Lidl funduje klientom tańsze paliwo

Topic created · 17 Posts · 3241 Views
  • Galopujące ceny paliw zmuszają kierowców do szukania oszczędności. Jednym ze sposobów na tańsze paliwo mogą być promocje organizowane przez kolejne sieci handlowe.

    Zrób zakupy za minimum 50 zł, a zyskasz możliwość tankowania nawet do 30 groszy taniej - zachęca klientów Lidl.

    Sieć we współpracy ze stacjami Shell rozpoczęła właśnie pilotażową akcję. Każdy klient, który do 5 lutego zrobi zakupy, otrzyma specjalny kupon promocyjny do wykorzystania w całej Polsce.

    Przy zatankowaniu minimum 20 litrów paliwa na stacji Shell i przy okazaniu kuponu promocyjnego z Lidla, każdy otrzyma rabat w wysokości 15 groszy na litrze: LPG, Eurosuper95, Diesel Extra lub 30 groszy na każdym litrze paliwa V-Power, V-Power Racing oraz V-Power Diesel.

    Źródło:

    [url=http://www.hotmoney.pl/artykul/lidl-funduje-klientom-tansze-paliwo-23604]kliknij tu[/url]

    Regulamin akcji promocyjnej:

    [url=http://www.lidl.pl/static_content/lidl_pl/images/120113_Regulamin_Akcji_Promocyjnej.pdf]kliknij tu[/url]

    Zasady realizacji kuponów:

    [url=http://www.lidl.pl/static_content/lidl_pl/images/120113_Zasady_Realizacji_Kuponow.pdf]kliknij tu[/url]

  • A ja mam rabat 30 gr/L za punkty 🙂 <!-- s:) -->

    Shell co jakiś czas ma akcję że za punkty tańsze paliwo 🙂 . Przeważnie jest to rodzina v-power. Więc dla ludzi co mają silniki starszej konstrukcji opłaca się być na shellu 🙂

  • Czy ja mogę jeździć na paliwie shell V-Power Racing? czytałem ze on ma 100 oktanów. Czy motor nie zwariuje od tego? 😛 <!-- s:P -->

  • nic mu nie będzie 🙂 <!-- s:) -->

  • [quote="dr O."]nic mu nie będzie 🙂 <!-- s:) -->[/quote]
    to jutro na zakupy do Lidla a potem na shell'a 😉

  • [quote="zdono"]Czy ja mogę jeździć na paliwie shell V-Power Racing? czytałem ze on ma 100 oktanów. Czy motor nie zwariuje od tego? 😛 <!-- s:P -->[/quote]

    [quote="dr O."]nic mu nie będzie 🙂 [/quote]

    Czy aby napewno? Pozwolę sobie coś napisać od siebie.

    Hmmm...lejąc to paliwo do swojego silnika raczej niczego nie osiągniesz co najwyżej stracisz parę złotych więcej przy tankowaniu. Im wyższa liczba oktanowa w paliwie tym jest ono lepiej spalane w komorze cylindra to fakt i będziesz czuł różnicę ale prawdopodobnie tylko w kulturze pracy silnika natomiast jest jedno ale, paliwo takie ma mniejszą wartość kaloryczną przez co silnik potrzebuję go więcej wszamać aby uzyskać podobny efekt do zwykłej 95. Reasumując auto poprostu spali go więcej i tyle. Ja odkąd pamietam leję Shellowskie paliwo i raz na jakiś czas zaleje zwykłego v-powera (v-power to zwykła 95 tylko że z dodatkami czyszczącymi, różnica w pracy silnika jeśli jesteś wyczulony powinna być odczuwalna, dodatki te prawdopodobnie powodują także lepsze spalanie i ze swojego doświadczenia wiem, że silnik się szybciej nagrzewa na tym typie benzyny - stosuję to tylko w zimie i przy bardzo niskich temperaturach gdyż dużo jeżdżę w mieście)
    Bodajże 3 razy w życiu wlałem v-power racing - różnicy w sensie rakiety jakiejś nie czułem ale znajomy mechanik troszkę mnie postraszył tym aby raczej tego nie wlewać bo można poupalać gniazda zaworowe.

  • nie mogę zgodzić się z tym, że paliwo o wyższej liczbie oktanowej będzie spalane w większych ilościach ponieważ sprawność silnika jest wyższa i w tych samych warunkach teoretycznie powinien spalić mniej. Nie zaleca się tankowania tylko i wyłącznie tak "czystych" paliw za każdym razem, ale jednorazowe tankowanie lub co jakiś czas nie wpłynie na zużycie silnika. Taka sama historia tyczy się diesli i paliw do nich typu Dynamic, Racing itp i tu sprawa dotyczy zazwyczaj wtrysków i od czasu do czasu jeżeli tankuje się tylko "te lepsze" paliwa warto zalać zwykłą ropę raz na ileś tankowań. Ogólnie nie ma żadnych przeciwwskazań dla silników i tego typu paliw.
    Tak na marginesie pamiętajcie - to że jest napisane w teoretycznych rozważaniach, że dane paliwo ma 95, 98 czy 100 oktanów to w cale nie znaczy, że tyle właśnie ma. Po za tym LPG teoretycznie powinien mieć 102 oktany i jest stosowany do silników bez ingerencji (w większości przypadków) w gniazda zaworowe i inne tego typu historie.

