F1 - szyba zegarów - jak zdjąć

Topic created · 8 Posts · 4232 Views
  • Szanowni Koledzy, pytanie jak w temacie: potrzebuję zdjąć szybę zegarów (później ją oczywiście założyć). Chciałem dokleić sobie znacznik na 30 i 50 km/h.

    Ktoś wie, jak się do tego dostać?

    dzięki!

  • ściągnąć zaślepkę pod licznikiem, za nią są dwa wkręty, po wykręceniu trzeba podważyć górę i wysunąć na tyle żeby wypiąć dwie wtyczki z tyłu - powinien wyjść.
    obudowa jest połączona 6ma lub 8ma [nie pamiętam] klipsami - ja poradziłem sobie podważając nożem i blokując je zapałkami, po kilku reszta sama puściła.

    pamiętam, jeszcze że trzeba uważać na którąś z naklejek na obudowie 😜

  • zaraz zaraz, to musze wyjmowac licznik?
    od czego sa te wtyczki?

  • Nie wiem czy korzyść z doklejonego znacznika będzie większa od faktu, że po zdjęciu szybki możesz mieć w zimie problem z zaparowywaniem zegarów od środka :] <!-- s:] -->

  • slav, jest to najszybsze i najprostsze rozwiązanie 😉 <!-- s;) -->
    są od komunikacji z resztą auta 😛
    'pierwsza lepsza' fotka z allegro - niestety tutaj ktoś je obciął
    [img]http://img04.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/96/19/69/3096196929_1[/img]

    [size=75]rozbierałem już trochę liczników i jeszcze ani razu nie spotkałem się z tym parowaniem w zimie[/size]

  • ok to jeszcze pytanie, moze glupie:
    trzeba odlaczyc wczesniej akumulator?
    i drugie, moze glupsze:
    po odlaczeniu tych kabli rozumiem, ze licznik sie zresetuje?

  • Dobrze jest odłączyć zasilanie w tym przypadku akumulator. A jak odetniesz prąd to wszystko się resetuje

  • [quote="jacekpk"]Nie wiem czy korzyść z doklejonego znacznika będzie większa od faktu, że po zdjęciu szybki możesz mieć w zimie problem z zaparowywaniem zegarów od środka :] <!-- s:] -->[/quote]
    Zegary nie są hermetyczne więc dlaczego miały by zaparowywać? Swoje rozbierałem kilkanaście razy i nie parują.

    Do odpięcia wtyczek poza jednym czy dwoma razami na początku nigdy nie odłączałem akumulatora.

Log in to reply