Witaj na forum Fabia Club Polska

[F2] Wymiana żarówek w przednich reflektorach

Temat utworzony · 26 Posty · 20257 Wyświetlenia
  • zapewne dzienne to są takie same pseudo-dzienne jak ja mam, tzn normalnie sie świeci żarówka H4

    masz z jednej żarówki dzienne i mijania i to jest całkowicie to samo światło, ta sama żarówka i w ogóle, tylko sie nazywa "dzienne"

  • Zadałem pytanie centrali i oto odpowiedź:
    „Gdy żarówki H7 świecą jako światła do jazdy w dzień, są zasilane sygnałem o mniejszej szerokości impulsów (modulacja PWM) i świecą z 80% jasnością. Jest to zarazem oszczędność energii elektrycznej, paliwa i samych żarówek.”

    A więc trochę kręci kichą!
    Za oszczędnością przemawia fakt że może i mniej świecą, nie są podświetlane zegary, przyciski na desce i drzwiach.
    In minus to fakt że w trakcie zapalania samochodu ( po przekręceniu kluczyka już świecą) z tego co wyczytałem na wielu forach skoki napięcia w trakcie uruchamiania silnika powoduję spadek żywotności żarówek.
    Tak więc nie wiem jaka tutaj jest Wasza opinia ale moja jest taka że włączyłem znowu normalne mijania które sam sobie włączam.

    Trochę to szczerze powiem wielka ściema z oszczędnością no ale taka polityka. Większość Was ma ten problem rozwiązany.

    Jedyny plus jazdy w tych pseudo dziennych to chyba tylko fakt że się nie zapomni jechać na światłach...

  • [quote="zaber"]„Gdy żarówki H7 świecą jako światła do jazdy w dzień, są zasilane sygnałem o mniejszej szerokości impulsów (modulacja PWM) i świecą z 80% jasnością. Jest to zarazem oszczędność energii elektrycznej, paliwa i samych żarówek.” [/quote] :szok: <!-- s:szok: -->

    no ciekawe, ciekawe... ale jakoś nie wierze w te 80%...

    [quote="zaber"]Jedyny plus jazdy w tych pseudo dziennych to chyba tylko fakt że się nie zapomni jechać na światłach...[/quote]
    no dokładnie, niestety... dlatego bardzo warto dopłacić do prawdziwych dziennych, bo to dużo nie kosztuje, a jest rozwiązaniem idealnym... ja nie miałem takiej możliwości bo jak kupowałem to tego nie było (przed liftingiem)

  • Z tą jazdą na światłach to ściema. To znaczy niby "dbamy o ekologię", a tak naprawdę to niszczymy środowisko bo auto więcej pali jak płyniemy przez świat na światłach. A resztę tematu zostawię na offik.

    Jestem ciekawy jakie żarówki montuje skoda w swoich autach chodzi mi o firmę. Pewnie te węgierski thursam czy jakoś tak to leci. A one nie są zbyt trwałe i przy tym po żółcają szybki od lamp.

    To czy żarówki świecą na 80% czy też nie, to wychodzi na przyrządach pomiarowych. Dla zwykłej osoby jak my to jest nie zauważalne.

    Ciacho zawsze można sobie założyć takie światła do jazdy w dzień

  • Ja dzisiaj pierwszy raz wymieniałem żarówki H7 w F2 po lifcie. Z dostępem nie było kłopotu żadnego. Za to za chiny nie chciała stara żarówka wyjść z gniazda tak mocno tam siedziała. mocowałem się z nią dobre kilkanaście minut. Cała reszta to była kwestia 2-3 minut...

  • A co z wymianą żarówek w przypadku fabrycznej instalacji LPG??? trzeba demontować lampę??? Mam instalację tuz przy prawej lampie :-//////