Mam problem z wpisaniem wiadomości na czacie. Nie mam ramki do pisania oraz przycisku "wyślij".
1zl_2010 (@1zl_2010)
Informacje o 1zl_2010
Najlepsze posty napisane przez 1zl_2010
Najnowszy post utworzony przez 1zl_2010
-
-
[quote="kapi"][quote="1zl_2010"]Mam pytanie: Czy mogę założyć oponę 14 cali skoro miałem 15? Nie zmieniam felgi. [/quote]
Ty tak na poważnie ? [/quote]
Nie każdy musi się znać na wszystkim.
-
Witam.
Nadszedł czas na zmianę opon letnich. Te dostarczone z autem się zużyły. Jakie polecacie marki? Mam rozmiar opon: 195/55/R15 85H. Mam pytanie: Czy mogę założyć oponę 14 cali skoro miałem 15? Nie zmieniam felgi. Co sądzicie o tym: http://allegro.pl/4x-145-70r13-opony-debica-letnie-passio-2-2016-i5980849775.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=63900 oraz o tym: http://allegro.pl/4-x-195-55r15-opony-kormoran-letnie-runpro-b3-2016-i6024943662.html<!-- m --> Na co zwracać uwagę? Czy kupujecie przez internet opony?
-
Volkswagen szykuje niemałą rewolucję w palecie oferowanych wersji silnikowych. Znikną jednostki 1.4 TSI oraz 1.6 TDI, a w ich miejsce pojawią się nowe silniki o pojemności 1,5 litra.
Benzynowa jednostka 1.4 TSI, którą Volkswagen wprowadził do swojej oferty w 2006 r., z jednej strony zdobywała liczne laury w plebiscycie International Engine of the Year (w tym dwukrotnie w latach 2009 i 2010 w głównej kategorii), z drugiej okazała się dość awaryjną, na co narzekało wielu właścicieli nie tylko różnych modeli Volkswagena, ale i Audi, Seata czy Skody. Z kolei silnik wysokoprężny 1.6 TDI (seria EA 189) był jednym z negatywnych bohaterów ostatnich kłopotów niemieckiego koncernu z emisją zanieczyszczeń.Jak zapowiedział Herbert Diess, obecny prezes marki Volkswagen, już niebawem oba te silniki znikną z cenników Volkswagena i pozostałych marek koncernu. Nie pozostanie jednak po nich luka, zastąpią je bowiem nowe silniki, oba o pojemności 1,5 litra. Według wstępnych zapowiedzi władz koncernu mają się one pojawić w przyszłym roku, na początku w odświeżonym Golfie. Ponieważ jednak debiut rynkowy Golfa po liftingu przyspieszono (z końcówki roku na pierwszą połowę br.), niewykluczone że i nowe jednostki trafią do sprzedaży szybciej.
Volkswagen nie zdradza jak dotąd żadnych detali nt. nowych silników. W przypadku jednostki 1.5 TSI będzie to mocno zmodyfikowana wersja odchodzącego z rynku silnika 1.4 wyposażona we wtrysk bezpośredni oraz nową turbosprężarkę, a także w system dezaktywacji cylindrów (przy spokojnej jeździe dwa z czterech cylindrów będą przechodzić w fazę uśpienia).
Również i nowy wysokoprężny silnik o pojemności 1,5 litra nie będzie zbudowaną od podstaw konstrukcją, a jedynie zmodernizowanym (m.in. zmniejszenie średnicy cylindra) wariantem 1,6-litrowego diesla.
Nowe silniki, choć nieco droższe w produkcji, mają być w założeniu lżejsze, sprawniejsze i trwalsze od swoich poprzedników. Zapewne pojawi się wiele ich wariantów, tym bardziej, że pojawiają się pogłoski, iż Volkswagen zamierza w niedalekiej przyszłości uprościć swoją gamę dostępnych jednostek napędowych. W przypadku wersji benzynowych mielibyśmy silnik o pojemności jednego litra, który zastąpi jednostkę 1.2 TSI, nową 1,5-litrową jednostkę oraz silnik dwulitrowy.
Co o tym myślicie?
-
Witam.
Mam pytanie do Was drodzy forumowicze jakich ubezpieczycieli polecacie, a jakich nie i dlaczego?
Pozdrawiam.
-
Witam.
Zastanawiam się nad założeniem instalacji gazowej do Skody Fabii 1.2 HTP o mocy 60 KM z 2011 roku. Jaką instalacje polecacie? Czy nie będzie z silnikiem kłopotów? Szukam dobrego gazownika w okolicach Wałcza, Piły lub 50 km max.
Pozdrawiam.
-
Szukam dobrego warsztatu specjalizującego się w Skodzie w Wałczu lub Pile lub Trzciance. ASO za przegląd przy 60 tys km orientacyjna cena to 700 zł w skład przeglądu wchodzi:
Olej + filtr oleju
Filtr powietrza
Mikrofiltr (nazywa się to inaczej filtr kabinowy vel przeciwpyłkowy?)
Wszystkie czynności przeglądowe (jakie czynności w co w nie wchodzi?)Pozdrawiam.
-
TOMUŚ o ile rozumuję to skracasz życie silnikowi Nie wiem ile w tym prawdy <!-- s;) -->