No ja byłem ale sam 17-17,30 :mur: :dobani: <!-- s:dobani: -->
jack 07 (@jack 07)
Informacje o jack 07
Najlepsze posty napisane przez jack 07
Najnowszy post utworzony przez jack 07
-
chyba będę [b]ja Młody i Lesio_ Dj[/b] więc faktycznie dajcie znać czy ktoś się pojawi ???i czy to aktualne
-
Jeśli chodzi i "WARIOWANIE "Czujnika tem. plynu chłodzącego to najprawdobodobniej poprostu padł!!!na alegro widziałem takie czujniki juz po 8 zł wymiana banalnie prosta wyciągasz zawleczke odpinasz wtyczke , wyciągasz -wkładasz nowy musisz tylko uważać na oring zeby go nie uszkodzić a płynu wycieknie ok 1/2 szklanki ( WYMIENIALEM CZUJNIK TYDZIEN TEMU ) Ja zapłaciłem za czujnik 20 zł a w sklepie jest po ok 38zl a wczoraj znalazlem po 8 zl :rozpacz: <!-- s:rozpacz: --> A to link do czujnika za 8 zl
http://moto.allegro.pl/item197509686_czujnik_vw_audi_skoda_seat_vag_okazja.html
pozdrawiam -
ja miałem tak że czasami mimo iz przejechałem kilkanaście kilosów to wskażnik temperatury byl stale na zero .Na vag-u pokazało błędy czujnika temperatury i sondy lamda .
Proponuje sprawdzić na VAG-u moim zdaniem powoli pada czujnik temperatury płynu chłodzącego koszt od 21 zł do 38 zł a wymiana banalnie prosta tz w moim silniku .
pozdrawiam -
Ja na spociku w Gliwicach przewiozłem się nową fabią !!!Wersja silnikowa 1,2 jeśli chodzi o silnik to żadna rewelka to samo co 1,2 HTP ALE CO NÓWKA TO NÓWKA .Znacznie lepiej się prezentuje wewnątrz niz zewnątrz taka moja opinia .Ale spocik super ! :super: <!-- s:super: -->
-
[quote="aleks-1967"]Dopisz jeszcze gdzie i za ile kupiłeś te ringi. Mnie jak w sklepie zaśpiewali cenę to szok.[/quote]
Kupiłem tutaj
http://dido.win.pl/sklep/product_info.php?products_id=132<!-- m --> -
Zakupilem i zamontowałem ringi na zegary
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/112d253d11158e18.html<!-- m -->
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5f56f3f55e36486.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f293d492d6224ee.html -
Też śmigam na instalce ladi renzo zakładanej w serwisie Skody na gazie 86kkm bez problemów !!! <!-- s -->
-
U mnie jest tak jak samochod zimny to odpala książkowo jak silnik gorący to odpali ale dłużej trzeba kręcic :mur: <!-- s:mur: --> . Przepustnica wyczyszczona, filtry wymienione , na świecach 1500kkm tylko że przed wymianą były brisk 3 -elektr a po- zgodnie z zaleceniem gazownika brisk 1- elektr. Może cos z czujnikiem wody nie tak!!!??? ale czemu dobrze wręcz wzorowo pali na zimnym silniku??a problem jest na gorącym???hmm