Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. zbyhoo
    Z

    zbyhoo (@zbyhoo)

    0
    Reputacja
    124
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o zbyhoo

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez zbyhoo

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez zbyhoo

    • Z
      Octavia II - na co zwrócić uwagę przy kupnie?

      [quote="kapi"][quote="zbyhoo"]w dwójkach nie ma sprzęgła w kompresorze. Jest na sztywno na pasku. [/quote]
      znów coś nowego.... 😕 człowiek się wciąż uczy 🙂 <!-- s:) -->
      na dowód : [url=http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=739789#739789]>klik<[/url] link do fajnego wątku na OCP, gdzie wskazują winowajcę problemów w pracy klimy.

      im więcej elektroniki, tym wiecej rzeczy do zepsucia 😕
      ale za to podłubać mozna 😄 [/quote]

      Niedługo pewnie się zamelduję na OCP 🙂
      Podłubać można, ale ja nie lubie dłubać w elektronice.. Ja lubie kręcić śrubkami i sie uj***ać smarem 😛

      napisane w Dosłownie wszystko
    • Z
      Octavia II - na co zwrócić uwagę przy kupnie?

      [quote="kapi"]na klimie jest sprzęgło elektromagnetyczne [/quote]
      W jedynkach tak było, w dwójkach nie ma sprzęgła w kompresorze. Jest na sztywno na pasku.
      Decyzja troche spontaniczna, bo wyszło nieoczekiwanie. Ale jak nią pojeździłem, to jest bomba, mega komfort w porównaniu do Fabianki.
      Autkiem od nowego jeździł kolega mojego ojca z pracy - mają tam tak, że jak samochód ma 6 lat, to od razu kupują nowy, a tamten sprzedają. Rzeczoznawca wycenił bardzo rygorystycznie (aż sie zastanawiam, czy handlu na tym nie zrobić:P ), więc cena jest niska.
      Już powiedziałem że biore, czekam tylko aż wróc kierownik, bo z nim musze dyskutować 🙂 <!-- s:) --> Wraca 7 października, wtedy też pogadamy. Myślę, że jeszcze coś urwę z ceny, chociaż i tak jest bardzo dobra.
      [quote="s27"]warto sprawdzić jak odpala na ciepłym silniku[/quote]
      Czemu?
      Właśnie dziwne, bo czasem trzeba go zakręcić chwilkę dłużej. Fabianka odpala na kopnięcie, a ten trzeba sekunde przytrzymać.

      napisane w Dosłownie wszystko
    • Z
      Octavia II - na co zwrócić uwagę przy kupnie?

      Właśnie wczoraj byłem, chłop sprawdził, że jest ciśnienie i wysłał mnie do elektryka. Pojechałem do elektryka, ale na szybko nic nie znalazł, a teraz sprawdza dokładniej.

      Edit - sprawdzone - kompresor działa, problem jest z jakimś sterownikiem. Wciąż cena naprawy nie jest określona, ale znajomy mechanik mówi, że prawdopodobnie nie będzie to jakiś kosmos.
      Wygląda na to, że niedługo będę się żegnał z Fabinką..

      napisane w Dosłownie wszystko
    • Z
      Octavia II - na co zwrócić uwagę przy kupnie?

      [quote="MirekS"]A ile auto ma przejechane bo jak dużo to pytanie czy jest sens zmieniać fabkę TDI na octę TDI.[/quote]

      130kkm - przebieg jest pewny, auto od nowego u tego kolesia, pełna dokumentacja.
      Jeden feler to klima, słabo chłodzi, nie wiadomo dlaczego.

      napisane w Dosłownie wszystko
    • Z
      Octavia II - na co zwrócić uwagę przy kupnie?

