W tym ASO jako zastępcze mają pachnące nowością Rapidy... Nowym autem (albo raczej: młodszym niż 6-7 letnie) jeszcze nigdy nie jeździłem jako kierowca <!-- s;) -->.
krpablo (@krpablo)
Informacje o krpablo
Najlepsze posty napisane przez krpablo
Najnowszy post utworzony przez krpablo
-
-
[b]marcing040381,[/b] dzięki za informacje. Już wiem, jak wygląda wszystko od strony formalnej. W ASO już byłem na konsultacji, oczywiście da się zrobić, samo lakierowanie do 5 dni roboczych + zlecam im starcie z ubezpieczycielem sprawcy. Autko zastępcze dostanę... tylko boję się, że nie będę chciał go zwrócić, jak pan mi pokazał, co dają jako zastępcze <!-- s:P -->.
-
Witajcie,
Dzień po odebraniu autka z przeglądu okresowego (powymieniałem rzeczy eksploatacyjne, zrobiłem hamulce i parę pierdół) pewna pani zapragnęła bliskiego kontaktu swojego białego auta z moją Fabią... Chciała zmienić pas i przyrysowała mi prawe tylne drzwi i błotnik. Rysa jest do podkładu (na szczęście), ale zauważyłem, że mam problemy z odblokowywaniem prawego przedniego zamka drzwi (uderzenie poczułem konkretnie) i chyba mnie zaczęło ciągnąć bardziej na prawo. Ale ja nie o tym...
Ponieważ jako poszkodowany występuję pierwszy raz, a likwidować szkodę chcę z OC sprawcy, powiedzcie proszę:
- Czy jechać do ASO na wycenę zanim przyjedzie do mnie rzeczoznawca?
- Czy ubezpieczyciel sprawcy może mnie zmusić do naprawy bezgotówkowej w innym serwisie niż mój wybrany? (nie chcę rozliczać tego gotówkowo, mam pełną historię auta w ASO i chcę by tak zostało)
- Co jeszcze powinienem wiedzieć (może ktoś już robił coś takiego w podobnej sytuacji)?
-
Cewka padła? Nie wiem, jak jest w Twoim silniku, ale pasowałoby zamienić cewki miejscami i sprawdzić, czy błąd się przeniesie. To raz. Dwa - pasowałoby zweryfikować obie sondy, ale najpierw stawiałbym na cewki. Jak to z nimi jest, to wszyscy wiemy, a objawy by pasowały.
-
No wiem, niestety dołożę się do budżetu, a okolice będę po prostu omijał szerokim łukiem.
-
Uważajcie w Witowie i Kościelisku oraz okolicach. Dzisiaj dostałem piękne foto, 81/50, 210 PLN i 6 punktów Payback do kompletu. Ciekawe, czemu 81, skoro GPS pokazywał 74, a prędkościomierz w aucie dopiero zbliżał się do 80.
-
Podepnę się pod ten wątek.
Mam wrażenie, że ktoś w serwisie skasztanił mi kalibrację przepustnicy. Była wyczyszczona, ale prawdopodobnie nie została poprawnie zaadaptowana. Po czym wnoszę - przez pewien czas po nocy lub dłuższym postoju mam nieco podniesione obroty biegu jałowego, które do tego lekko i regularnie falują. Zaraz po odpaleniu i dalej w czasie jazdy jest OK, choć czasami ustalenie się obrotów po wciśnięciu sprzęgła poprzedza jedno zawahanie się obrotów. Samochód nie gaśnie, przyspiesza jak zawsze.
Proszę o oświecenie mnie - czy w moim silniku (1.2 HTP 54 KM) przed adaptacją powinienem skasować wyuczone wartości (jeśli tak, to w której grupie)?
-
Było czyszczenie przepustnicy, po paru dniach padł czujnik stopu, a teraz jeszcze się okazało, że oleju trzeba było dolać... <!-- s:) -->.
-
Ja bym dalej obstawiał cewki, a świece profilaktycznie również zmieniłbym na nowe chyba, że są stosunkowo nowe i o niewielkim przebiegu. Może masz możliwość załatwić cewki na podmianę?