[F2] Nie chce palić na ciepłym silniku...
-
Witam...
Mianowicie mam taki problem... Autko zapali bez żadnych problemów, przejadę kilka kilometrów, zgaszę i za kilka sekund chcę zapalić i przykra niespodzianka... Autko normalnie kręci, ale nie chce załapać... :zalamany: <!-- s:zalamany: --> -
Najprawdopodobnie czujnik temperatury do wymiany
-
Dzięki za pomoc...
Wymieniłem czujnik temperatury i jest wszystko ok... -
Witam
Ja też mam podobną przypadłość z tym że na ciepłym silniku muszę długo kręcić.Jeżeli ma to jakiś wpływ to o jaki czujnik temperatury dokładnie chodzi i gdzie on jest umiejscowiony. -
[quote="AK"]Witam
Ja też mam podobną przypadłość z tym że na ciepłym silniku muszę długo kręcić.Jeżeli ma to jakiś wpływ to o jaki czujnik temperatury dokładnie chodzi i gdzie on jest umiejscowiony.[/quote]Po prostu podjedź do mechanika i poproś o wymianę czujnika czujnika. <!-- s;) --> Poza tym użyj wyszukiwarki.
Auto zacznie odpalać na dotyk... Przynajmniej u mnie tak jest po wymianie na nowy sensor w ASO. -
[quote="AK"]Witam
Ja też mam podobną przypadłość z tym że na ciepłym silniku muszę długo kręcić.Jeżeli ma to jakiś wpływ to o jaki czujnik temperatury dokładnie chodzi i gdzie on jest umiejscowiony.[/quote]
Jakbyś napisał, jaki masz silnik, albo wypełnił profil, to byłaby szansa na odpowiedź. w MPI jest w termostacie, po prawej od pokrywy zaworów, montowany na zawleczkę. Przed wymianą trzeba spuścić trochę płynu chłodzącego. Potem wyjąć zawleczkę, wtyczkę, wsadzić nowy, podpiąć i gotowe. -
No cóż wymieniłem ten czujnik i nic żadnej poprawy.Dalej to samo tzn. rozgrzany silnik trzeba długo kręcić (parę sekund). Może macie inne pomysły.Moje auto Fabia 1,4MPi AZE 2002r.
-
Może to czujnik położenia wału? Tylko tutaj pasowałoby najpierw podmienić go na inny, żeby wykluczyć, bo tak to można pół auta powymieniać <!-- s:) -->.
-
Ja pierdziele... Czujnik temperatury to jest odpowiedzialny za słabe odpalanie, ale w silnikach VW... a nie MPI etc. ;(
Ja stawiam na problemy z zapłonem/zbyt ubogą mieszankę. -
Witam
Super8 a może wiesz jak za pomocą vaga wzbogacić mieszankę tylko na ciepłym silniku. Wiem że na dieslu coś takiego można zrobić. -
[quote="Super8"]Ja pierdziele... Czujnik temperatury to jest odpowiedzialny za słabe odpalanie, ale w silnikach VW... a nie MPI etc. ;(
Ja stawiam na problemy z zapłonem/zbyt ubogą mieszankę.[/quote]No to się jeszcze w życiu zdziwisz. Na MPI też są takie objawy.
AK >> sprawdź ciśnienie paliwa, może pompa paliwowa nie wyrabia.
Wzbogacenie mieszanki to albo grzebanie przy mapie wtrysków, albo fałszowanie odczytów na czujnikach. Może lambda Ci nieprecyzyjne dane generuje? -
ja mam tez problem na zimnym silniku odpala na dotyk a na cieplym kreci i kreci i odpala ledwoscia. I nie wiem co jest grane.