      Tak sie sprawy poukładały, że może będę kupował OII 1,9TDI w wersji Ambiente, rok 2006. Autko mam w bardzo okazyjnej cenie i znane od nowości, znajomy pilnie sprzedaje.
      Ale chcę je dokładnie sprawdzić, bo gość wie tyle, że jeździł na serwis jak było trzeba, a sam sie nie zna na samochodach.
      Na co w tym samochodzie zwrócić uwagę? Są jakieś standartowe usterki tego modelu?

      napisane w Dosłownie wszystko
    • Z
      [F1] Wspomaganie układu kierowniczego - temat zbiorczy

      [quote="dusza"]a co da wyjecie wtyku od czujnika skretu? pompa precuje bo jak kreci sie kierownica to slychac bzyczenie pompy[/quote]

      Pompa pracuje szybciej przy głębszym skręcie. I tu jest rola czujnika - odczytuje głębokość skrętu i przekazuje pompie. Jak go wyłączysz, to pompa nie wie jak głęboko skręcasz, więc pracuje ze stałymi obrotami, ale wciąż pracuje. Powinno chodzić troche ciężej przy głębokim skręcie po wyjęciu czujnika. A jeśli sie nic nie zmieniło, to może oznaczać, że czujnik już wcześniej nie działał.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • Z
      [F1] Wspomaganie układu kierowniczego - temat zbiorczy

      Jeśli działa, ale słabiej, to możliwe, że pracuje w trybie awaryjnym. Tak się może dziać jak padnie czujnik skrętu. Możesz go odłączyć i zobaczyć jak będzie bez niego.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • Z
      [F1] Listwy boczne

      Mi sie jedna listwa odkleja, czym to przykleić?

      napisane w Tuning optyczny
    • Z
      [F1] spadek mocy 1.9TDI

      Jestem z siebie dumny, bo wszystko co napisał [b]kapi[/b], wymyslilem i zrobilem wczesniej 😛 <!-- s:P -->
      Zaworek bezzwrotny był bezzwrotny, czyli puszczał w jedną stronę. Więc ok.
      Wczoraj zamieniłem zawór sterujący EGR i zawór sterujący turbiną. I nagle koniki wróciły 😄
      Wniosek z tego taki, że jeden z zaworków (ten, który teraz steruje EGR) jest walnięty. Czyli nie mam teraz sprawnego EGR. Szkoda 😛
      EGR mi dynda, bo wiadomo, że nie jest do szczęścia potrzebny, ale chyba pozmieniam wszystkie wężyki w układzie i ten zaworek też. tak dla spokoju 🙂
      Ktoś wie jakie średnice wężyków musze kupić?

      napisane w ON
    • Z
      [F1] spadek mocy 1.9TDI

      najnowsze wieści z placu boju.
      Klapa chodzi płynnie, gruszka też (sprawdzone tylko ręcznie, bez demontazu).
      Wężyki wyglądają dobrze.
      Błąd z vaga (statycznego) 17964.
      Czytając, główkując i rozmawiając z kumplem, doszliśmy do wniosków, że skoro są dwa objawy (spadek mocy przez złe ciśnienie i szarpanie przy gaszeniu) to pewnie mają wspólną przyczynę. No więc szukając znaleźliśmy trzeci objaw. Przy hamowaniu pulsacyjnym twardnieje pedał hamulca. Po trzecim naciśnięciu jest już mega twardy.
      To skierowało nasze zainteresowanie w strone vacum pompy i servo. Postanowiliśmy odłączyć wężyk od servo i zaślepić. To spowoduje, że nie będzie wspomagania hamulca, ale jesli wczesniejsze problemy są powodowane przez servo, to powinny zniknąć.
      I wtedy skończyło nam się piwo. No i stwierdziliśmy, że dalsze działania wiążą się z jazdą próbną, a to już nie wchodziło w grę 😛 <!-- s:P -->
      Jak będzie troche czasu, to próbujemy dalej.

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 25-07-2012, 08:35[/i] ][/size]
      Mam ATD.
      [quote="kapi"]dla ATD - taki mały czarno biały obok EGR-a[/quote]
      Ten jest jednokierunkowy, czyli bezzwrotny i nie ma wtyczki.
      A ten sterujący klapą jest raczej czarny i jest bliżej Mcphersona. Jest zaczepiony na takim klipsie.

      napisane w ON