[F1] problemy z silnikiem 1,4 MPI

Topic created · 40 Posts · 11325 Views
  • Jeśli chodzi i "WARIOWANIE "Czujnika tem. plynu chłodzącego to najprawdobodobniej poprostu padł!!!na alegro widziałem takie czujniki juz po 8 zł wymiana banalnie prosta wyciągasz zawleczke odpinasz wtyczke , wyciągasz -wkładasz nowy musisz tylko uważać na oring zeby go nie uszkodzić a płynu wycieknie ok 1/2 szklanki ( WYMIENIALEM CZUJNIK TYDZIEN TEMU ) Ja zapłaciłem za czujnik 20 zł a w sklepie jest po ok 38zl a wczoraj znalazlem po 8 zl :rozpacz: <!-- s:rozpacz: --> A to link do czujnika za 8 zl
    http://moto.allegro.pl/item197509686_czujnik_vw_audi_skoda_seat_vag_okazja.html
    pozdrawiam

  • [quote="VARIATO"]zauważyłem że praca mojego silnika zmieniła sie diametralnie. Motor zaczął pracowac nie równo i poszarpywać na wolnych obrotach co jest mało komfortowe.[/quote]

    Wyczyść i skalibruj przepustnicę.

  • ja mam podobny problem z ta nie równą praca silnika jak jest na luzie to lekko go szarpie i czasem rano przy ruszaniu gasnie

  • Odp. post wyżej i powinno być oki.

  • wiem ale moze byc maly problemik z kalibrowaniem

  • [quote="kornat"]problemik z kalibrowaniem[/quote]

    :?: :?: :?: <!-- s:?: -->

  • No pewnie bo nie mam zbytnio czasu chociaz sa wakacje druga przeszkoda to nie wiem jak sie to robi :rozpacz: <!-- s:rozpacz: --> a wogole gdzies mi sie ostatnio ona psuje

  • Przepustnicę kalibrujesz w ten sposób, że podłączasz vaga poprzez który nadajesz kompowi fabryczne nastawy. Ponieważ w miarę zabrudzenia powyższej one się zmieniają dopasowując się do stopniowego zanieczyszczenia.

  • Aha to musze z tym pojechac do kolesia ktory ma vaga

  • TAK 🙂 <!-- s:) -->

  • [b]Loni:
    Najpierw musisz odkręcić plastikową pokrywę silnika, i dzięki tej temu zobaczysz przepustnice W naszej wersji fabii 8V jest ona umieszczona w górnej części silnika, jest bardzo łatwa do zlokalizwania Możesz wyczuścić przepustnicę bez odłaczania od kompa i podpinania pod Vag-a, ale nie możesz jej odczepiać od wiązki kabli ponieważ wtedy trzeba będzie ją podłączać pod VAGa żeby skalibrować przepustnicę... Możesz wykonać to pod domem/blokiem, w garazu potrzebujesz klucza 10, imbusa (tylko nie pamietam jaki numer ) oraz szmatki i odmiany benzyny (ekstrakcyjna lub bezolowiowa z dystrybutora ) Następnie wszystko skręcasz i można śmigać

    Wojtas:
    Musisz najpierw odkrecic plastikowa pokrywe silnika, nastepnie przygotowac klucze (imbusy) odkrecic przepustnice, najlepiej bez odlaczania od wiazki zeby potem nie bylo problemow z bledami w kompie ... wystarzy czysta szmatka i benzyna ekstrakcyjna i zabierasz sie za czyszczenie.[/b]

    Czy konieczne jest podłaczenie do vaga bo znalazlem na forum te odpowiedz

  • [quote="kornat"]Czy konieczne jest podłaczenie do vaga bo znalazlem na forum te odpowiedz[/quote]

    Skoro tak pisza i dalej jezdza to znaczy ze mozna 😄 <!-- s:D -->
    Nie jest to jakas pierwsza lepsza osoba, tylko zwiazane z forum od kilku lat zaufane osoby. Takze smialo mozna ich posluchac.

  • [quote="Zygus"][quote="kornat"]Czy konieczne jest podłaczenie do vaga bo znalazlem na forum te odpowiedz[/quote]

    Skoro tak pisza i dalej jezdza to znaczy ze mozna 😄 <!-- s:D -->
    [/quote]

    [b]Loni Wojtuś[/b] nie podłączają to fakt, tylko nie wiem czy [b]Loni[/b] problemy nie generują się na tym punkcie, ja zawsze to robię i problemów brak 🙂

  • Jeżeli tak uwazsz to w sobotke sprawdze jak podoga dopisz i zobacze co z tego wyjdzie 🙂 <!-- s:) -->

  • [b]kornat[/b], dzialaj bez VAGa 🙂 czyscilem jeszcze w ten spsob octavie i tez nie ma problemu 🙂 <!-- s:) -->

  • ok dzieki za rady sa bardzo przydatne dla mnie.wyczysze i zobacze czy cos sie zmieniło

  • wlasnie mam pytanie czy jest mozliwosc ze po wyczyszczeniu przepustnicy cos ja tak przymulilo lekko moze minie bo dopiero zrobilem 10km ale czy cos takigo sie Wam przytrafiało :?: <!-- s:?: -->

  • [quote="kornat"]wlasnie mam pytanie czy jest mozliwosc ze po wyczyszczeniu przepustnicy cos ja tak przymulilo lekko moze minie bo dopiero zrobilem 10km ale czy cos takigo sie Wam przytrafiało :?: <!-- s:?: -->[/quote]

    To może przydała by się kalibracja przepustnicy?? Robiłeś po czyszczeniu przepustnicy czy nie?

  • nie kalibrowałem jej moze przejdzie a jak nie to wiecej mechanik bedzie miał do roboty

  • [quote="kornat"]wlasnie mam pytanie czy jest mozliwosc ze po wyczyszczeniu przepustnicy cos ja tak przymulilo lekko moze minie bo dopiero zrobilem 10km ale czy cos takigo sie Wam przytrafiało :?: <!-- s:?: -->[/quote]

    Tak, bo przepustnica jest czysta, a nastawy w vagu pozostały do brudnej. Należy podłączyć vaga i powrócić do fabrycznych nastawień.

Log in to reply