[F1] Naciągnięcie linki ręcznego
-
Z jednej strony renia trzyma ładnie, a z drugiej prawie w ogóle. Tam gdzie się naciąga linki (tył tunelu) widać, że ta co słabo trzyma jast dłuższa. Da się skrócić jedną linkę? Czy trzeba od razu wymieniać?
A jeśli sie da, to ma to sens, czy można wyjść z założenia, że skoro już sie troche wyciągnęła, to zrobi to znowu? -
linka pare zł kosztuje, roboty może na 1 godz. ( z kanałem)
zima idzie - wymień i bedzie spokój.
czy da sie naciągnąć jedną stronę to nie wiem, tego nie "ćwiczyłem" <!-- s:) --> -
da się podobno kapi, bo z ojcem w maju chcieliśmy naciągnąć, jak był na urlopie wielkanocnym, ale nie spodziewaliśmy się klucza 10 - ki, aby odkręcić tylną cz. tunelu
-
Według mnie masz źle ustawiony klin samoregulatora, może zardzewiałe blachy w szczękach i przez to klinki wydaje się, że mają różną długość. Musisz podnieś samochód , zdjąć koło, zdjąć bęben hamulcowy, po tych czynnościach popatrz czy wszystkie blachy szczęk chodzą luźno czy nie są przyrdzewiałe, jeśli wszystko jest ok, to ustaw klin na takiej wysokości, żeby tylko dało się włożyć bęben ( wcześniej musisz poluzować naciąg ręcznego) i dopiero wtedy przejść do regulacji hamulca ręcznego. Moim zdaniem winę za ten stan rzeczy ponosi, słaba sprężyna ciągnąca ten klin.
-
może to rozjaśni trochę sprawę http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=1488<!-- m -->
-
[quote="andrzejk26"]zdjąć bęben hamulcowy[/quote]
Chyba zapomnialem dodać, że z tyłu są tarcze. Coś to zmienia w temacie? -
[quote="zbyhoo"][quote="andrzejk26"]zdjąć bęben hamulcowy[/quote]
Chyba zapomnialem dodać, że z tyłu są tarcze. Coś to zmienia w temacie?[/quote]Tarcze mają inną długość linki i jak dobrze pamiętam jedno z mocować. Wymień linkę i będziesz miał spokój.