F1 - szyba zegarów - jak zdjąć
-
Szanowni Koledzy, pytanie jak w temacie: potrzebuję zdjąć szybę zegarów (później ją oczywiście założyć). Chciałem dokleić sobie znacznik na 30 i 50 km/h.
Ktoś wie, jak się do tego dostać?
dzięki!
-
ściągnąć zaślepkę pod licznikiem, za nią są dwa wkręty, po wykręceniu trzeba podważyć górę i wysunąć na tyle żeby wypiąć dwie wtyczki z tyłu - powinien wyjść.
obudowa jest połączona 6ma lub 8ma [nie pamiętam] klipsami - ja poradziłem sobie podważając nożem i blokując je zapałkami, po kilku reszta sama puściła.pamiętam, jeszcze że trzeba uważać na którąś z naklejek na obudowie
-
zaraz zaraz, to musze wyjmowac licznik?
od czego sa te wtyczki? -
Nie wiem czy korzyść z doklejonego znacznika będzie większa od faktu, że po zdjęciu szybki możesz mieć w zimie problem z zaparowywaniem zegarów od środka :] <!-- s:] -->
-
slav, jest to najszybsze i najprostsze rozwiązanie <!-- s;) -->
są od komunikacji z resztą auta
'pierwsza lepsza' fotka z allegro - niestety tutaj ktoś je obciął
[img]http://img04.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/96/19/69/3096196929_1[/img][size=75]rozbierałem już trochę liczników i jeszcze ani razu nie spotkałem się z tym parowaniem w zimie[/size]
-
ok to jeszcze pytanie, moze glupie:
trzeba odlaczyc wczesniej akumulator?
i drugie, moze glupsze:
po odlaczeniu tych kabli rozumiem, ze licznik sie zresetuje? -
Dobrze jest odłączyć zasilanie w tym przypadku akumulator. A jak odetniesz prąd to wszystko się resetuje
-
[quote="jacekpk"]Nie wiem czy korzyść z doklejonego znacznika będzie większa od faktu, że po zdjęciu szybki możesz mieć w zimie problem z zaparowywaniem zegarów od środka :] <!-- s:] -->[/quote]
Zegary nie są hermetyczne więc dlaczego miały by zaparowywać? Swoje rozbierałem kilkanaście razy i nie parują.Do odpięcia wtyczek poza jednym czy dwoma razami na początku nigdy nie odłączałem akumulatora.