[F2] Nie chce palić na ciepłym silniku...

Topic created · 12 Posts · 7179 Views
  • Witam...
    Mianowicie mam taki problem... Autko zapali bez żadnych problemów, przejadę kilka kilometrów, zgaszę i za kilka sekund chcę zapalić i przykra niespodzianka... Autko normalnie kręci, ale nie chce załapać... :zalamany: <!-- s:zalamany: -->

  • Najprawdopodobnie czujnik temperatury do wymiany

  • Dzięki za pomoc...
    Wymieniłem czujnik temperatury i jest wszystko ok...

  • Witam
    Ja też mam podobną przypadłość z tym że na ciepłym silniku muszę długo kręcić.Jeżeli ma to jakiś wpływ to o jaki czujnik temperatury dokładnie chodzi i gdzie on jest umiejscowiony.

  • [quote="AK"]Witam
    Ja też mam podobną przypadłość z tym że na ciepłym silniku muszę długo kręcić.Jeżeli ma to jakiś wpływ to o jaki czujnik temperatury dokładnie chodzi i gdzie on jest umiejscowiony.[/quote]

    Po prostu podjedź do mechanika i poproś o wymianę czujnika czujnika. 😉 <!-- s;) --> Poza tym użyj wyszukiwarki.
    Auto zacznie odpalać na dotyk... 😉 Przynajmniej u mnie tak jest po wymianie na nowy sensor w ASO.

  • [quote="AK"]Witam
    Ja też mam podobną przypadłość z tym że na ciepłym silniku muszę długo kręcić.Jeżeli ma to jakiś wpływ to o jaki czujnik temperatury dokładnie chodzi i gdzie on jest umiejscowiony.[/quote]
    Jakbyś napisał, jaki masz silnik, albo wypełnił profil, to byłaby szansa na odpowiedź. w MPI jest w termostacie, po prawej od pokrywy zaworów, montowany na zawleczkę. Przed wymianą trzeba spuścić trochę płynu chłodzącego. Potem wyjąć zawleczkę, wtyczkę, wsadzić nowy, podpiąć i gotowe.

  • No cóż wymieniłem ten czujnik i nic żadnej poprawy.Dalej to samo tzn. rozgrzany silnik trzeba długo kręcić (parę sekund). Może macie inne pomysły.Moje auto Fabia 1,4MPi AZE 2002r.

  • Może to czujnik położenia wału? Tylko tutaj pasowałoby najpierw podmienić go na inny, żeby wykluczyć, bo tak to można pół auta powymieniać 🙂 <!-- s:) -->.

  • Ja pierdziele... Czujnik temperatury to jest odpowiedzialny za słabe odpalanie, ale w silnikach VW... a nie MPI etc. ;(
    Ja stawiam na problemy z zapłonem/zbyt ubogą mieszankę.

  • Witam
    Super8 a może wiesz jak za pomocą vaga wzbogacić mieszankę tylko na ciepłym silniku. Wiem że na dieslu coś takiego można zrobić.

  • [quote="Super8"]Ja pierdziele... Czujnik temperatury to jest odpowiedzialny za słabe odpalanie, ale w silnikach VW... a nie MPI etc. ;(
    Ja stawiam na problemy z zapłonem/zbyt ubogą mieszankę.[/quote]

    No to się jeszcze w życiu zdziwisz. Na MPI też są takie objawy.

    AK >> sprawdź ciśnienie paliwa, może pompa paliwowa nie wyrabia.
    Wzbogacenie mieszanki to albo grzebanie przy mapie wtrysków, albo fałszowanie odczytów na czujnikach. Może lambda Ci nieprecyzyjne dane generuje?

  • ja mam tez problem na zimnym silniku odpala na dotyk a na cieplym kreci i kreci i odpala ledwoscia. I nie wiem co jest grane.

Log in to reply