Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. SEPARATOR
    S

    SEPARATOR (@SEPARATOR)

    0
    Reputacja
    32
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o SEPARATOR

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez SEPARATOR

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez SEPARATOR

    • S
      Totalnie padnięta fabka

      Witam

      Niestety po kilku latach ekspluatacji moja fabia totalnie odmówiła poszłuszeństwa.W zeszłym tygodniu podczas powrotu z pracy silnik zaczął dziwnie pracować, prawdopodobnie tylko na trzech cylindrach, na gazie i benzynie było to samo. Jakoś dojechalem do domu. Po poczytaniu w internecie doszedłem do wniosku ,że padł moduł zapłonowy. wymieniłem go razem ze świecami. po wymianie samochód zapalił i wszystko było ok. chciałem troszkę pojeżdzić i podładować akumulator bo się trochę wyczerpał. No i tu przyszło najgorsze . fabia nagle zgasła i nie chciała się uruchomić , nawet po podłączeniu przez kable. Silnik kręci mormalnie tylko nie chce zapalić. żadna kontrolka o uszkodzeniu się nie zapaliła ani razu. Akumulator się wyczerpał i teraz go ładuję.

      Co to może być , bo nawet nie wiem do kogo mam go zaprowadzić. Czy może ktoś w wawie ma kabel ,żeby odczytać błędy, i wtedy postanowić gdzie go zaprowadzić. Nie mam chęci aby cholować samochód po całej warszawie.

      Strasznie zmartwiony

      napisane w Warsztat elektryczny
    • S
      Jaki klucz ??

      Jak wykręce to zrobie fotkę. być może zależy to od rocznika. albo nie wiem od czego.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      Demontaż poduszki na kierownicy

      Wiem czym to grozi. Jak sie grzebie przy poduszce to trzeba odłączyć akumulator i troszke poczekać. Jak mi w warsztacie zdejmował poduche to zajeło mu to 5 sek. Ale juz tam nie pojadę bo badziewny warsztat, byłem tylko raz i mi wystarczy.

      Poza tym jeżeli juz bym grzebał w poduszce to napewno nie na wprost niej tylko z boku.

      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      Jaki klucz ??

      Napewno mam torx, bo juz to kiedyś robiłem. Zreszta jak kiedyś zdałem podobne pytanie to napisałeś dokładnie to samo .

      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      Demontaż poduszki na kierownicy

      Ponowię ten temat, bo odpowiedzi nie znalazłem. z tego co wiem to od góry wkłada się śrubokręt i coś robi, nie chcę nic popsuć i odpalić poduszki. Nie iwm czy się coć odblokowuje czy poprostu podważa całą poduszkę.

      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      Jaki klucz ??

      Witam

      Potrzebuję wymienić klocki i tarcze i w tym celu musze kupić klucz do odkręcenia zacisków.
      Z tego co pamiętam jest tam śruba torx ale ni cholery nie pamiętam rozmiaru.Szykałem na forum ale nie znalazłem, pamiętam że gdzieś to było. Wydaje mi się że jest to torx 40 ale mie dam głowy.

      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      Warszawa i okolice

      Witam

      Potrzebny mi szybko serwis w Warszawie który wymieni mi rozrząd i pompę wody i nie skasuje za dużo. nie koniecznie musi być top ASO
      niestety sypneło mi się.

      Pozdrawiam

      napisane w Warsztaty & ASO
    • S
      [F1 i F2] Pompa wody - temat zbiorczy

      Dzęki za podpowiedzi

      Po przeczytaniu innego postu sądzę że to termostat.

      Czujnik wykluczam bo nawiew dmuchał bardzo słabo i gaz sie nie włączył , u mnie włacza sie przy 60 stopniach

      Dziś wymontuje termostat i zobacze czy jest otwarty i w razie czego wymienie.

      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      [F1 i F2] Pompa wody - temat zbiorczy

      Witam

      Wydaje mi się że mam uszkodzona pompę wody

      Wyjechałem sobie normalnie z pracy i wszytko było niby ok.Po jakis 12 kilometrach stwierziłem że temperatura nie rośnie i że samochód nadal jedzie na benzynie a powinien
      juz dawno przełączyć się na gaz.nie zapalały sie żadne lampki dosłownie nic tylko wskażnik na min.Zatrzymałem się i odkręciłem korek w zbiorniczku, po uruchomieniu temp skoczyła ale po chwili było minimum.Po ponownym uruchomieniu temperatura skoczyła do normalnego poziomu. Nie była jednak stałe tylko mocno skakała, w zależności czy stałem czy jechałem.dodam jeszcze ze nigdy tak z falowaniem temperatury nie miałem.Po przyjżeniu się paskowi klinowemu stwierdziłem że chyba się nadtopił albo jest czymś zabrudzony.Zastanawiam sie jeszcze czy to nie wyciek oleju i pasek się ślizga.

      Proszę o pomoc

      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      [F1 i F2] Jaki olej? - temat zbiorczy

      Boossu ma rację tak się powinno robić
      Ja od początku leję 5W50 mobil1, mam przejechane 75 tyś i nie ma problemów.
      Jeżeli miałeś lany 0W40 to lepiej lać taki sam jak był i nie oszczędzać.Jak chcesz zniszczyć silnik i nie jeżdzić długo to rób co chcesz i lej co chcesz, nie bez powodu producent dobiera taki olej a nie inny.

      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat mechaniczny