  • Wiecie Panowie i Panie ...
    Podam wam przykład, a nawet dwa.
    ja jeżdżę non stop na 98 dynamic w swojej fabii i jakoś skutkow takich jak pisze [b]pulstar[/b] czy [b]dr O[/b] nie odczuwam. faktem jest że co jakiś czas warto nalać lepszego paliwka .
    W poprzednim aucie lałem non-stop v-power95 i auto fajnie szło - miało tego "kopa" . Natomiast jak nalałem zwykłej 95 to już było gorzej i więcej jej paliło. Żeby dobry efekt uzyskać z tych "lepszych paliw" to trzeba klika pełnych zbiorników wyjeździć. Sam to testowałem.
    V-power95 do fabii 1.2 TSI sie nie nadaje ; auto jest mułowate i straszenie leci w dół po osiągach.
    Co do v-power racing nie stosujcie jej non stop bo uszczelka pod głowicą pójdzie sobie
    Teorii o gniazdach zaworowych nie potwierdzam ani nie zaprzeczam.

  • [b]Pulstar[/b], [b]dr O.[/b], [b]TOMUŚ[/b], Dziękuje za pomoc i cenne informacje, natomiast ja chce to zatankować jednorazowo. Ponieważ jeżdżę na LPG to chciałbym trochę przeczyścić wtryski i ogólnie układ paliwowy.. 😉 <!-- s;) -->
    A przy okazji jak się pojawiła szansa zatankowania taniej tego paliwa to czemu nie? 😄

  • Wydaje mi się, że jak chcesz przeczyścić układ, to lepiej kupić jakąś magiczną butelczynę typu:

    http://cokupic.pl/produkt/STP-Formu-a-do-czyszczenia-wtryskiwaczy-benzyna-250-ml-<!-- m -->

    U mnie na benzynie auto miało problem z odpalaniem i łapaniem obrotów. Po przejeżdżeniu zbiornika z taką buteleczką wszystko wróciło do normy, wcześniej bujałem się z tematem 3 miesiące.

    Słyszałem opinię, że V-Power Racing to paliwo właśnie z takim dodatkiem, jednak ile w tym prawdy - nie wiem.

  • [b]zdono[/b] i właśnie dlatego pisałem co widać wyżej 🙂 zwłaszcza o LPG. Bardzo dobre podejście stosujesz i pamiętaj, że LPG jest stosunkowo "suchym" paliwem dlatego warto od czasu do czasu na benzynce polatać. Pomijam już to, że piszemy nie na TEMAT więc skoro [b]zdono[/b] już zdecydował co i jak PROSZĘ O NIE KONTYNUOWANIE DYSKUSJI :zdrowko: <!-- s:zdrowko: -->

  • A ja powiem tak, trzeba zrobić pierw zakupy za 50 zł i zwykła 95 w Gliwicach jest po rabacie za 5,52, a na Auchan leje za 5,53 i nie muszę dodatkowo robić zakupów ;D

    A czy chce, czy nie chce, to lejąc te swoje 38l do baku zawsze przejadę 500 km (100% jazdy po mieście) - nawet jak lałem kiedyś dla test V-Power.

  • [quote="dr O."]Pomijam już to, że piszemy nie na TEMAT więc skoro zdono już zdecydował co i jak PROSZĘ O NIE KONTYNUOWANIE DYSKUSJI [/quote]

    Racja doktorku,nie ma się co spierać - naleje chłopisko.... sam oceni efekty. Silnik mu przez to nie wybuchnie...co najwyżej portfel :evil: <!-- s:evil: -->
    P.S ja już z promocji skorzystałem w piątek. Zamiast 197 zł za full bak zwykłej 95 zapłaciłem 191.... czyli zaoszczędziłem akurat na jednego litra v-power racing :tanczy:

  • [quote="Pulstar"]
    P.S ja już z promocji skorzystałem w piątek. Zamiast 197 zł za full bak zwykłej 95 zapłaciłem 191....[/quote]

    35L Ci do baku wchodzi ? 😄 <!-- s:D -->

  • [quote="mari0"]35L Ci do baku wchodzi ? 😄 <!-- s:D -->[/quote]

    Heh..nie 🙂 już w baku było co nieco - po prostu zrobiłem sobie dolewkę bo zaistniała takowa potrzeba.

  • Ja miałem przypadek, gdy jeszcze jeździłem VW Bora 1.9TDI to była wersja z silnikiem ASZ (130ps) przez ok rok tankowałem albo Golda na Statoilu albo Ultimata na BP, gdzy później "wróciłem" na normalne paliwu czyt. zwykłego diesla zauważyłem, więcej paliło i to było w okolicach 0,5-1 l na 100km. Mało tego mój kumpel tak samo miał a on z kolei jeździł Seatem Corbobą 1.9 TDI sportem z 2001 - jeszcze miał pompe wtryskową.

  • [quote="Pulstar"]mnie postraszył tym aby raczej tego nie wlewać bo można poupalać gniazda zaworowe.[/quote]
    Paliwo typu V-power na pewno nie uszkodzi silnika. Na pewno poprawia bieg jałowy w naszych małych silniczkach, szybciej się auto nagrzewa i może być wyczuwalna delikatna różnica przyrostu mocy.
    Gdyby ktoś miał ok 200KM to taką różnicę odczuł by na pewno bo jest spora - sam kiedyś tylko te paliwo tankowałem do Golfa i Audi.

    Co do wypalania gniazd zaworów to jedynym tego prowodyrem może być PALIWO Lotnicze bądź czysty rozpuszczalnik nitro. Na czystym lotniczym jeździłem w AUDI na 1/4 mili. To co te paliwo dawało kopa to jest to ciężko opisać. Wlałem 20l tego lekko błękitnego płynu i nic sie silnikowi nie stało.

Log in to reply