[F1] Skręcanie kierownicą - przygasające oświetlenie
-
Może to jest pierdoła, ale jestem ciekawy czy tylko u mnie tak jest.
Włączone światła mijania i oczywiście zegarów też. Włączony sam zapłon lub silnik, zimny lub ciepły silnik - nie ma to znaczenia. Stoję na luzie albo cofam lub jade do przodu, nieważne. Da się zauważyć, że podczas nawet lekkiego ruchu kierownicą światła i oświetlenie tablicy lekko przygasa. Też tak macie? <!-- s:P --> -
Moja odp jak na FC <!-- s:D -->
-
Nieaktualny, można przenieść od kosza <!-- s:P -->
-
Ja tylko napiszę jak by ktoś również miał wątpliwości co to jest. Efektem przygasania świateł jest pobór prądu przez wspomaganie kierownicy <!-- s;) -->
-
[quote="1.4-16v Michał"] Efektem przygasania świateł jest pobór prądu przez wspomaganie kierownicy <!-- s;) -->[/quote]
Prądu? A to fabiszon ma elektryczne wspomaganie? Bo myślałem, że ma hydrauliczne a powodem przygasania jest obciążenie silnika pompą od wspomagania (spadek obrotów silnika a tym samym alternatora).
-
[quote="karster"][quote="1.4-16v Michał"] Efektem przygasania świateł jest pobór prądu przez wspomaganie kierownicy <!-- s;) -->[/quote]
Prądu? A to fabiszon ma elektryczne wspomaganie? Bo myślałem, że ma hydrauliczne a powodem przygasania jest obciążenie silnika pompą od wspomagania (spadek obrotów silnika a tym samym alternatora).[/quote]
oj te słówka ....
wspomaganie elektro-hudrauliczne. przekładnia hydrauliczna zasilana poprzez pompe elektryczną, a nie na pasku jak w innych samochodach.
pobór prądu ( obciążenie układu elektrycznego ) powoduje wlasnie ta pompa.
ps.
może mnie tez ktoś poprawi :padam: -
A to by już wszystko tłumaczyło np dlaczego pompa ta znajduje się przy lewym nadkolu, nieco odsunięta od silnika <!-- s:) --> Musi mieć kopa ta pompa, ciekawe dlaczego tak to rozwiązali oraz jakiej mocy jest pompa.
-
oj kapi kapi :zdrowko: <!-- s:zdrowko: -->