Witaj na forum Fabia Club Polska

[F1] Skręcanie kierownicą - przygasające oświetlenie

Topic created · 8 Posts · 1195 Views
  • Może to jest pierdoła, ale jestem ciekawy czy tylko u mnie tak jest.
    Włączone światła mijania i oczywiście zegarów też. Włączony sam zapłon lub silnik, zimny lub ciepły silnik - nie ma to znaczenia. Stoję na luzie albo cofam lub jade do przodu, nieważne. Da się zauważyć, że podczas nawet lekkiego ruchu kierownicą światła i oświetlenie tablicy lekko przygasa. Też tak macie? 😛 <!-- s:P -->

  • Moja odp jak na FC 😄 <!-- s:D -->

  • Nieaktualny, można przenieść od kosza 😛 <!-- s:P -->

  • Ja tylko napiszę jak by ktoś również miał wątpliwości co to jest. Efektem przygasania świateł jest pobór prądu przez wspomaganie kierownicy 😉 <!-- s;) -->

  • [quote="1.4-16v Michał"] Efektem przygasania świateł jest pobór prądu przez wspomaganie kierownicy 😉 <!-- s;) -->[/quote]

    Prądu? A to fabiszon ma elektryczne wspomaganie? Bo myślałem, że ma hydrauliczne a powodem przygasania jest obciążenie silnika pompą od wspomagania (spadek obrotów silnika a tym samym alternatora).

  • [quote="karster"][quote="1.4-16v Michał"] Efektem przygasania świateł jest pobór prądu przez wspomaganie kierownicy 😉 <!-- s;) -->[/quote]

    Prądu? A to fabiszon ma elektryczne wspomaganie? Bo myślałem, że ma hydrauliczne a powodem przygasania jest obciążenie silnika pompą od wspomagania (spadek obrotów silnika a tym samym alternatora).[/quote]

    oj te słówka .... 😛

    wspomaganie elektro-hudrauliczne. przekładnia hydrauliczna zasilana poprzez pompe elektryczną, a nie na pasku jak w innych samochodach.

    pobór prądu ( obciążenie układu elektrycznego ) powoduje wlasnie ta pompa.

    ps.
    może mnie tez ktoś poprawi :padam:

  • A to by już wszystko tłumaczyło 🙂 np dlaczego pompa ta znajduje się przy lewym nadkolu, nieco odsunięta od silnika 🙂 <!-- s:) --> Musi mieć kopa ta pompa, ciekawe dlaczego tak to rozwiązali oraz jakiej mocy jest pompa.

  • oj kapi kapi :zdrowko: <!-- s:zdrowko: -->

Log in to reply