S, i mówi że jest kolosalna różnica jak sie wygłuszy a jak sie ma normalnie. Ja będe chciał sobie wygłuszyć jakos w połowie sierpnia. Więc wrazie czego zdam relacje.

    Pozdrawiam.

  • Gratuluję samozaparcia 3,5 dnia to sporo 🙂 <!-- s:) --> .

  • Powoli rosnie nam spec od car audio :lol: <!-- s:lol: -->

  • ciezsze i beda sie z czasem opuszczaly 😄 <!-- s:D --> ale efekt grania napewno fajny

  • zastanawiałem sie czy do aukta nie podpiąć pod akusia UPS z kompa
    a pod to np głośniczki 5.1 z Creatiwa
    mam takie przy kompie i nawet niezle daja a koszt niewielki a efekt 😄 <!-- s:D -->

  • Może troszkę już post przedawniony ale mam pytanko do kolegi który pisał że w rozebraniu tapicerki pomogły mu schematy,może mógłbyś udostępnić te książkę lub powiedzieć skąd ją masz

    pozdrawiam

  • Serdeczne dzięki, myślałem że masz coś nowego, bo książkę sobie kupiłem jakiś czas temu,problem z tym że nie na dokładnych rysunków i można podczas rozkładania coś połamać.A GG nie mam bo nie mogę mieć(blokada serwera w robocie), ale jak cos bede potrzebował to sie zgłoszę,Ja też czasem korzystam z programu ETK-a jest sporo rysunków ale trudno je znaleść, jakość jest taka sama jak w książce.spróbój

    Pozdrawiam

  • pierwsze zmień głośniki
    dwa radio
    trzy zrób wygłuszenie (można przy serjnych klockach lepiej będą grały)
    cztery panele z MDF pod głośniki
    koszt od 500 zł wytłumienei panele głosniki do ...

  • to trzeszczenie jest związane z kiepskim wytłumienie i drzwi wpadają w rezonans i powstają trzaski orginalne radio wytwarza wiele zniekształceń w połączeniu z seryjnymi głośnikami to robi sie koszmar

    a w podpise to jest taki trick którym zachęcam do spotów

  • [quote="PIO69"]Dobra nie zraź sie kosztami po prostu rozłuż to w czasie(lub w ratach)[/quote]

    Czyli robiac to kroczkami wyglada to tak??

    1. Wygluszenie
    2. Radio czy glosniki??
    3. radio czy glosniki??

    Czy moze wygluszenia nie ma sensy robic zostawiajac slabe glosniki i slabe radio

  • [quote="PIO69"]Ile chcesz wydac na głośniczki?
    Gdzie chcesz je kupić i zamontować?[/quote]

    Pytalem czysto teoretycznie, tak by jakas podsumowac ten topic 😄 <!-- s:D -->
    Narazie nie mam w planach zmieniac car-audio

  • Ja mam zamiar ... PIO60 do zobaczenia na Bemowie, zobacze jak to gra u Ciebie, no i coś sie pomyśli.

    Bo z RS'em nie wyszło ... :kwasny: <!-- s:kwasny: -->

  • zrobisz wygłuszenie i dalej bedzie trzeszczało tylko w inny sposób

  • [quote="mimimimi1"]JA NIE CHCĘ KUPIĆ RADIA ANI GŁOŚNIKÓW JA CHCĘ ŻEBY TO CO MAM GRAŁO A NIE CZESZCZAŁO BO GARA W MIARĘ DOBŻE TYLKO MAM PROBLEMY Z TYMI PLASTIKAMI!!!!!!!!!!![/quote]

    ziąą spokojnie, jedyne rozwiązanie na twój problem to wygłuszyc drzwi i tyle.

  • a wie ktos jaki rozmiar glosnikow wchodzi w przedie drzwi :?: <!-- s:?: -->

Log in to reply